چاپ برند Cerita روی لوازم آرایشی

چاپ برند Cerita روی لوازم آرایشی به روش تامپو

می توان گفت یکی از پر کاربردترین روش های چاپ صنعتی، چاپ روی لوازم آرایشی می باشد. در مجموعه چاپ صنعتی ایساتیس امکان چاپ روی این لوازم مانند چاپ روی پنکک، کرم، خط چشم، ریمل و… وجود دارد. در واقع می ‌توان روی هر نوع سطح محدب، مقعر، مسطح و منبت کاری شده چاپ های بسیار زیبایی را ایجاد نمود. برای مثال چاپ برند Cerita روی لوازم آرایشی یکی از خدماتی می باشد که در این مجموعه با استفاده از روش چاپ تامپو انجام شده است. در ادامه این مطلب قصد داریم تا توضیحات کاملی در رابطه با این نوع چاپ خدمت شما عزیزان ارائه دهیم. لطفاً تا انتها همراه ما باشید.

بررسی رنگ در چاپ برند Cerita روی لوازم آرایشی

دلیل انجام چاپ برند Cerita روی لوازم آرایشی برای این است که نام برند تولیدی روی قطعه ایجاد شود. به این ترتیب تمایزی در این محصول و سایر محصولات مشابه انجام می گیرد و به این طریق می توان فروش بیشتری را برای محصولات خود به دست آورد. اما اگر چاپ ایجاد شده با گذشت مدت زمان کوتاه پوسته پوسته شده و از روی قطعه پاک شود چه؟ در این شرایط مطمئناً هزینه انجام شده برای چاپ کاملا بیهوده خواهد بود. به همین علت می توان گفت کیفیت رنگ در چاپ دارای اهمیت بسیار بالایی می باشد. در واقع میزان چسبندگی و غلظت رنگ ها تاثیر مستقیمی در ماندگاری آن ها دارد. هر چه چسبندگی رنگ کمتر باشد احتمال ریزش جوهر در حین چاپ افزایش یافته و به این ترتیب دقت چاپ نهایی کاهش می یابد. علاوه بر آن به این ترتیب و با گذشت مدت زمان کوتاهی که قطعه مورد استفاده قرار گرفت احتمال پوسته پوسته شدن و یا کم رنگ شدن طرح ها وجود خواهد داشت. بنابراین بسیار ضروری است که برای چاپ از رنگ‌ های با کیفیت استفاده شود. در مجموعه چاپ صنعتی ایساتیس از رنگ های با کیفیت آلمانی برای چاپ تامپو و چاپ سیلک استفاده می شود که دارای ماندگاری طولانی مدتی هستند. به این ترتیب احتمال پاک شدن جوهر ها با گذشت مدت زمان کوتاه کاهش یافته و می توان از ماندگاری چاپ تا سال ‌های طولانی اطمینان یافت. در نظر داشته باشید که در صورتی که از دستگاه تثبیت رنگ استفاده شود ماندگاری افزایش خواهد یافت و می‌ توان چاپ زیبا و ظریف تری روی قطعات مختلف ایجاد نمود. در این مجموعه با استفاده از چند رنگ اصلی آبی، زرد، قرمز، مشکی و سفید می توان هر نوع طیف رنگی مورد نظر شما را ایجاد کرده و در چاپ به کار برد.

پیشنهاد می دهیم تا از مقاله چاپ برند GOOD GIRL روی شیشه عطر نیز دیدن نمایید.

روش های چاپ برند Cerita روی لوازم آرایشی

برای چاپ برند Cerita روی لوازم آرایشی می توان از روش های گوناگونی مانند چاپ تامپو ، چاپ سیلک و چاپ طلاکوب استفاده نمود. البته با توجه به این که این قطعه دارای سطح نسبتاً برآمده ای است و طرح کوچکی روی آن ایجاد شده، استفاده از روش تامپو انتخاب بهتری خواهد بود. بنابراین چاپ به این روش انجام شده و می توان طرح مورد نظر را در اوج ظرافت روی قطعه ایجاد نمود. برای این کار ابتدا طرح مورد نظر با استفاده از نرم افزار های گرافیکی طراحی شده و سپس دو قطعه کلیشه و شابلون با توجه به طرح ساخته می شوند. در ادامه ساخت فیکسچر برای ثابت نگه داشتن قطعه در حین چاپ انجام می شود و به این ترتیب می توان از هر گونه لرزش لوازم آرایشی در حین چاپ جلوگیری کرده و طرح را به صورت دقیق تر روی آن ایجاد نمود. بعد از آن قطعات چاپ خورده وارد دستگاه تثبیت رنگ شده تا جوهر ایجاد شده روی آن ها کاملاً خشک شود. در این مجموعه روش های تثبیت رنگ با توجه به جنس قطعه انجام خواهند شد و برای لوازم آرایشی می توان از تثبیت رنگ به روش یووی استفاده نمود. در این روش از اشعه فرابنفش برای خشک کردن جوهر ها استفاده می شود که باعث ماندگاری طولانی مدت چاپ خواهد شد. سپس می ‌توان لوازم آرایشی را در بسته بندی مناسب قرار داده و به این ترتیب آن ها را خدمت مشتریان گرامی تحویل داد. در این مجموعه خدمات دیگری مانند چاپ روی چرم ، چاپ روی لیوان ، چاپ روی ساک دستی و… نیز انجام می شود که شما می توانید از مقالات مرتبط با این قطعات دیدن کرده و اطلاعات کاملی در رابطه با چاپ روی آن ها به دست آورید.

راه های ارتباط با مجموعه چاپ صنعتی ایساتیس

در این مجموعه خدمات گوناگونی شامل چاپ روی قطعات تولیدی، ترکیب رنگ، طراحی طرح، شابلون سازی ، ساخت فیکسچر و… انجام می پذیرد. شما عزیزان می توانید برای کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه وارد صفحه تماس با ما شده و به این طریق از کارشناسان این مجموعه مشاوره رایگان دریافت کنید. همچنین پیشنهاد می دهیم تا در پیج اینستاگرام و کانال تلگرام نیز همراه ما باشید و به این طریق از نمایشگاه مجازی چاپ صنعتی ایساتیس دیدن نمایید. از همراهی شما سپاس گزاریم.

راه های ارتباط با مجموعه چاپ صنعتی ایساتیس

برای کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه می توانید وارد لینک زیر شده و از کارشناسان این مجموعه مشاوره رایگان و اختصاصی دریافت کنید.

تماس با ما

مطالب مرتبط

چاپ سیلک یو وی روی بطری شامپو

مشاهده

اجرای چاپ طلاکوب روی لیوان و ظروف شیشه ای

مشاهده

اجرای چاپ تامپو روی تجهیزات پزشکی

مشاهده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *