چاپ برند Kimberly روی شیشه عطر

چاپ برند Kimberly روی شیشه عطر - چاپ صنعتی ایساتیس

به طور معمول تمامی برند های تولید کننده عطر و ادکلن از روش های چاپ صنعتی برای درج برند و توضیحات در رابطه با آن روی محصولات تولیدی خود استفاده می کنند. به این ترتیب مشتریان می ‌توانند اطلاعاتی را در رابطه با محصول کسب کرده و سپس آن را تهیه کنند. در صورتی که شما نیز یکی از تولید کنندگان عطر و ادکلن و یا لوازم آرایشی هستید، می توانید چاپ روی بدنه این محصولات را به مجموعه چاپ صنعتی ایساتیس بسپارید. در این مجموعه خدمات متنوعی ارائه می‌ شود که یکی از آن ها چاپ برند Kimberly روی شیشه عطر بوده است. در ادامه این مطلب توضیحات کامل تری در رابطه با این نوع چاپ خدمت شما عزیزان ارائه خواهد شد که امیدواریم مورد توجه تان واقع شود.

مراحل چاپ برند Kimberly روی شیشه عطر

برای چاپ برند Kimberly روی شیشه عطر از روش چاپ طلاکوب استفاده شده است. در این روش از فویل‌های درخشان و زیبای متالایز استفاده می‌شود و به همین دلیل چاپ ایجاد شده با استفاده از دستگاه چاپ طلاکوب دارای جلوه بسیار زیبا و منحصر به فرد می‌باشد. برای این چاپ احتیاج به ملزوماتی خواهیم داشت که از آن ها می‌توان به کلیشه، فویل متالایز و دستگاه چاپ طلاکوب اشاره نمود. کلیشه یکی از قطعاتی است که بعد از طراحی طرح توسط کارشناسان مجرب و کار آزموده ساخته می‌شود و نقش بسیار مهمی در ایجاد طرح روی قطعه دارد. بعد از ساخت این قطعه می‌توان فویل طلاکوب را بین کلیشه و قطعه، در دستگاه چاپ قرار داده و سپس پرس حرارتی را انجام داد. به این ترتیب طرح به صورت دقیق روی بدنه شیشه‌‌ای این محصول ایجاد خواهد شد و می‌توان شیشه های عطر را بسته بندی کرده و به مشتریان تحویل داد. در مجموعه چاپ صنعتی ایساتیس می‌توان چاپ طلاکوب را در تیراژ بالا انجام داد که باعث سرشکن شدن قیمت ها می‌شود و صرفه اقتصادی بسیار بالایی برای تولید کنندگان محترم دارد. در این مجموعه از روش های متنوعی از جمله چاپ ترانسفر ، چاپ سابلیمیشن، چاپ تامپو و… استفاده می‌شود و امکان چاپ تصویر، طرح های متنوع و تایپوگرافی روی قطعات گوناگون وجود دارد. بنابراین شما می‌توانید با اعتماد به ما جلوه محصولات تولیدی خود را افزایش دهید و سود بسیار بالایی را به دست آورید. در این مجموعه از دستگاه اتوماتیک و نیمه اتوماتیک برای چاپ استفاده می شود و به همین دلیل فشار دستگاه پرس قابل تنظیم می باشد، به همین دلیل احتمال ایجاد کچلی در چاپ و یا شکسته شدن قطعات وجود ندارد و می‌توان چاپی زیبا در نهایت ظرافت و زیبایی را ایجاد نمود.

شما می توانید از مقاله چاپ برند MesMerize روی شیشه نیز دیدن نمایید.

مزایای چاپ برند Kimberly روی شیشه عطر به روش طلاکوب

استفاده از روش طلاکوب برای چاپ برند Kimberly روی شیشه عطر مزایای بسیار زیادی برای تولید کننده این محصول خواهد داشت، چرا که در روش طلاکوب از فویل های متالایز استفاده می شود. این فویل ها دارای رنگ بندی های بسیار متنوع هستند و درخشندگی خاصی دارند بنابراین این روش نسبت به سایر روش ها دارای جلوه ظاهری بیشتری می باشد. این مسئله باعث می شود تا متقاضیان خرید عطر و ادکن در میان برند های مختلف محصول تولیدی شما را انتخاب کنند و سود بیشتری را به سمت مجموعه تولیدی تان سرازیر نمایند. علاوه بر آن قیمت چاپ طلاکوب بسیار مناسب است و انتخاب این روش برای تولید کنندگان صرفه اقتصادی بالایی خواهد داشت. با توجه به این که در روش طلاکوب امکان چاپ هر نوع طرح و نوشته روی قطعه وجود دارد، می ‌توان از آن برای چاپ روی قطعات مختلف از جنس های شیشه ای، فلزی، پارچه ای، پلاستیکی و … استفاده نمود. همان طور که در تصویر مشاهده می کنید حتی نوشته های بسیار ریز را می ‌توان با استفاده از دستگاه طلاکوب در بالاترین کیفیت و دقت روی قطعه ایجاد کرد و از ماندگاری طولانی مدت چاپ اطمینان حاصل نمود. البته برای ایجاد این طرح با استفاده از رنگ طلایی می توان از روش چاپ تامپو و یا چاپ سیلک نیز استفاده نمود. در این روش ها رنگ های با کیفیت آلمانی برای چاپ به کار برده می شوند و به همین دلیل می‌ توان چاپ زیبا، دقیق و با کیفیتی را روی قطعه مورد نظر شما ایجاد کرد. با توجه به اینکه چاپ تامپو و سیلک به نسبت چاپ طلاکوب دارای ماندگاری طولانی تری هستند انتخاب این روش ها نیز برای ایجاد چاپ توصیه می شود.

راه های ارتباط با مجموعه چاپ صنعتی ایساتیس

شما همراهان محترم می توانید برای کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با روش های چاپ روی قطعات گوناگون وارد صفحه تماس با ما شده و از کارشناسان این مجموعه مشاوره رایگان دریافت کنید. همچنین از شما دعوت می ‌کنیم تا برای بازدید از سایر خدمات انجام گرفته در این مجموعه ما را از طریق پیج اینستاگرام و کانال تلگرام دنبال نمایید. همراهی شما باعث افتخار ماست.

راه های ارتباط با مجموعه چاپ صنعتی ایساتیس

برای کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه می توانید وارد لینک زیر شده و از کارشناسان این مجموعه مشاوره رایگان و اختصاصی دریافت کنید.

تماس با ما

مطالب مرتبط

چاپ سیلک یو وی روی بطری شامپو

مشاهده

اجرای چاپ طلاکوب روی لیوان و ظروف شیشه ای

مشاهده

اجرای چاپ تامپو روی تجهیزات پزشکی

مشاهده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *