چاپ برند LAUZES روی بطری

چاپ برند LAUZES روی بطری به روش سیلک اسکرین

بطری یکی از لوازم پر کاربرد در صنایع گوناگون می باشد به همین دلیل چاپ روی بطری یکی از پرکاربردترین روش‌ های چاپ است. در مجموعه چاپ صنعتی ایساتیس با استفاده از روش های چاپ تامپو ، چاپ سیلک ، چاپ ترانسفر و چاپ طلاکوب می ‌توان روی انواع بطری طرح مورد نظر شما را ایجاد کرد. چاپ برند LAUZES روی بطری یکی از خدماتی است که در این مجموعه و به روش سیلک انجام شده و نام برند تولیدی و توضیحاتی در رابطه با محصول روی بدنه پلاستیکی بطری درج شده است. در ادامه این مطلب قصد داریم تا توضیحات کامل تری در رابطه با این نوع چاپ خدمت شما همراهان محترم ارائه دهیم. لطفا تا انتهای این مقاله همراه ما باشید.

نحوه چاپ برند LAUZES روی بطری

همان طور که گفته شد برای چاپ برند LAUZES روی بطری می توان از روش‌های گوناگونی استفاده کرد اما انتخاب مناسب ترین روش بعد از طراحی طرح صورت می‌گیرد. در واقع زمانی که طرح نهایی آماده شد با توجه به آن و انحنای سطح قطعه می‌توان روش لازم برای چاپ را انتخاب نمود. برای این بطری استفاده از چاپ سیلک مناسب تر می باشد و می توان به این طریق طرح را در نهایت ظرافت و زیبایی چاپ نمود. بنابراین فیلم لیتوگرافی از طرح نهایی گرفته خواهد شد و می‌توان با استفاده از آن شابلون مورد نیاز در چاپ را ساخت. این شابلون به صورت کاملاً مستقیم طرح را روی قطعه ایجاد می‌کند و به همین دلیل چاپ سیلک به عنوان چاپ مستقیم شناخته می شود. در نظر داشته باشید که با توجه به رنگ‌های مورد استفاده در چاپ تعداد مراحل آن تعیین می‌شود. در این قطعه با توجه به استفاده از دو رنگ متفاوت از یکدیگر چاپ در چند مرحله انجام خواهد شد. برای این کار احتیاج به شابلون مجزا از یکدیگر داریم بنابراین بعد از ساخت شابلون ها و ساخت فیکسچر که به عنوان یکی از ملزومات اصلی چاپ شناخته می شود و برای ثابت نگه داشتن بطری‌ها و جلوگیری از لرزش آنها در حین چاپ به کار می رود، می توان طرح را روی قطعه ایجاد نمود. بعد از هر مرحله چاپ قطعات وارد دستگاه تثبیت رنگ شده و جوهر ایجاد شده روی آنها کاملاً خشک خواهد شد. به این ترتیب پس از پایان آخرین مرحله چاپ قطعات مجدداً وارد دستگاه تثبیت رنگ شده و با استفاده از این دستگاه می‌توان از ماندگاری طولانی مدت چاپ اطمینان حاصل نمود. بنابراین اطمینان می دهیم که چاپ ایجاد شده پس از مدتی کم رنگ نشده و یا پوسته پوسته نمی‌شود.

از شما دعوت می کنیم تا از مقاله چاپ روی قطعات یخچال نیز دیدن نمایید.

چاپ برند LAUZES روی بطری در چند مرحله

اهداف چاپ برند LAUZES روی بطری

اهداف گوناگونی وجود دارد که باعث می‌شود تا برندهای گوناگون از روش‌های چاپ صنعتی استفاده کنند. برای مثال در چاپ برند LAUZES روی بطری هدف اصلی درج برند روی محصول تولیدی می‌باشد. به این ترتیب مشتریان در هنگام خرید می‌توانند در رابطه با تولید کننده محصول اطلاعاتی را به دست آورده و در صورت رضایت مجدداً از محصولات این برند استفاده کنند. علاوه بر آن این روش باعث خواهد شد تا بتوان از محصول تولیدی در جهت بازاریابی و تبلیغات نیز استفاده نمود. در واقع با درج برند زیبایی محصول دو چندان شده و جلوه بیشتری خواهد داشت به همین دلیل نگاه مشتریان در هنگام خرید به این محصول دوخته شده و در صدد خرید آن بر می‌آیند. همچنین مصرف کننده این محصولات در هر بار استفاده از آن‌ها با نام برند تولیدی روبه‌رو می‌شود و این مسئله باعث خواهد شد تا برند شما در ذهن او حک شود، به این ترتیب در صورتی که مشتری از محصولاتتان رضایت داشته باشد با نیم نگاهی به بدنه آن می‌تواند اطلاعاتی در رابطه با تولید کننده به دست آورده و مجدداً محصولات شما را خریداری نماید. به همین علت می‌توان گفت که این روش باعث افزایش مشتریان ثابت شما و کسب سود بیشتر خواهد شد. البته همه چیز به طرح مورد استفاده و کیفیت چاپ بستگی دارد، در صورتی که از طرح مناسبی استفاده نشود و یا چاپ ایجاد شده با گذشت مدت زمان کوتاه پوسته پوسته شده و از روی قطعه پاک شود دیگر نمی‌توان به اهداف تجاری خود دست یافت. در مجموعه چاپ صنعتی ایساتیس طراحانی خلاق و با تجربه طراحی طرح را به عهده می‌گیرند و با استفاده از ملزومات با کیفیت و دستگاه های اتوماتیک و نیمه اتوماتیک می‌توان چاپ بسیار دقیق، برجسته، ظریف و زیبایی را ایجاد نمود.

راه های ارتباط با مجموعه چاپ صنعتی ایساتیس

در صورتی که علاقه مند به کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه هستید پیشنهاد می دهیم تا وارد صفحه تماس با ما شده و از کارشناسان این مجموعه مشاوره رایگان دریافت کنید. علاوه بر آن پیشنهاد می دهیم تا برای بازدید از سایر خدماتی که در این مجموعه انجام شده ما را از طریق پیج اینستاگرام و کانال تلگرام دنبال کنید. از همراهیتان سپاس گزاریم و آرزومند سلامتی و شادی فراوان برای شما هستیم.

راه های ارتباط با مجموعه چاپ صنعتی ایساتیس

برای کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه می توانید وارد لینک زیر شده و از کارشناسان این مجموعه مشاوره رایگان و اختصاصی دریافت کنید.

تماس با ما

مطالب مرتبط

چاپ سیلک یو وی روی بطری شامپو

مشاهده

اجرای چاپ طلاکوب روی لیوان و ظروف شیشه ای

مشاهده

اجرای چاپ تامپو روی تجهیزات پزشکی

مشاهده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *