چاپ برند RANSA بر روی شیشه 

چاپ برند RANSA بر روی شیشه -تصویر1

بدون شک استفاده از تکنولوژی چاپ صنعتی یکی از بهترین و تاثیرگذارترین نوع تبلیغات بر روی محصولات و یا قطعات شما می باشد. از مزایایی که این چاپ برای شما به همراه می آورد می توان به کیفیت و ماندگاری بالاتر و تاثیر بیشتر در مخاطب اشاره نمود tزیرا همانگونه که می دانید تبلیغات کاغذی نظیر تراکت و یا شابلون هایی که بر روی محصول چسبانده می‌شوند ماندگاری بسیار پایینی دارند . اما چاپ های صنعتی که در مجموعه چاپ صنعتی ایساتیس بر روی قطعات شما انجام می گیرد به دلیل استفاده از رنگ های آلمانی و جدیدترین متد چاپ دنیا ماندگاری و جلوه بسیار بالایی برای محصول شما به ارمغان خواهد آورد.چاپ برند RANSA بر روی شیشه یکی از انواع چاپ های انجام شده در مجموعه ایساتیس می‌باشد که در ادامه به بررسی بیشتر این چاپ خواهیم پرداخت.

 

بررسی کلی چاپ برند RANSA بر روی شیشه 

همانگونه که در تصویر مشاهده می کنید برای چاپ برند RANSA بر روی شیشه  از روش چاپ سیلک استفاده شده است. در این روش باید دقت کنیم که رنگ مناسب با برای چاپ بر روی آن انتخاب شود. با توجه به اینکه بر روی این قطعه در اصل چاپ بر روی شیشه انجام خواهد شد باید از رنگ های مخصوص به شیشه استفاده شود. در غیر این صورت اگر از رنگهای نامناسب برای چاپ استفاده کنیم ممکن است علاوه بر داشتن چاپ های کدر و بی کیفیت بعد از انجام فرآیند چاپ، شاهد ریزش رنگ از روی قطعه شما باشیم. علاوه بر آن بعد از انجام مراحل چاپ که در ادامه آنها را برای شما بازگو خواهیم کرد باید فرآیند تثبیت رنگ بر روی قطعه شما انجام شود تا چاپی با طول عمر بالا داشته باشیم. توجه داشته باشید که قبل از انجام هر گونه کاری باید طرح مورد نظر شما توسط طراحان مجموعه چاپ صنعتی ایساتیس بررسی شود تا با توجه به اندازه قطعه شما بهترین طرح را ارائه دهند. در ادامه به شرح دادن تمام مراحل مربوط به چاپ بر روی در مجموعه چاپ صنعتی ایساتیس خواهیم پرداخت.

 

مراحل چاپ برند RANSA بر روی شیشه

همانطور که گفته شد برای چاپ برند RANSA بر روی شیشه باید به ترتیب مراحل متعددی را پیش رو بگذاریم. در ابتدا باید با توجه به طراحی انجام شده ، جنس و یا شکل هندسی قطعه شما ، رنگ مناسب و  بهترین روش چاپ انتخاب شود. سپس با استفاده از طراحی انجام شده شابلون و کلیشه طرح مورد نظر ساخته می شود. در مرحله بعد برای قطعه شما یک فیکسچر ساخته می شود تا با استفاده از آن بتوانید قطعه را بر روی میز کار ثابت نگه دارید. این کار باعث می شود که تمامی چاپ های انجام شده به صورت هم شکل و یکسان در یک قسمت قطعه شما قرار بگیرد. در مرحله بعد از اینکه چاپ بر روی قطعه شما انجام شد با استفاده از روش‌های خاص مجموعه ایساتیس عملیات تثبیت رنگ انجام خواهد شد تا ماندگاری چاپ انجام شده را افزایش دهیم. در مرحله آخر نیز برای جلوگیری از وارد شدن آسیب های احتمالی به قطعه و چاپ روی آن قطعات را بسته بندی کرده تا چاپی بدون ایراد در اختیار شما قرار دهیم.

 

شما می توانید مطلب چاپ تامپو kenci بر روی لوازم آرایشی را نیز مطالعه نمایید.

 

متریال مورد استفاده در چاپ برند RANSA بر روی شیشه

همانگونه که در قسمت بالا به آن اشاره کردیم برای چاپ بر روی شیشه مانند چاپ برند RANSA بر روی شیشه از مواد و متریال درجه یک و با کیفیت موجود در بازار استفاده شده است. تمام رنگ های به کار رفته در مجموعه چاپ صنعتی ایساتیس از رنگ های درجه یک ساخت کشور آلمان می شود که ماندگاری بالایی را بعد از چاپ برای شما به همراه خواهد آورد. همچنین میزان شفافیت و درخشندگی چاپ با استفاده از این رنگ های درجه یک نسبت به رنگ های دیگر بسیار بالاتر خواهد شد. علاوه بر آن برای ساخت شابلون و کلیشه از ورقه های فولادی و یا استیل با کیفیت استفاده خواهد شد که شما بتوانید برای چاپ در تیراژهای بالا  بدون هیچ گونه خرابی از آنها استفاده نمایید. توجه داشته باشید که با توجه به شکل هندسی قطعه روش های مختلفی برای چاپ وجود دارد. برای مثال برای چاپ طرح RANSA بر روی شیشه علاوه بر روش چاپ سیلک میتوان با استفاده از چاپ تامپو و یا چاپ طلاکوب و همچنین چاپ ترانسفر طرح مورد نظر را بر روی این قطعه چاپ نمایید. که هر کدام روش و مراحل مربوط به خود را خواهد داشت. اما توجه داشته باشید که در این قطعه با توجه به شکل هندسی استوانه ای شکل قطعه و سطح صاف آن بهترین روش استفاده از دستگاه چاپ سیلک می باشد.در این روش بدون استفاده از هیچگونه واسط ، رنگ از روی کلیشه بر روی قطعه منتقل خواهد شد و شما می توانید با سرعت بالاتر و کیفیت بهتری تعداد بیشتری از قطعات تان را در در حداقل زمان ممکن چاپ نمایید.

 

چاپ برند RANSA بر روی شیشه -تصویر2

 

راه های ارتباطی با مجموعه چاپ صنعتی ایساتیس

همانطور که گفته شد بیک چاپ با کیفیت و مناسب می‌تواند تاثیر بسیار زیادی در تبلیغات و جذب مشتری برای شما داشته باشد. به هر میزان که این چاپ ماندگاری بالاتری داشته باشد مصرف کننده ی محصول شما بیشتر با آن توجه خواهد کرد ، زیرا دائماً با محصول شما و طرح چاپ شده بر روی آن در ارتباط خواهد بود. مجموعه چاپ صنعتی ایساتیس با بهره گیری از نیروهای کارآزموده و ماهر توانسته در طی سالها فعالیت خود چاپ های با کیفیت و درجه یکی به مشتریان خود عرضه کند. جهت ارتباط با مجموعه چاپ صنعتی ایساتیس می توانید با مراجعه به قسمت تماس با ما سایت و یا شبکه‌های اجتماعی نظیر اینستاگرام و یا تلگرام با مشاورین ما در ارتباط باشید. همچنین شما عزیزان می توانید سوالات و نقطه نظرات خود را از طریق #چاپ صنعتی ایساتیس با ما مطرح کنید.

 

 

راه های ارتباط با مجموعه چاپ صنعتی ایساتیس

برای کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه می توانید وارد لینک زیر شده و از کارشناسان این مجموعه مشاوره رایگان و اختصاصی دریافت کنید.

تماس با ما

مطالب مرتبط

چاپ سیلک یو وی روی بطری شامپو

مشاهده

اجرای چاپ طلاکوب روی لیوان و ظروف شیشه ای

مشاهده

اجرای چاپ تامپو روی تجهیزات پزشکی

مشاهده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *