چاپ روی قطعات یخچال

چاپ روی قطعات یخچال به روش تامپو

در صورتی که شما از یخچال های ترموستاتی استفاده می کنید مطمئناً برای تغییر دمای آن از قطعه چرخانی استفاده کرده ‌اید و به این صورت دما را روی حالت مناسب قرار داده اید. تصور کنید که روی این قطعه هیچ درجه ‌بندی چاپ نشده باشد! در این صورت چگونه می توانید تنظیمات دما را تغییر دهید؟ با توجه به این سوال می توان به اهمیت استفاده از چاپ روی قطعات یخچال و سایر لوازم برقی منزل پی برد. در صورتی که شما یکی از تولیدکنندگان این لوازم هستید و قصد دارید تا چاپی ماندگار و ظریف را روی قطعات خود ایجاد کنید پیشنهاد می دهیم تا حتماً تا انتهای این مطلب همراه ما باشید و در رابطه با روش های چاپ مورد استفاده در مجموعه چاپ صنعتی ایساتیس اطلاعات بیشتری را کسب نمایید.

نحوه چاپ روی قطعات یخچال

همان طور که اطلاع دارید قطعه موجود در تصویر دارای ابعاد و اندازه نسبتاً کوچکی می باشد. به همین علت برای چاپ اعداد و نوشته ها روی این قطعه بهتر است تا از روش چاپ تامپو استفاده شود. اما در چاپ روی قطعات یخچال می توان از روش های دیگری نیز استفاده نمود. در واقع با توجه به انحنای سطح قطعات، جنس آن ها و طرح چاپ روش مناسب تعیین خواهد شد و می توان از روش های چاپ سیلک ، چاپ ترانسفر و چاپ طلاکوب در کنار چاپ تامپو استفاده نمود. در این قطعه ابتدا طرح مورد نظر طراحی شده و سپس با تهیه فیلم لیتوگرافی از آن کلیشه، فیکسچر و شابلون ساخته می شوند. بعد از آن می توان از پد سیلیکونی استفاده کرده و طرح را روی قطعه ایجاد نمود. با توجه به این که این قطعه حالت دایره ای شکل داشته و روی سطوح مختلف ثابت نخواهد ماند استفاده از فیکسچر برای ثابت نگه داشتن آن ضروری می باشد. به این ترتیب از لرزش قطعه در حین چاپ جلوگیری خواهد شد و می توان طرح را در نهایت ظرافت روی قسمت پلاستیکی این محصول ایجاد نمود. در انتها قطعات چاپ خورده وارد دستگاه تثبیت رنگ شده و جوهر ایجاد شده روی آن ها کاملاً ثابت و ماندگار می شود. در نظر داشته باشید که اگر در این قطعات از روش‌ های تثبیت سازی رنگ استفاده نشود نمی‌ توان از ماندگاری چاپ اطمینان حاصل کرد و با گذشت مدت زمان کوتاهی چاپ ایجاد شده پوسته پوسته شده و از روی قطعه پاک خواهد شد.

شما می توانید از مقاله چاپ سیلک چند برند معروف روی بطری نیز دیدن نمایید.

چرا از چاپ روی قطعات یخچال استفاده می شود؟

همانطور که در مقدمه این مطلب گفته شد در صورتی که از چاپ روی قطعات یخچال استفاده نشود کاربری این لوازم به میزان بسیار زیادی کاهش می‌یابد. به این طریق افراد مختلف نمی‌توانند از قابلیتهای یخچال به درستی استفاده کرده و احتمال آسیب رسیدن به مواد غذایی و خود یخچال وجود دارد. بنابراین می‌توان با چاپ علامت های گوناگون، اعداد و نوشته ها عملکرد این محصول را کامل کرد. همچنین در سایر لوازم برقی خانه و آشپزخانه استفاده از روش‌های چاپ صنعتی کاملاً ضروری می‌باشد. با توجه به این که این وسایل در طولانی مدت مورد استفاده قرار می‌گیرند، ماندگاری چاپ ایجاد شده در آن‌ها دارای اهمیت بسیار بالایی می باشد. در مجموعه چاپ صنعتی ایساتیس از رنگ های باکیفیت آلمانی در چاپ تامپو و سیلک استفاده می‌شود. این رنگ ها دارای غلظت مناسب و چسبندگی استاندارد هستند، به این ترتیب احتمال ریزش آنها از روی قطعه یا پوسته پوسته شدنشان با گذشت مدت زمان کوتاه وجود ندارد. علاوه بر آن با توجه به اینکه از دستگاه تثبیت رنگ برای افزایش ماندگاری چاپ استفاده می شود احتمال کمرنگ شدن چاپ ایجاد شده نیز وجود ندارد. شما می توانید با اطمینان به این مجموعه قطعات تولیدی خود را در تیراژ بالا چاپ زده و کمترین هزینه را برای این‌کار بپردازید. علاوه بر آن در صورتی که علاقه مندید تا به جای استفاده از لیبل و برچسب های بی کیفیت از روش های چاپ صنعتی برای درج برند خود روی لوازم مختلف استفاده کنید مجموعه چاپ صنعتی ایساتیس می تواند این نوع چاپ را بالاترین کیفیت برای شما انجام دهد. در این مجموعه انتخاب رنگ و طرح نهایی با توجه به سلیقه و نظر شما انجام می‌شود و با استفاده از چند رنگ اصلی امکان تهیه هر نوع طیف رنگی مورد نظر شما وجود دارد.

راه های ارتباط با مجموعه چاپ صنعتی ایساتیس

شما عزیزان می توانید برای سفارش چاپ روی قطعات تولیدی خود و کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه وارد صفحه تماس با ما شده و به این طریق از کارشناسان این مجموعه مشاوره کاملاً رایگان دریافت کنید. همچنین پیشنهاد می دهیم تا از نمایشگاه مجازی ما در اینستاگرام و کانال تلگرام دیدن کرده و در رابطه با سایر خدماتی که در این مجموعه انجام می شود اطلاعات کاملی را کسب نمایید. از همراهی تان سپاسگزاریم و لحظات خوب و خوشی را برای شما آرزومندیم.

راه های ارتباط با مجموعه چاپ صنعتی ایساتیس

برای کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه می توانید وارد لینک زیر شده و از کارشناسان این مجموعه مشاوره رایگان و اختصاصی دریافت کنید.

تماس با ما

مطالب مرتبط

چاپ سیلک یو وی روی بطری شامپو

مشاهده

اجرای چاپ طلاکوب روی لیوان و ظروف شیشه ای

مشاهده

اجرای چاپ تامپو روی تجهیزات پزشکی

مشاهده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *