چاپ سیلک برند SANDEN روی فلز

چاپ سیلک برند SANDEN روی فلز - چاپ صنعتی ایساتیس

به طور معمول لازم است تا برای درج اطلاعات روی انواع محصولات موجود در بازار از روش ‌های چاپ صنعتی استفاده شود و به این طریق توضیحاتی در رابطه با محصول روی آن شکل بگیرد. البته برخی از تولید کنندگان از لیبل نیز برای قطعات مختلف استفاده می کنند اما با توجه به این که ماندگاری چاپ نسبت به استفاده از لیبل بیشتر است استفاده از این روش توصیه خواهد شد. در مجموعه چاپ صنعتی ایساتیس می ‌توان روی قطعات گوناگون چاپ‌ های با کیفیتی را ایجاد کرد که از آن ها می ‌توان به چاپ سیلک برند SANDEN روی فلز اشاره نمود. در ادامه توضیحات کامل تری در رابطه با این نوع چاپ خدمت شما عزیزان ارائه خواهد شد.

بررسی کلی چاپ سیلک برند SANDEN روی فلز

فلز یکی از مواد اولیه پر کاربرد در تولید لوازم مختلف می باشد. به طور معمول از این وسیله برای ساخت انواع قوطی استفاده می شود و می ‌توان از این قوطی ها برای بسته بندی مواد مختلف استفاده نمود. بنابراین قوطی های فلزی در بسیاری از صنایع کاربرد خواهند داشت. با این وجود چاپ سیلک برند SANDEN روی فلز برای درج اطلاعات مرتبط با محصول مورد نظر روی بسته بندی آن انجام می گیرد و می توان روی هر نوع قوطی فلزی از چاپ طرح، تصاویر و نوشته ها برای انتقال اطلاعات در رابطه با محصول به مخاطبان استفاده نمود. به این طریق خریداران می‌ توانند در رابطه با محصول تهیه شده اطلاعات بسیار کاملی را دریافت کرده و در هنگام استفاده از محصول سر درگم نباشند. علاوه بر آن استفاده از چاپ کمک می کند تا شما بتوانید برند خود را به مشتریان بیشتری معرفی کرده و علاوه بر جذب مشتری جدید باعث بازگشت مجدد آن نیز بشوید. در مجموعه چاپ صنعتی ایساتیس می ‌توان روی هر نوع سطح فلزی محدب، مقعر، مسطح یا منبت کاری شده طرح مورد نظر شما را در بالاترین کیفیت چاپ نمود. در این مجموعه از رنگ های با کیفیت آلمانی برای چاپ استفاده می شود که دارای ماندگاری طولانی مدتی هستند و با گذشت زمان پوسته پوسته یا کم رنگ نخواهند شد. این رنگ ها شامل چند رنگ اصلی آبی، زرد، قرمز، سیاه و سفید هستند و می ‌توان با استفاده از آن ها هر نوع طیف رنگی مورد نظر شما را ایجاد نمود. همچنین امکان چاپ چند رنگ نیز در این مجموعه فراهم است و می توان از رنگ های گوناگون برای چاپ برند و توضیحات مختلف استفاده نمود.

پیشنهاد می دهیم تا از مطلب چاپ تامپو برند Challenge نیز دیدن نمایید.

چاپ سیلک برند SANDEN روی فلز چگونه انجام می شود؟

برای چاپ سیلک برند SANDEN روی فلز ابتدا طراحی طرح آن انجام شده و سپس می توان با توجه به آن روش مورد نیاز برای چاپ را تعیین کرد. در واقع روش‌ های گوناگونی مانند روش چاپ تامپو ، چاپ ترانسفر ، چاپ سیلک ، چاپ طلاکوب و چاپ سابلیمیشن برای درج طرح روی قطعه به کار می روند که در این میان روش چاپ سیلک برای این قطعه مناسب تر خواهد بود. بنابراین با توجه به طرح نهایی شابلون مورد نیاز در چاپ ساخته می شود و با توجه به این که این قطعه به صورت استوانه ای شکل می باشد، نیاز است تا برای آن فیکسچر مخصوص ساخته شود. این قطعه باعث ثابت نگه داشتن قوطی فلزی در حین چاپ شده و با استفاده از آن می توان چاپ دقیق تری را ایجاد نمود. به این ترتیب و با استفاده از رنگ های با کیفیت آلمانی چاپ روی قوطی انجام می ‌شود و می‌ توان قطعات چاپ خورده را وارد دستگاه تثبیت رنگ نمود. در این دستگاه با استفاده از اشعه UV یا فرا بنفش چاپ ایجاد شده در کوتاه‌ ترین زمان ممکن خشک ‌می شود. بنابراین احتمال ریزش جوهر و افت کیفیت آن وجود ندارد و می ‌توان اطمینان یافت که با گذشت مدت زمان طولانی و استفاده های مداوم از این قطعه چاپ ایجاد شده پاک نخواهد شد. در انتها قطعات بسته ‌بندی شده و خدمت مشتریان گرامی تحویل داده خواهند شد. به این ترتیب در حین حمل و نقل و جا به جایی قطعات چاپ خورده احتمال آسیب به آن ها وجود نخواهد داشت و می توانید به همین صورت قوطی ها را انبار کرده و یا به بازار عرضه کنید. برای کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با نحوه ثبت سفارشات ادامه این مطلب را دنبال کنید.

راه های ارتباط با مجموعه چاپ صنعتی ایساتیس

شما نیز می توانید با استفاده از روش های چاپ صنعتی برند خود را روی محصولات تولیدیتان درج کرده و به این ترتیب فروش بیشتری را به دست آورید. برای کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه می توانید وارد صفحه تماس با ما شده و از کارشناسان این مجموعه مشاوره رایگان و اختصاصی دریافت کنید. همچنین پیشنهاد می دهیم تا از نمایشگاه مجازی ما در پیج اینستاگرام و کانال تلگرام نیز دیدن نمایید. از همراهی شما سپاس گزاریم.

راه های ارتباط با مجموعه چاپ صنعتی ایساتیس

برای کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه می توانید وارد لینک زیر شده و از کارشناسان این مجموعه مشاوره رایگان و اختصاصی دریافت کنید.

تماس با ما

مطالب مرتبط

چاپ سیلک یو وی روی بطری شامپو

مشاهده

اجرای چاپ طلاکوب روی لیوان و ظروف شیشه ای

مشاهده

اجرای چاپ تامپو روی تجهیزات پزشکی

مشاهده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *