چاپ طلاکوب برند eye liner

چاپ طلاکوب برند eye liner-تصویر اصلی

امروزه با استفاده از روش ها و متدهای جدید روز دنیا توانسته ایم روشی از چاپ را در اختیار شما عزیزان قرار دهیم که به آن چاپ صنعتی گفته می شود . مجموعه چاپ صنعتی ایساتیس با فعالیت در این زمینه طی چندین سال سابقه توانسته است رضایت مشتریان زیادی را به خود جلب نماید . این مجموعه از دستگاه های تمام اتوماتیک استفاده کرده که قابلیت چاپ با بهترین کیفیت را دارد . شما عزیزان می توانید از چاپ صنعتی که روشی ماندگار برای تبلیغات است ، بر روی محصولات خود استفاده نمایید . در صورتی که علاقه مند به کسب اطلاعات بیشتر در زمینه چاپ طلاکوب برند eye liner هستید ، ادامه ی این مطلب را تا انتها مطالعه کنید .

مزیت های چاپ طلاکوب برند eye liner

چاپ بر روی لوازم آرایشی و محصولات شما می تواند مزیت های بی شماری داشته باشد که در ادامه به بررسی این مزیت ها خواهیم پرداخت . اولین مزیتی که چاپ صنعتی دارد ، این است که سبب افزایش زیبایی محصول شما خواهد شد . یکی از مسائلی که در لوازم آرایشی برای بانوان اهمیت زیادی را دارد ، زیبایی ظاهری محصول بوده و کیفیت چاپ روی آن را مبنا به کیفیت محتوای محصول می گذارند . در صورتی که محصولی چاپ بی کیفیتی داشته باشد ، از خرید آن صرف نظر خواهند نمود . بنابراین زیبایی محصول شما می تواند تاثیر بسزایی در افزایش فروش شما داشته باشد . مزیت دیگری که چاپ طلاکوب برند eye liner برای شما خواهد داشت این است که مصرف کننده مکررا چاپ روی محصول را مشاهده خواهد نمود . مشاهده ی مکرر چاپ محصول سبب می شود ، اطلاعات آن در ناخودآگاه شخص ثبت شود و هنگام خریداری مجدد برند محصول برای فرد یادآوری گردد . این نوع روش از تبلیغ بر خلاف روش های دیگری که برای تبلیغ وجود دارد مانند چاپ تراکت ، چاپ بنر ، تبلیغات مجازی و … ماندگاری بیشتری داشته و می توانید با صرف هزینه ی بسیار مناسبی از این روش تبلیغاتی ماندگار بهره مند شوید .

 

شما عزیزان می توانید چاپ ترانسفر برند crown plaza نیز مطالعه نمایید .

 

نقش طراحی چاپ طلاکوب برند eye liner

برای چاپ روی محصول شما باید در اولین مرحله روش چاپ روی محصول انتخاب شود . این امر توسط نیرو های متخصص مجموعه چاپ صنعتی با توجه به سایز ، ابعاد ، انحنا ، جنس و … انجام می گردد . پس از انتخاب روش چاپ باید ضخامت مناسبی از ورق های متالایز برای چاپ روی محصول انتخاب شود که پس از چاپ ، ورق ها پوسته نشود . طراحی سومین مرحله برای چاپ روی محصول به حساب می آید ، مهم ترین و تاثیر گذار ترین مرحله ی چاپ است . این مرحله توسط طراحان مجموعه چاپ صنعتی در نهایت دقت و ظرافت انجام می گیرد و باید علاوه بر تسلط به نرم افزار های طراحی مانند فتوشاپ و کورل ، به تمامی مراحل چاپ صنعتی نیز آگاهی داشته باشند . در این مرحله می توانید از تمامی اطلاعات محصول خود مانند برند ، لوگو ، مشخصات محتویات محصول و … استفاده نمایید . همان طور که در تصویر مشاهده می کنید در چاپ طلاکوب برند eye liner از برند و اطلاعات محصول در طراحی مورد استفاده قرار گرفته شده است . پس از اتمام مراحل طراحی باید برای طرح مورد نظر قالب ساخته شود تا طرح شما روی محصول چاپ شود .

کیفیت چاپ طلاکوب برند eye liner

روش های متفاوتی برای چاپ صنعتی وجود دارد مانند چاپ تامپو ، چاپ سیلک اسکرین ، چاپ ترانسفر و … که هر کدام مراحل مختص به خود را خواهد داشت . چاپ طلاکوب در دو روش سرد و گرم انجام می گردد اما مجموعه چاپ صنعتی ایساتیس از روش چاپ گرم به دلیل ماندگاری بیشتری که دارد ، استفاده می کند . این مجموعه از ورق های متالایز با کیفیت و درجه یک برای چاپ طلاکوب برند eye liner استفاده نموده که شفافیت و درخشندگی جذابیت چاپ روی محصول را افزایش داده است . این نوع چاپ تحت فشار و حرارت بالا انجام شده که کیفیت بالایی داشته و در برابر عوامل محیطی مانند نم و رطوبت ، سرما و گرما ، سایش دست  و … مقاوم است . پس از اتمام مراحل چاپ ، محصولات درون بسته بندی های موجود قرار می گیرد تا از آسیب دیدن چاپ روی محصول جلوگیری شود . مجموعه چاپ صنعتی ایساتیس چاپ های انجام شده در این مجموعه را در نهایت کیفیت ارائه داده است و کیفیت آن ها را تضمین می کند . همچنین قابلیت چاپ روی هر جنسی از محصولات مانند چوب ، شیشه ، پلاستیک و … را خواهد داشت .

راه های ارتباطی با مجموعه چاپ صنعتی ایساتیس

شما عزیزان می توانید برای کسب اطلاعات بیشتر به صفحه ی تماس با ما مجموعه چاپ صنعتی ایساتیس مراجعه نمایید و یا از طریق #چاپ صنعتی ایساتیس با ما همراه باشید .

راه های ارتباط با مجموعه چاپ صنعتی ایساتیس

برای کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه می توانید وارد لینک زیر شده و از کارشناسان این مجموعه مشاوره رایگان و اختصاصی دریافت کنید.

تماس با ما

مطالب مرتبط

اجرای چاپ طلاکوب روی لیوان و ظروف شیشه ای

مشاهده
چاپ طلاکوب روی شیشه آرایشی بهداشتی

چاپ طلاکوب روی شیشه محصولات آرایشی بهداشتی

مشاهده
چاپ برند Stephany روی ریمل ابرو به صورت ترکیبی

چاپ برند Stephany روی ریمل ابرو

مشاهده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *