بررسی بیشتر چاپ سیلک روی لوازم آرایشی برند I’m Matt

چاپ سیلک روی لوازم آرایش برند i'm matt

یک تولید کننده برای اینکه درصد بالایی از محصولات خود را به  نحو احسنت به مخاطبین و مصرف کنندگان معرفی کند روش های مختلف تبلیغات را انجام میدهد. تبلیغات گاه می تواند موثر باشد گاه بی فایده، به همین علت هم تبلیغات می تواند تاثیر بسیاری در معرفی و فروش محصولات داشته باشد. در گذشته تبلیغات به صورت های مختلفی انجام می گرفت.مثل:چاپ کارت ویزیت ، چاپ تراکت ، چاپ سیلک روی لوازم آرایشی، به صورت بیلبورد،و… امروزه علاوه براین تبلیغات ؛تبلیغ های اینترنتی به دامنه این موضوع اضافه شده است. درحال حاضر تبلیغات در فضای مجازی جای تبلیغات سنتی را به مرور زمان پر کرده است.در این مقاله می خواهیم در مورد اهمیت صنعت چاپ  در لوازم آرایشی و بهداشتی بیشتر آشنا شویم.

تبلیغات با چاپ سیلک روی لوازم آرایشی

هر لوازم ارایشی با هر برندی امروزه در بازار عرضه شده است.چاپ هایی که بر روی لوازم آرایشی انجام می شود بهتر است که ماندگاری و کیفیت بالایی را داشته باشد. چرا که روی این محصولات، مشخصات کامل آن ها نوشته شده است. هر مشتری این محصولات را با برند و مشخصات حک شده روی آن می شناسد. از نوع دیگر چاپ صنعتی، چاپ سیلک روی لوازم آرایشی را  میتوان معرفی کرد.این که بتوانیم تشخیص دهیم که چه نوع چاپی می توان مناسب  این محصول باشد ؟چگونه روی کیفیت محصول ، میتوان اثری مطلوب و نامطلوب داشته باشد؟.برای پاسخ به این سوالات بهتر است مطالب این سایت را با دقت مطالعه کنیم.

از طرفی چاپ سیلک روی لوازم آرایشی میتواند علاوه بر جنبه تبلیغات و زیبایی،روی فروش محصولات و جلب مشتری موثر باشد. کیفیت چاپ، طرح های برجسته ، حتی بعضی از متن ها، بر روی لوازم آرایش چنان اهمیت دارد که مخاطب با مشاهده این طرح می تواند کیفیت برند شما را بررسی و بعد نسبت به خرید شما اقدام کند.چاپ های صنعتی ،شکل ساده محصولات آرایشی را از بین میبرد به آنها جلوه خاصی میدهد. لوازم آرایشی و بهداشتی شکل ها و فرم های متفاوتی دارند به همین خاطر باید از دستگاه هایی استفاده کنیم که قادر به چاپ در فرم های گرد و مدور را هم داشته باشند. علاوه بر این موضوع لوازم آرایشی و بهداشتی ممکن است از جنس پلاستیک فشرده ،استیل ،شیشه و.. باشند.بنابراین دستگاهی که چاپ روی لوازم آرایشی را انجام میدهد باید قابلیت چاپ روی هر محصول  با جنس مختلف را داشته باشد.

قدمت چاپ سیلک روی لوازم آرایشی

چاپ سیلک، یکی از روش های قدیمی چاپ است که در سال های گذشته از این نوع چاپ استفاده می کردند.این چاپ، در هر اندازه ای قابلیت چاپ روی محصول را دارد.سرعت چاپ سیلک نسبت به سایر  چاپ ها ،بسیار  بالاست .قیمت و سرعت فوق العاده این چاپ نظر بسیاری از تولید کنندگان را به خود جلب کرده است. این چاپ، به روش نوین امروزی میتوان بهترین نوع چاپ سیلک  روی لوازم آرایشی باشد.چرا که،چاپ سیلک بر روی بیشتر سطوح قابلیت چاپ را دارند. با توجه به این مسئله که این چاپ معمولا در همه زمینه ها اجرا می شود.باید تمامی مراحل چاپ با دقت و ظرافت بالا طراحی شوند.

آشنایی با چاپ روی لوازم آرایش

چاپ سیلک  یک فرایند طراحی و تولید با سرعت بالا ، با کیفیت چاپ  مطلوب، روی محصولات است. این چاپ بوسیله یک توری مخصوص کار، تمام رنگ و جوهر را به صفحات یا قطعه مورد نظر انتقال میدهد. از مزایای که چاپ سیلک در تهیه لوازم آرایش دارد:

·      قیمت این نوع چاپ است، که حتی برای چاپ در تعداد کمتر،هزینه مقرون به صرفه ای دارد.

·      از مزیت دیگر این چاپ ،تنوع چاپ و رنگ را روی تمامی سطوح است.

·      مقاومت این نوع چاپ در مقابل آب و شستشو بالاست. چاپ سیلک روی لوازم آرایشی و بهداشتی از نوع دیگر چاپ های صنعتی در این زمینه است.

موارد مهم در چاپ بر روی لوازم آرایش

برای استفاده از این چاپ مثلا بر روی یک محصول آرایشی شناخت جنس و رنگ و فرم محصول مورد بررسی قرارمیگیرد و بعد می توانیم در مورد رنگ و طرح مورد نظر چاپ روی لوازم آرایش تصمیم بگیریم. دامنه چاپ صنعتی بسیار وسیع است  این امر باعث شده است که تحول چشمگیری در زمینه صنعت ایجاد شود و با استفاده از دستگاه های مدرن و به روز چاپ در زمینه های مختلف را به تولید کنندگان ارائه دهیم. همکاران ما در این سایت ،برای تولید کنندگانی که هدف چاپ بر روی لوازم آرایش را دارند.توضیحاتی در این مقاله آماده کرده اند. چاپ سیلک نوع دیگر از خدمات ما در صنعت چاپ است که ویژگی منعطف تری نسبت به چاپ های دیگر دارد.

اهمیت نوع چاپ بر روی لوازم آرایش

همه خانم ها علاوه بر اینکه کیفیت محصول لوازم آرایشی برایشان اهمیت دارد . نوع بسته بندی و استفاده از طرح های شیک و مدرن هم میتوان در انتخاب آنها تاثیر داشته باشد. متن هایی که روی محصولات آرایشی هک شده است . به صورت چاپی هستند و به صورت کاملا یکدست ،بدون اینکه هیچ فضای خالی بین آنها باشد به ترتیب کنار هم قرار گرفته اند.

راه های ارتباط با مجموعه چاپ صنعتی ایساتیس

شما نیز می توانید با استفاده از روش های چاپ صنعتی برند خود را روی محصولات تولیدیتان درج کرده و به این ترتیب فروش بیشتری را به دست آورید. برای کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه می توانید وارد صفحه تماس با ما شده و از کارشناسان این مجموعه مشاوره رایگان و اختصاصی دریافت کنید. همچنین پیشنهاد می دهیم تا از نمایشگاه مجازی ما در پیج اینستاگرام و کانال تلگرام نیز دیدن نمایید. از همراهی شما سپاس گزاریم.

راه های ارتباط با مجموعه چاپ صنعتی ایساتیس

برای کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه می توانید وارد لینک زیر شده و از کارشناسان این مجموعه مشاوره رایگان و اختصاصی دریافت کنید.

تماس با ما

مطالب مرتبط

چاپ سیلک یو وی روی بطری شامپو

مشاهده

اجرای چاپ طلاکوب روی لیوان و ظروف شیشه ای

مشاهده

اجرای چاپ تامپو روی تجهیزات پزشکی

مشاهده

یک نظر

  1. Alexandr پاسخ

    He Makes Money Online WITHOUT Traffic!

    Most people believe that you need traffic to profit online…
    And for the most part, they’re right!
    Fact is.. 99.99% of methods require you to have traffic.
    And that in itself is the problem..
    Because frankly, getting traffic is a pain in the rear!
    Don’t you agree?
    That’s why I was excited when a good friend told me that he was profiting, but with ZERO traffic.
    I didn’t believe him at first…
    But after he showed me the proof, it’s certainly the real deal!
    I’m curious what your thoughts are.
    Click here to take a look >> https://bit.ly/3mOAfVp
    Please view it before it’s taken down.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *