چاپ برند آدیداس روی قمقمه ورزشی

چاپ برند آدیداس روی قمقمه ورزشی - چاپ صنعتی ایساتیس

چاپ برند روی لوازم ورزشی از جمله گرم کن، ساک دستی، کفش ورزشی، قمقمه و … در مجموعه چاپ صنعتی ایساتیس قابل انجام می باشد. در این مجموعه از روش های گوناگونی برای چاپ استفاده می شود و می توان هر نوع طرح مورد نظر شما را روی لوازمی از جنس های پلاستیکی، شیشه ای، فلزی، چوبی و … چاپ نمود. برای مثال چاپ برند آدیداس روی قمقمه ورزشی یکی از خدماتی است که به وسیله روش تامپو انجام گرفته است. در ادامه این مطلب توضیحاتی در رابطه با این روش چاپ ارائه خواهد شد که امیدواریم اطلاعات کاملی را در اختیار شما عزیزان قرار دهد. لطفا تا انتهای این مطلب همراه ما باشید.

بررسی کلی چاپ برند آدیداس روی قمقمه ورزشی

برای چاپ برند آدیداس روی قمقمه ورزشی می توان از روش چاپ تامپو استفاده نمود چرا که در این چاپ با استفاده از پد سیلیکونی با کیفیت امکان ایجاد طرح روی هر نوع قطعه با ابعاد و انحنای متفاوت وجود دارد. البته می توان از دستگاه چاپ سیلک نیز برای چاپ روی این قطعه استفاده نمود. در مجموعه چاپ صنعتی ایساتیس از روش های متنوعی برای چاپ استفاده خواهد شد و به همین علت امکان چاپ روی انواع قطعات در ابعاد و اندازه های مختلف وجود دارد. در این مجموعه دستگاه های به روز اتوماتیک و نیمه اتوماتیک طرح مورد نظر شما را روی بدنه محصول ایجاد خواهند کرد و با استفاده از دستگاه تثبیت رنگ می توان از ماندگاری طولانی مدت چاپ اطمینان حاصل نمود. در میان انواع روش های چاپ، روش تامپو دارای تفاوت ‌هایی می باشد و امکان چاپ روی قطعات منبت کاری شده نیز با استفاده از این دستگاه فراهم است. در واقع پد سیلیکونی منعطف می ‌تواند بدون ایجاد هیچ گونه کچلی طرح مورد نظر را روی تمامی سطوح ایجاد کند. بنابراین کاربرد های چاپ تامپو بسیار زیاد می باشد. در این روش از رنگ های با کیفیت آلمانی برای چاپ استفاده خواهد شد که به هیچ عنوان پوسته‌ پوسته نشده و کاملا ضد آب هستند. به همین علت محصولاتی که به این شیوه چاپ خورده باشند کاملاً قابل شست و شو خواهند بود. بنابراین در چاپ روی قمقمه نیز انتخاب این روش کاملا هوشمندانه می باشد. با استفاده از این چاپ می توانید برند خود را روی انواع قطعات تولیدی درج کرده و آن ها را نسبت به سایر محصولات کاملاً متمایز کنید. در واقع می توان گفت که این روش دارای مزایای بسیار زیادی می باشد و با توجه به هزینه کاملاً مناسبش استفاده از آن توصیه می شود.

از شما دعوت می کنیم تا از مقاله چاپ سیلک برند آداک الکترونیک نیز دیدن نمایید.

چاپ برند آدیداس روی قمقمه ورزشی به روش تامپو

فرایند چاپ برند آدیداس روی قمقمه ورزشی

در چاپ برند آدیداس روی قمقمه ورزشی ابتدا طراحی طرح انجام می گیرد و سپس می ‌توان با استفاده از این طرح کلیشه، شابلون و فیکسچر را طراحی و تولید نمود. کلیشه و شابلون برای چاپ روی قمقمه کاربرد دارند و فیکسچر نیز برای ثابت نگه داشتن قطعه در حین چاپ ساخته می ‌شود. در واقع در صورتی که از فیکسچر استفاده شود می توان دقت چاپ را افزایش داده و چاپی بسیار ظریف و زیبا روی بدنه پلاستیکی قطعه ایجاد نمود. به این ترتیب و با استفاده از دستگاه چاپ تامپو طرح های مورد نظر با به کارگیری پد سیلیکونی روی قطعه چاپ می شوند. سپس قطعات وارد دستگاه تثبیت رنگ یووی شده تا جوهر قرار گرفته روی آن ها کاملاً ثابت شود. بنابراین می توان از ماندگاری چاپ اطمینان حاصل کرد و همچنین از ریزش جوهر ها نیز جلوگیری نمود. به این صورت مراحل چاپ کامل می شود و می توان قطعات را بسته بندی کرده و خدمت مشتریان گرامی تحویل داد. در نظر داشته باشید که در این نوع چاپ تمامی مراحل با به کارگیری دستگاه های اتوماتیک و نیمه اتوماتیک انجام می گیرد و همچنین از قطعات و لوازم بسیار با کیفیت برای چاپ استفاده خواهد شد. این مجموعه قادر است تا برند شما را روی انواع هدایای تبلیغاتی نیز درج کند که به این ترتیب می توانید تبلیغات ارزان قیمت و هدفمندی را انجام داده و درآمدتان را چندین برابر کنید. از خدماتی که در این جهت انجام گرفته می توان به چاپ روی ساک دستی ، چاپ روی پد موس ، چاپ روی لیوان ، چاپ روی خودکار و … اشاره نمود.

راه های ارتباط با مجموعه چاپ صنعتی ایساتیس

مجموعه چاپ صنعتی ایساتیس خدمات گسترده ای از جمله ترکیب رنگ، چاپ روی قطعات مورد نظر شما، شابلون سازی ، ساخت کلیشه، طراحی طرح، ساخت فیکسچر و … را انجام می دهد. شما عزیزان می توانید برای کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه وارد صفحه تماس با ما شوید و از کارشناسان مجموعه مشاوره رایگان دریافت کنید. همچنین پیشنهاد می دهیم تا در تلگرام و اینستاگرام نیز ما را دنبال کرده و به این طریق از سایر خدمات انجام گرفته دیدن کنید. از همراهی شما سپاس گزاریم و برایتان آرزوی سلامتی و شادی فراوان داریم.

راه های ارتباط با مجموعه چاپ صنعتی ایساتیس

برای کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه می توانید وارد لینک زیر شده و از کارشناسان این مجموعه مشاوره رایگان و اختصاصی دریافت کنید.

تماس با ما

مطالب مرتبط

چاپ سیلک یو وی روی بطری شامپو

مشاهده

اجرای چاپ طلاکوب روی لیوان و ظروف شیشه ای

مشاهده

اجرای چاپ تامپو روی تجهیزات پزشکی

مشاهده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *