چاپ برند Anastasia روی لوازم آرایشی

چاپ برند Anastasia روی لوازم آرایشی - چاپ صنعتی ایساتیس

می توان گفت که در صنعت تولید لوازم آرایشی بیشتر از سایر صنایع از روش های چاپ صنعتی برای درج برند و توضیحات محصول روی لوازم آرایشی مختلف استفاده می شود. با توجه به این که سرانه مصرف انواع لوازم آرایشی در ایران بسیار بالا است این مسئله چندان عجیب نخواهد بود و به همین علت مجموعه چاپ صنعتی ایساتیس تمامی دستگاه های مورد نیاز برای چاپ روی این قطعات را فراهم کرده و تاکنون روی بسیاری از این لوازم از جمله پنکک، ریمل، ماتیک و… چاپ های بسیار دقیق و با کیفیتی را ایجاد نموده که از آن ها می توان به چاپ برند Anastasia روی لوازم آرایشی اشاره نمود. در ادامه این مطلب توضیحات کامل تری در رابطه با این نوع چاپ خدمت شما عزیزان ارائه می شود.

بررسی نحوه چاپ برند Anastasia روی لوازم آرایشی

برای چاپ برند Anastasia روی لوازم آرایشی می‌توان از روش‌های گوناگونی استفاده نمود که این روش‌ها با توجه به انحنای سطح قطعه، طرح موردنظر و جنس محصول انتخاب می‌شوند. در این قطعه از روش چاپ سیلک استفاده شده و به این طریق طرح بسیار زیبایی روی این قطعه ایجاد شده است. برای این کار ابتدا طرح مورد نظر با استفاده از نرم افزارهای طراحی مانند فتوشاپ و کورل ایجاد شده و سپس با توجه به آن شابلون مورد نیاز برای ایجاد چاپ روی قطعه ساخته می‌شود. همچنین برای ثابت نگه داشتن لوازم آرایشی استفاده از فیکسچر کاملاً ضروری می‌باشد. به این طریق ابتدا این قطعه با استفاده از فیکسچر در دستگاه چاپ سیلک ثابت شده و سپس شابلون طرح را به صورت مستقیم روی آن ایجاد می کند. بعد از ایجاد طرح روی قطعه می‌توان آن را وارد دستگاه تثبیت رنگ نمود تا جوهر ایجاد شده کاملاً خشک و ماندگار شود. در واقع استفاده از این دستگاه باعث می‌شود تا ماندگاری چاپ افزایش یابد و بر اثر عوامل محیطی یا شستشو پوسته پوسته نشده و از روی قطعه پاک نشود. علاوه بر آن استفاده از این دستگاه از کمرنگ شدن چاپ بر اثر گذر زمان نیز جلوگیری خواهد کرد. به این ترتیب عملیات چاپ کامل شده و می‌توان قطعات را بسته بندی کرده و خدمت مشتریان گرامی تحویل داد. در نظر داشته باشید که این طرح با استفاده از روش چاپ تامپو نیز قابل انجام می باشد و با استفاده از این روش می‌توان طرح دقیق و زیبایی را روی این قطعه ایجاد کرد. در این روش از پد سیلیکونی برای ایجاد چاپ استفاده خواهد شد و به همین علت چاپ تامپو به صورت غیر مستقیم انجام می گیرد.

شما می توانید از مقاله چاپ روی قاب آیفون تصویری نیز دیدن نمایید.

بررسی کیفیت رنگ و طراحی در چاپ برند Anastasia روی لوازم آرایشی

یکی از مهمترین دلایل چاپ برند Anastasia روی لوازم آرایشی برای افزایش جلوه این محصول می‌باشد. در واقع به این طریق می توان جلوه محصول را بیشتر کرده و میزان مشتریان آن را افزایش داد، بنابراین طراحی طرح نقش بسزایی در میزان سود به دست آمده برای شما دارد. به طور معمول بهتر است تا طرح چاپ شده روی لوازم آرایشی شامل نام برند و توضیحاتی مختصر در رابطه با محصول باشد، به همین علت فونت انتخابی برای چاپ و رنگ آن حائز اهمیت خواهد شد. در این قطعه با توجه به زمینه مشکی از رنگ قرمز برای ایجاد طرح استفاده شده که باعث افزایش جلوه این محصول خواهد شد، همچنین فونت انتخابی کاملاً خوانا و در عین حال زیبا می باشد. بعد از طراحی طرح محل قرار گیری آن اهمیت خواهد یافت و بهتر است تا چاپ در قسمتی ایجاد شود که به میزان بیشتری در معرض دید مخاطبان قرار می‌گیرد. بنابراین چاپ برند روی سطح بدنه انجام شده و اگر قصد داشته باشید تا تاریخ تولید و انقضا را نیز روی این قطعه درج کنید می‌توان آن را در قسمت پایین و جایی که کمتر در معرض دیده است چاپ نمود. مسئله با اهمیت دیگر در چاپ روی لوازم آرایشی انتخاب رنگ و کیفیت آن می باشد در این مجموعه از رنگ‌های با کیفیت آلمانی برای چاپ استفاده شده و می‌توان از ماندگاری طولانی مدت چاپ ایجاد شده اطمینان یافت. این رنگ‌ها دارای چسبندگی بسیار زیاد و کیفیت بالا هستند و به همین دلیل با گذشت زمان پوسته پوسته نشده و از روی قطعه پاک نخواهند شد. همچنین امکان استفاده از آنها برای چاپ روی قطعات مختلف از جنس های پلاستیکی، فلزی، شیشه ای، پارچه‌ای و… وجود دارد به همین علت چاپ سیلک دارای استفاده‌های گسترده در صنایع گوناگون می‌باشد.

راه های ارتباط با مجموعه چاپ صنعتی ایساتیس

در این مجموعه فعالیت های گسترده ای در زمینه رنگ شناسی، طراحی طرح، چاپ روی قطعات مختلف با استفاده از روش های گوناگون از جمله چاپ سیلک، چاپ تامپو، چاپ ترانسفر ، چاپ طلاکوب و… انجام می گیرد. شما عزیزان می توانید برای کسب اطلاعات بیشتر و ثبت سفارشات خود وارد صفحه تماس با ما شده و به این طریق از کارشناسان این مجموعه مشاوره رایگان دریافت کنید. همچنین از شما دعوت می‌کنیم تا در پیج اینستاگرام و کانال تلگرام نیز همراه ما باشید و به این طریق از سایر خدمات انجام گرفته دیدن نمایید. از همراهی شما سپاسگزاریم و آرزومند سلامتی و شادی فراوان برایتان هستیم.

راه های ارتباط با مجموعه چاپ صنعتی ایساتیس

برای کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه می توانید وارد لینک زیر شده و از کارشناسان این مجموعه مشاوره رایگان و اختصاصی دریافت کنید.

تماس با ما

مطالب مرتبط

چاپ سیلک یو وی روی بطری شامپو

مشاهده

اجرای چاپ طلاکوب روی لیوان و ظروف شیشه ای

مشاهده

اجرای چاپ تامپو روی تجهیزات پزشکی

مشاهده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *