چاپ برند Delia روی شیشه

چاپ برند Delia روی شیشه - چاپ صنعتی ایساتیس

شیشه یکی از مهم ‌ترین قطعاتی است که می‌ توان از آن برای بسته بندی محصولات گوناگون استفاده نمود. این قطعه برای بسته بندی محصولات دارویی و بهداشتی بهترین گزینه می باشد چرا که در کنار حفظ کیفیت مواد دارویی و بهداشتی امکان استفاده از روش های چاپ صنعتی و درج توضیحات در رابطه با محصول روی سطح آن وجود دارد. برای مثال چاپ برند Delia روی شیشه یکی از راهکارهایی است که می‌توان با استفاده از آن توضیحاتی در رابطه با محصول و ویژگی های آن را روی بسته بندی درج کرده تا مصرف کنندگان بتوانند در هنگام استفاده اطلاعات کاملی در رابطه با آن به دست آورند و با کسب اطلاعات بیشتر این نوع محصولات را مورد استفاده قرار دهند. با توجه به اهمیت چاپ در ادامه این مطلب قصد داریم تا توضیحات کامل تری در رابطه با آن خدمت شما عزیزان ارائه دهیم.

بررسی فرایند چاپ برند Delia روی شیشه

برای چاپ برند Delia روی شیشه ابتدا طراحی طرح انجام می ‌گیرد و با استفاده از آن روش مناسب برای چاپ از میان روش‌ های گوناگون انتخاب می شود. در مجموعه چاپ صنعتی ایساتیس از روش های چاپ سیلک ، چاپ تامپو ، چاپ ترانسفر ، چاپ طلاکوب و چاپ سابلیمیشن استفاده می شود که برای این قطعه با توجه به طرح مورد نظر استفاده از روش سیلک مناسب تر می باشد. بنابراین بعد از طراحی طرح شابلون و فیکسچر مناسب برای چاپ ساخته می شوند و با استفاده از این قطعات عملیات چاپ انجام خواهد شد. بعد از آن می توان قطعات چاپ خورده را وارد دستگاه تثبیت رنگ نمود تا جوهر قرار گرفته روی سطح آن ها کاملاً خشک و ماندگار شود. به این طریق می توان چاپی زیبا و یکدست را روی قطعات شیشه ای ایجاد کرده و آنها را در بسته بندی مناسب برای جلوگیری از هرگونه آسیب احتمالی به مشتریان محترم تحویل داد. در این چاپ از رنگ های با کیفیت آلمانی استفاده می شود و به همین علت می توان از ماندگاری طولانی مدت چاپ اطمینان حاصل کرد. همچنین طرح های ایجاد شده با استفاده از این روش کاملاً قابل شست و شو می باشند و در اثر عوامل محیطی امکان پوسته پوسته شدن یا پاک شدن رنگ ها وجود ندارد. برای این قطعه برند تولیدی، نام محصول و توضیحاتی در رابطه با آن در خوانا ترین حالت ممکن روی بدنه شیشه ای درج شده و تمامی سعی ما بر این بوده تا با استفاده از رنگ های زیبا و هماهنگ با پس زمینه، جلوه بیشتری به این محصول ببخشیم. در ادامه توضیحات کامل تری در رابطه با سایر موارد مهم در این چاپ ارائه خواهد شد.

شما می توانید از مقاله چاپ روی فلاسک نیز دیدن نمایید.

کیفیت چاپ برند Delia روی شیشه

قطعات شیشه‌ ای دارای حساسیت بسیار زیادی می باشند و با کوچک ترین ضربه احتمال شکستن آن ها وجود دارد. بنابراین در چاپ برند Delia روی شیشه رعایت نکاتی برای جلوگیری از شکستن این قطعات ضروری است. در این نوع چاپ در صورتی که از دستگاه اتوماتیک و نیمه اتوماتیک استفاده شود می توان فشار دستگاه پرس را تنظیم کرده تا از هر گونه آسیب احتمالی به قطعه جلوگیری نمود. در صورتی که فشار دستگاه پرس به درستی تنظیم نشود ممکن است قطعه دچار ضربه یا شکستگی شود و یا در چاپ ایجاد شده کچلی هایی به وجود آید. بنابراین با استفاده از دستگاه تمام اتوماتیک دیگر نیازی به نگرانی در این زمینه وجود ندارد و می توان چاپ یک دست و زیبایی را به وجود آورد که کاملا خوانا و قابل دید باشد. همان طور که گفته شد برای این قطعات از رنگ های با کیفیت آلمانی و دستگاه تثبیت رنگ استفاده می شود. به این طریق ماندگاری چاپ تضمین خواهد شد و می توان اطمینان داد که طرح های ایجاد شده کاملا قابل شست و شو می باشند، بنابراین استفاده از روش چاپ سیلک برای چاپ روی ظروف مختلف کاملاً مناسب است. این نوع چاپ تا حدودی مانند روش تامپو است با این تفاوت که چاپ تامپو به صورت غیر مستقیم و با استفاده از پد سیلیکونی انجام می شود. این دو روش برای ایجاد لوگو و نوشته روی قطعات گوناگون مناسب هستند و در صورتی که قصد داشته باشید تا تصاویری را روی محصولات تولیدی خود ایجاد کنید می توان از روش سابلیمیشن و ترانسفر استفاده نمایید.

راه های ارتباط با مجموعه چاپ صنعتی ایساتیس

شما عزیزان می توانید برای سفارش چاپ روی قطعات تولیدی خود وارد صفحه تماس با ما شده و از کارشناسان این مجموعه مشاوره رایگان دریافت کنید. علاوه بر آن پیشنهاد می دهیم تا در اینستاگرام و تلگرام نیز همراه ما باشید و به این طریق از سایر خدمات انجام شده شامل چاپ روی قطعات گوناگون، ترکیب رنگ، طراحی طرح، شابلون سازی و … دیدن نمایید. از همراهی تان سپاس گزاریم و برای شما آرزوی لحظاتی خوش و پر از سلامتی داریم.

راه های ارتباط با مجموعه چاپ صنعتی ایساتیس

برای کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه می توانید وارد لینک زیر شده و از کارشناسان این مجموعه مشاوره رایگان و اختصاصی دریافت کنید.

تماس با ما

مطالب مرتبط

چاپ سیلک یو وی روی بطری شامپو

مشاهده

اجرای چاپ طلاکوب روی لیوان و ظروف شیشه ای

مشاهده

اجرای چاپ تامپو روی تجهیزات پزشکی

مشاهده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *