چاپ برند Eligasht روی فلاسک و قمقمه

چاپ برند Eligasht روی فلاسک و قمقمه در بالاترین کیفیت

از مهم ترین روش هایی که برای تبلیغات وجود دارد می توان به چاپ روی هدایای تبلیغاتی اشاره نمود. در این روش ها با توجه به خدماتی که ارائه می دهید می توانید از لوازم و محصولات مرتبط برای تبلیغات استفاده کنید. برای مثال چاپ برند Eligasht روی فلاسک و قمقمه یکی از هوشمندانه ترین راهکار های تبلیغ این برند می باشد، چرا که فلاسک و قمقه مرتبط با مسافرت و گردشگری می باشند و چنین تبلیغاتی برای این مجموعه بسیار کارآمد خواهد بود. در ادامه این مطلب قصد داریم تا در رابطه با مزایا و روش های این نوع چاپ خدمت شما عزیزان اطلاعات کاملی را ارائه دهیم.

مزایا و دلایل چاپ برند Eligasht روی فلاسک و قمقمه

به نظر شما چه دلایلی باعث می‌شود تا مجموعه الی گشت از چاپ برند Eligasht روی فلاسک و قمقمه استفاده کند؟ مطمئناً به این طریق می‌توان تبلیغات کارآمد و پربازده‌ای را ارائه داد، چرا که فلاسک و قمقمه جزء لوازم ضروری برای گشت و گذار و سفر می باشند و در صورتی که شغل شما مرتبط با سفر و گردشگری باشد انتخاب این دو وسیله به عنوان هدایای تبلیغاتی کاملا هوشمندانه خواهد بود. بنابراین می‌توان چاپ برند، آدرس سایت، توضیحاتی در رابطه با شرکت یا اداره شما و… را روی محصولات مرتبط چاپ کرده و آن ها را در اختیار مخاطبان خود قرار داد. در واقع شما می توانید این هدایا را به مشتریانتان و یا مخاطبان مورد نظر خود ارائه دهید و به این ترتیب نام برند خود را در ذهن آن ها حک کنید. با توجه به این که این وسیله‌ها کاملاً کاربردی هستند و توسط افراد مختلف به دفعات استفاده خواهند شد چاپ برند روی آن‌ها باعث می‌شود تا بتوانید مجموعه‌تان را به تعداد بیشتری از افراد معرفی کنید. در واقع این روش‌ها به عنوان مهمترین و ارزانترین روش های برندسازی شناخته می‌شوند و می‌توان با استفاده از آن‌ها میزان مشتریان خود را افزایش داده و سود بسیار بالایی را به دست آورد. در مجموعه چاپ صنعتی ایساتیس چاپ روی سایر هدایای تبلیغاتی از جمله چاپ روی ساک دستی ، چاپ روی خودکار ، چاپ روی پد موس ، چاپ روی ماسک ، چاپ روی پلاک سینه ، چاپ روی کیف پول و… انجام می‌گیرد که شما می‌توانید از این مقالات نیز دیدن کرده و در رابطه با روش چاپ روی این هدایای تبلیغاتی اطلاعات کاملی را به دست آورید. در صورتی که در رابطه با نحوه ایجاد طرح روی قطعات مختلف اطلاعاتی ندارید حتما تا انتهای این مطلب همراه ما باشید.

پیشنهاد می دهیم تا از مقاله چاپ روی عروسک داشبورد نیز دیدن نمایید.

چاپ برند Eligasht روی فلاسک و قمقمه به روش تامپو

روش های چاپ برند Eligasht روی فلاسک و قمقمه

روش های گوناگونی وجود دارد که از آن‌ ها می‌ توان برای چاپ برند Eligasht روی فلاسک و قمقمه استفاده کرد. برای مثال روش چاپ سیلک ، چاپ تامپو و چاپ طلاکوب از مهم ترین روش هایی هستند که می توان برای این کار آن ها را به کار برد. اما با توجه به طرح مورد نظر استفاده از روش تامپو برای این قطعات مناسب تر می باشد. در این روش بعد از طراحی طرح؛ سه قطعه ضروری در چاپ یعنی کلیشه، فیکسچر و شابلون ساخته می شوند. کلیشه و شابلون برای چاپ روی قطعه و فیکسچر برای ثابت نگه داشتن آن و جلوگیری از لرزش فلاسک و قمقمه در حین چاپ به کار گرفته می شود. به این صورت و با استفاده از پد های سیلیکونی با کیفیت چاپ روی این قطعات انجام شده و می توان آن ها را برای خشک شدن جوهر ها وارد دستگاه تثبیت رنگ نمود. به این ترتیب جوهر ایجاد شده روی قطعه کاملاً ثابت می شود و می توان آن را بسته بندی کرده و به مشتریان تحویل داد. همانطور که گفته شد در این روش از پد سیلیکونی برای ایجاد طرح روی قطعه استفاده می شود، به همین علت این نوع چاپ نیاز به واسطه سیلیکونی خواهد داشت و نمی ‌توان چاپ را به صورت مستقیم انجام داد. با توجه به این که پد های سیلیکونی دارای انعطاف زیادی هستند، می توان برای چاپ روی انواع قطعات مسطح، محدب، مقعر و منبت کاری شده از این روش استفاده نمود. بنابراین شما می توانید برای درج طرح مورد نظرتان روی انواع قطعات در جنس های گوناگون از این روش استفاده کنید.

چاپ برند Eligasht روی فلاسک و قمقمه - چاپ صنعتی ایساتیس

ارتباط با مجموعه چاپ صنعتی ایساتیس

در صورتی که قصد دارید تا با استفاده از روش ‌های چاپ صنعتی برند خود را روی محصولات تان درج کنید، می توانید وارد صفحه تماس با ما شده و در این زمینه از کارشناسان این مجموعه مشاوره رایگان دریافت کنید. همچنین برای بازدید از سایر خدمات انجام شده در این مجموعه شامل ترکیب رنگ؛ طراحی طرح؛ ساخت کلیشه، فیکسچر و شابلون؛ فروش دستگاه چاپ و… شما می توانید ما را در اینستاگرام و تلگرام دنبال نمایید. از همراهی تان سپاسگزاریم و آرزومند لحظاتی پر از سلامتی و شادی برای شما هستیم.

راه های ارتباط با مجموعه چاپ صنعتی ایساتیس

برای کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه می توانید وارد لینک زیر شده و از کارشناسان این مجموعه مشاوره رایگان و اختصاصی دریافت کنید.

تماس با ما

مطالب مرتبط

چاپ سیلک یو وی روی بطری شامپو

مشاهده

اجرای چاپ طلاکوب روی لیوان و ظروف شیشه ای

مشاهده

اجرای چاپ تامپو روی تجهیزات پزشکی

مشاهده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *