چاپ برند Gabiyen روی ادکلن جیبی

چاپ برند Gabiyen روی ادکلن جیبی به روش تامپو

ادکلن جیبی یکی از لوازمی است که می توان از آن در جهت تبلیغات استفاده نمود. برای مثال چاپ برند Gabiyen روی ادکلن جیبی در کنار چاپ چندین برند معروف مانند بیمه ایران، گسترش فولاد، شهرداری تهران و… یکی از راهکار های تبلیغات می باشد. برای این کار لازم است تا از روش های چاپ صنعتی استفاده شود. به این ترتیب هر نوع طرح یا تصویر مورد نظر شما قابل چاپ می باشد و می توان از قطعات چاپ خورده در جهت تبلیغات یا افزایش جلوه محصول استفاده نمود. در ادامه این مطلب توضیحات کاملی در رابطه با این نوع چاپ و نحوه ایجاد آن روز ادکلن ‌جیبی خدمت شما عزیزان ارائه می شود که پیشنهاد می دهیم حتما آن را مطالعه کنید.

دلایل چاپ برند Gabiyen روی ادکلن جیبی

دلایل زیادی وجود دارد که باعث می ‌شود تا برند های مختلف از روش‌ های چاپ صنعتی استفاده کنند. برای مثال چاپ برند Gabiyen روی ادکلن جیبی یکی از روش های تبلیغات این محصول می باشد. در این روش می ‌توان از خود محصول در جهت تبلیغات استفاده کرد. با توجه به قیمت مناسب این ادکلن می ‌توان از آن به عنوان هدایای تبلیغاتی نیز استفاده نمود به همین علت سازمان ها و ارگان های دولتی از این روش در جهت تبلیغات برند خود استفاده کرده اند. با توجه به این که این برند در میان سایر برند های تولید کننده عطر و ادکلن بسیار شناخته شده است استفاده از محصولات این برند برای تبلیغ کاملا مناسب می باشد. به این ترتیب در صورتی که از چاپی زیبا و با کیفیت روی این محصولات استفاده شود می‌ توان برند خود را به مخاطبان بیشتری معرفی کرد. به این ترتیب می ‌توان این هدایا را به مخاطبان مورد نظر خود عرضه کرد یا آن ها را در مکان های پر رفت و آمد قرار داد. با توجه به ماندگاری طولانی مدت این چاپ می توان از این روش به عنوان تبلیغی دائمی یاد کرد. البته روش ‌های دیگری نیز برای درج برند روی محصولات مختلف وجود دارد که از آن ها می توان به استفاده از لیبل یا برچسب اشاره کرد. اما این روش ها چندان کارآمد نیستند و چاپ ایجاد شده به وسیله آن ها با گذشت مدت زمان کوتاه از روی قطعه پاک می شود. اما اگر از روش های چاپ صنعتی استفاده کنید چاپ ایجاد شده با گذشت مدت زمان طولانی دچار تغییر نمی شود و به هیچ وجه پوسته پوسته نخواهد شد.

پیشنهاد می دهیم تا از مقاله چاپ برند Delia روی شیشه نیز دیدن نمایید.

روش چاپ برند Gabiyen روی ادکلن جیبی

برای چاپ برند Gabiyen روی ادکلن جیبی ابتدا طراحی طرح انجام می گیرد و سپس با توجه به آن روش مناسب چاپ از بین روش های چاپ تامپو ، چاپ ترانسفر ، چاپ طلاکوب و چاپ سیلک انتخاب می شود. برای این قطعات به کارگیری روش تامپو مناسب تر است و به این طریق می ‌توان طرح های زیبا و برجسته ای را روی ادکلن جیبی ایجاد کرد. بنابراین بعد از طراحی طرح کلیشه، فیکسچر و شابلون ساخته می شوند، با استفاده از این قطعات می ‌توان طرح را روی قطعه ایجاد کرده و سپس از دستگاه تثبیت رنگ برای افزایش ماندگاری و خشک کردن جوهر ها استفاده نمود. در نظر داشته باشید که برای برجسته تر شدن طرح می توان عملیات چاپ را در چند مرحله انجام داد. به این ترتیب طرح مورد نظر در زیباترین شکل ممکن روی قطعه ایجاد می شود و می توان آن را بسته بندی کرده و به مشتریان گرامی تحویل داد. در چاپ تامپو از پد سیلیکونی برای ایجاد طرح روی قطعه استفاده می‌ شود و به همین علت در این روش امکان چاپ روی قطعات محدب، مقعر، مسطح و منبت کاری شده وجود دارد. پد های سیلیکونی به کار گرفته شده دارای کیفیت زیادی هستند و در ابعاد و اندازه های متنوعی عرضه می شوند. بنابراین در این روش ابعاد طرح و قطعه مورد نظر شما اهمیت ندارد و می توان روی هر نوع قطعه طرح های زیبایی را ایجاد کرد. در چاپ تامپو از رنگ های با کیفیت آلمانی برای چاپ استفاده می شود که با استفاده از آن ها می توان هر نوع طیف رنگی مورد نظر شما را ایجاد نمود. به این ترتیب چاپ با کیفیت، برجسته و یکدستی روی قطعه ایجاد می‌ شود که دارای ماندگاری بسیار زیادی می باشد.

راه های ارتباط با مجموعه چاپ صنعتی ایساتیس

شما عزیزان می توانید برای سفارش چاپ روی انواع قطعات مورد نظر خود، ترکیب رنگ، طراحی طرح، شابلون سازی ، رنگ کاری و… وارد صفحه تماس با ما شده و از کارشناسان این مجموعه مشاوره رایگان دریافت کنید. علاوه بر آن پیشنهاد می دهیم تا ما را از طریق شبکه ‌های اجتماعی اینستاگرام و تلگرام دنبال کرده و به این طریق از سایر خدمات انجام شده در این مجموعه دیدن نمایید. از همراهیتان سپاسگزاریم و برای شما آرزوی لحظاتی شاد و پر از سلامتی داریم.

راه های ارتباط با مجموعه چاپ صنعتی ایساتیس

برای کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه می توانید وارد لینک زیر شده و از کارشناسان این مجموعه مشاوره رایگان و اختصاصی دریافت کنید.

تماس با ما

مطالب مرتبط

چاپ سیلک یو وی روی بطری شامپو

مشاهده

اجرای چاپ طلاکوب روی لیوان و ظروف شیشه ای

مشاهده

اجرای چاپ تامپو روی تجهیزات پزشکی

مشاهده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *