چاپ برند MesMerize روی شیشه

چاپ برند MesMerize روی شیشه - چاپ صنعتی ایساتیس

بطری شیشه ‌ای یکی از لوازم مهم برای بسته بندی مایعات به حساب می آید و دارای استفاده های گسترده در صنایع مختلف می باشد. با توجه به این مسئله لازم است تا برای مشخص کردن اطلاعات مایعات پر شده در بطری و برند تولیدی آن ها از چاپ روی بدنه این بطری ها استفاده شود. به همین علت چاپ بر روی شیشه رواج بسیار زیادی دارد و در مجموعه چاپ صنعتی ایساتیس روی انواع قطعات شیشه ای چاپ های بسیار زیبایی ایجاد می شود. برای مثال چاپ برند MesMerize روی شیشه یکی از خدماتی است که در این مجموعه با استفاده از دستگاه چاپ طلاکوب انجام شده است. در ادامه توضیحات کامل تری در رابطه با این چاپ خدمت شما عزیزان ارائه خواهد شد.

بررسی کلی چاپ برند MesMerize روی شیشه

برای چاپ برند MesMerize روی شیشه می‌توان از روش چاپ طلاکوب استفاده نمود و با به کارگیری فویل‌های درخشان متالایز چاپ بسیار زیبایی را روی بطری شیشه‌ای ایجاد کرد. همچنین در صورتی که قصد داشته باشید توضیحاتی در رابطه با محصول روی بطری درج کنید با به کارگیری روش چاپ طلاکوب، چاپ سیلک و یا چاپ تامپو می‌توان این توضیحات را با استفاده از فونت مورد نظر شما روی قطعه درج نمود. همانطور که در تصویر مشاهده می‌کنید برای چاپ توضیحات روی این محصول از رنگ مشکی استفاده شده و چاپ سیلک به کار رفته است. بنابراین این قطعه دارای چاپ ترکیبی شامل روش طلاکوب و سیلک اسکرین می‌باشد و به همین دلیل عملیات چاپ در دو مرحله انجام خواهد شد. برای این کار ابتدا طراحی طرح مورد نظر انجام گرفته و با توجه به آن قطعات مورد نیاز در چاپ ساخته می‌شوند. برای چاپ طلاکوب احتیاج به کلیشه و برای چاپ سیلک نیاز به شابلون خواهیم داشت که با توجه به طرح و توسط کارشناسان متخصص ساخته می‌شوند، علاوه بر آن برای ایجاد چاپی دقیق و زیبا ساخت فیکسچر نیز ضروری می‌باشد و با استفاده از این قطعه می‌توان از حرکت بطری جلوگیری کرده و آن را کاملاً ثابت نگه داشت. با تهیه ملزومات چاپ طلاکوب و چاپ سیلک می‌توان عملیات چاپ را انجام داد، بنابراین ابتدا قطعات وارد دستگاه چاپ سیلک شده و با استفاده از شابلون مرحله اول چاپ انجام می‌شود. بعد از آن قطعات مستقیماً وارد دستگاه تثبیت رنگ شده و در آنجا جوهر ایجاد شده رویشان کاملاً ثابت می‌شود و می‌توان مرحله دوم چاپ را انجام داد. برای این کار بطری‌های شیشه‌ای وارد دستگاه چاپ طلاکوب شده و فویل طلاکوب در رنگ مورد نظر روی آنها قرار می‌گیرد، سپس با استفاده از کلیشه داغ فویل روی بطری شیشه‌ای پرس شده و طرح مورد نظر ایجاد می‌شود.

شما می توانید از مقاله چاپ برند BUQERIA روی لوازم آرایشی نیز دیدن نمایید.

موارد کلیدی در چاپ برند MesMerize روی شیشه

موارد بسیار زیادی در کیفیت چاپ برند MesMerize روی شیشه‌ نقش دارند و کیفیت تک تک ملزومات مورد استفاده روی کیفیت چاپ نهایی تاثیر گذار خواهد بود. به همین دلیل لازم است تا این قطعات و ملزومات در بالاترین کیفیت ساخته شده و مورد استفاده قرار گیرد. علاوه بر آن رنگ‌های به کار رفته در چاپ سیلک نیز نقش بسیار مهمی در افزایش ماندگاری جوهرها دارد و در صورتی که از رنگ‌های بی‌کیفیت و نامناسب استفاده شود احتمال ریزش جوهر و یا پوسته پوسته شدن آن با گذشت مدت زمان کوتاه وجود خواهد داشت. به همین علت در مجموعه چاپ صنعتی ایساتیس از رنگ‌های با کیفیت آلمانی استفاده می‌شود تا از این مشکلات جلوگیری به عمل آید. این نوع چاپ دارای برجستگی اندکی است و در صورتی که دستتان را روی سطح بطری بکشید متوجه چاپ ایجاد شده خواهید شد، البته برای افزایش برجستگی می‌توان چاپ را در چند مرحله ایجاد کرد. با توجه به اینکه در این قطعه چاپ برند از اهمیت بیشتری برخوردار است از روش طلاکوب برای درج آن استفاده شده است چرا که چاپ های طلاکوب دارای درخشندگی و زیبایی خاصی هستند و نگاه‌ها را به سمت خود جذب می‌کنند. به طور معمول می‌توان از رنگ‌های مختلفی برای این چاپ استفاده کرد چرا که انواع فویل‌های طلاکوب در رنگ بندی‌های گوناگون در بازار یافت می‌شوند اما اکثریت مشتریان رنگ طلایی و نقره‌ای را به سایر رنگ ها ترجیح می‌دهند. به همین دلیل در این قطعه از رنگ نقره‌ای فویل متالایز استفاده شده و طرح در نهایت دقت و زیبایی روی قطعه قرار گرفته است. با توجه به اینکه در این مجموعه از روش طلاکوب گرم استفاده می‌شود می‌توان از ماندگاری طولانی مدت چاپ اطمینان حاصل کرده و نگرانی از جهت پوسته پوسته شدن چاپ ایجاد شده نداشت.

راه های ارتباط با مجموعه چاپ صنعتی ایساتیس

شما عزیزان می‌توانید برای کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با قیمت و سایر روش‌های چاپ مورد استفاده در مجموعه چاپ صنعتی ایساتیس وارد صفحه تماس با ما شده و از کارشناسان این مجموعه مشاوره رایگان دریافت کنید. همچنین از شما دعوت می‌ کنیم تا در پیج اینستاگرام و کانال تلگرام ما را دنبال کرده و به این طریق از سایر خدمات انجام شده دیدن نمایید. از همراهی تان سپاسگزاریم

راه های ارتباط با مجموعه چاپ صنعتی ایساتیس

برای کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه می توانید وارد لینک زیر شده و از کارشناسان این مجموعه مشاوره رایگان و اختصاصی دریافت کنید.

تماس با ما

مطالب مرتبط

چاپ سیلک یو وی روی بطری شامپو

مشاهده

اجرای چاپ طلاکوب روی لیوان و ظروف شیشه ای

مشاهده

اجرای چاپ تامپو روی تجهیزات پزشکی

مشاهده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *