چاپ برند Method روی لوازم آرایشی

چاپ برند Method روی لوازم آرایشی به روش سیلک

لوازم آرایشی جز متنوع ترین لوازم موجود در بازار به حساب می آیند و توسط برند های مختلفی تولید می شوند. به همین علت در این گونه لوازم استفاده از روش‌ های چاپ صنعتی برای درج برند روی محصول دارای اهمیت بسیار بالایی می باشد. با توجه به این مسئله بسیاری از تولید کنندگان این محصولات به مجموعه چاپ صنعتی ایساتیس اعتماد کرده و درج برند و توضیحات مرتبط با آن را به این مجموعه سپرده اند. برای مثال چاپ برند Method روی لوازم آرایشی یکی از خدماتی می باشد که در این مجموعه با استفاده از روش سیلک انجام شده است. در ادامه این مطلب توضیحات کاملی در رابطه با این نوع چاپ خدمت شما ارائه خواهد شد که امیدواریم مورد توجه تان قرار گیرد.

طراحی در چاپ برند Method روی لوازم آرایشی

با توجه به این که اکثریت لوازم آرایشی و بهداشتی توسط خانم ها مورد استفاده قرار می گیرند ظرافت و زیبایی چاپ ایجاد شده در آن ها دارای اهمیت می باشد. چرا که خانم ها بسیار ریزبین و نکته سنج هستند و در میان محصولات مشابه به دنبال کالای با بسته بندی بهتر و کیفیت بالاتر می گردند. به همین دلیل طراحی طرح در چاپ برند Method روی لوازم آرایشی دارای اهمیت بسیار زیادی خواهد بود. در این طرح مهم ترین مسئله چاپ لوگو مجموعه تولید کننده می باشد که لازم است تا این لوگو در قسمت قابل دید محصول درج شود. در کنار آن می توان توضیحاتی را در رابطه با لوازم مختلف روی بدنه آن ها درج کرده و همچنین از طرح های گوناگون استفاده نمود. همانطور که در تصویر مشاهده می کنید در این قطعه علاوه بر لوگو مجموعه تولیدی، طرحی نیز روی بدنه محصول چاپ شده که باعث جلوه بیشتر قطعه می ‌شود. علاوه بر آن مسئله با اهمیت دیگر در طراحی انتخاب رنگ می باشد. مهم ترین نکته در این امر توجه به رنگ پس زمینه یا رنگ قطعه است. با توجه به این که این محصول دارای رنگ مشکی می باشد، می توان رنگ های بسیار زیادی را برای چاپ روی آن در نظر گرفت. برای مثال رنگ نقره ای، طلایی، سفید و سایر رنگ های روشن جلوه بسیار زیبایی روی این قطعه خواهند داشت. برای چاپ رنگ طلایی و نقره‌ای می توان از روش چاپ طلاکوب استفاده کرد البته این رنگ ها در روش چاپ سیلک و چاپ تامپو نیز قابل تهیه می باشند. همانطور که در تصویر مشاهده می کنید چاپ رنگ نقره ای به روش سیلک انجام شده که دارای ماندگاری طولانی مدتی می باشد.

شما می توانید از مقاله چاپ برند Nature روی شیشه نیز دیدن نمایید.

چاپ برند Method روی لوازم آرایشی به صورت ماندگار و زیبا

نحوه چاپ برند Method روی لوازم آرایشی

برای چاپ برند Method روی لوازم آرایشی بعد از طراحی طرح و انتخاب رنگ، ساخت دو قطعه فیکسچر و شابلون ضروری می شود. با ساخت این قطعات و قرار دادن آن ها در دستگاه چاپ سیلک می توان طرح را روی دو قطعه مورد نظر ایجاد نمود. شابلون به صورت مستقیم این کار را انجام داده و طرح مورد نظر را در اوج ظرافت و زیبایی روی لوازم آرایشی ایجاد می کند. همچنین از فیکسچر برای ثابت نگه داشتن قطعه در حین چاپ استفاده خواهد شد. به این صورت می‌ توان از هرگونه لرزش قطعه در حین چاپ جلوگیری کرده و طرح را در اوج ظرافت و دقت روی محصول ایجاد کرد. بعد از آن که عملیات چاپ کامل شد، می توان قطعات را وارد دستگاه تثبیت رنگ نمود. در این مجموعه از روش های مختلفی برای تثبیت رنگ استفاده می شود که از آن ها می توان به دستگاه تثبیت رنگ یووی اشاره نمود. این دستگاه با استفاده از پرتوی فرابنفش چاپ ایجاد شده را بطور کامل خشک کرده و باعث افزایش ماندگاری آن می ‌شود. به این طریق در صورت استفاده مداوم از این محصول احتمال پاک شدن طرح، کم رنگ شدن آن و یا پوسته پوسته شدن رنگ ها وجود ندارد و می توانید از ماندگاری طولانی مدت چاپ اطمینان داشته باشید. در این مجموعه خدمات دیگری شامل چاپ روی ماسک ، چاپ روی ماسک پارچه ای ، چاپ روی ساک دستی ، چاپ روی پد موس ، چاپ روی کفی کفش و … نیز انجام می شود که پیشنهاد می دهیم از مقالات مرتبط با آن ها نیز دیدن نمایید.

راه های ارتباط با مجموعه چاپ صنعتی ایساتیس

در صورتی که علاقه مند به کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه هستید می توانید وارد صفحه تماس با ما شده و از کارشناسان این مجموعه مشاوره رایگان دریافت کنید. علاوه بر آن پیشنهاد می دهیم تا در پیج اینستاگرام و کانال تلگرام نیز همراه ما باشید تا از سایر خدمات انجام شده شامل طراحی طرح، شابلون سازی ، چاپ روی قطعات گوناگون، رنگ کاری، ساخت فیکسچر و… نیز دیدن نمایید. از همراهی تان سپاسگزاریم و لحظات خوب و خوشی را برای شما آرزو می کنیم.

راه های ارتباط با مجموعه چاپ صنعتی ایساتیس

برای کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه می توانید وارد لینک زیر شده و از کارشناسان این مجموعه مشاوره رایگان و اختصاصی دریافت کنید.

تماس با ما

مطالب مرتبط

چاپ سیلک یو وی روی بطری شامپو

مشاهده

اجرای چاپ طلاکوب روی لیوان و ظروف شیشه ای

مشاهده

اجرای چاپ تامپو روی تجهیزات پزشکی

مشاهده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *