چاپ برند my baby روی پلاستیک

چاپ برند my baby روی پلاستیک - چاپ صنعتی ایساتیس

چاپ برند روی محصولات تولیدی یکی از مهم ترین روش هایی است که می توان با استفاده از آن فروش محصولات خود را افزایش داده و سود قابل توجه ای را به‌ دست آورد. به همین علت بسیاری از برند های معتبر از این روش برای بازاریابی محصولات خود استفاده می کنند. با توجه به اهمیتی که استفاده از روش‌ های چاپ صنعتی دارد در ادامه این مطلب قصد داریم تا در رابطه با چاپ برند my baby روی پلاستیک توضیحات کاملی را خدمت شما عزیزان ارائه دهیم. امیدواریم این مطلب مورد توجه تان قرار گیرد. لطفا تا انتها همراه ما باشید.

فرایند چاپ برند my baby روی پلاستیک

در مجموعه چاپ صنعتی ایساتیس از روش های گوناگونی برای درج برند روی محصولات مختلف استفاده می شود. از این روش ها می توان به چاپ تامپو ، چاپ ترانسفر ، چاپ طلاکوب و چاپ سیلک اشاره کرد. با استفاده از این روش ها امکان چاپ روی انواع قطعات از جنس های شیشه ای، پلاستیکی، چوبی، سرامیکی، فلزی و… وجود دارد و می توان برند، طرح یا تصویری را برای چاپ انتخاب کرد. چاپ برند my baby روی پلاستیک با استفاده از روش تامپو و سیلک امکان پذیر می باشد و می‌توان با این روش ها در کوتاه ترین زمان برند شما را روی محصولات تولیدی درج نمود. البته با توجه به اینکه این روش ها دارای تفاوت‌هایی نسبت به یکدیگر می باشند روش چاپ تامپو برای این قطعه مناسب‌تر می باشد. در این روش ابتدا طراحی طرح برند مای بیبی انجام گرفته و با استفاده از آن کلیشه، شابلون و فیکسچر مورد نیاز ساخته می‌شوند. سپس می‌توان با استفاده از این قطعات عملیات چاپ را انجام داده و برند مای بیبی را روی پلاستیک چاپ کرد. برای اینکه این برند بعد از مدت زمان کوتاه پوسته پوسته نشده و از روی محصول پاک نشود از دستگاه تثبیت رنگ استفاده خواهد شد و به این طریق می‌توان چاپ ایجاد شده را کاملاً ماندگار و ثابت نمود و از پوسته پوسته شدن آن پس از مدت زمان کوتاه جلوگیری کرد. در روش تامپو از پد سیلیکونی برای چاپ روی سطوح مختلف استفاده می شود و به همین علت می‌توان روی هر نوع قطعه محدب، مقعر، صاف و منبت کاری شده چاپ های بسیار زیبایی را ایجاد نمود. به همین علت این روش کاربردهای گسترده ای داشته و می توان روی هر نوع قطعه مورد نظر شما چاپ های با کیفیتی را ایجاد کرد.

پیشنهاد می دهیم تا از مقاله چاپ طلاکوب روی بطری روغن آرگان نیز دیدن کنید.

چاپ برند my baby روی پلاستیک به روش تامپو

موارد مهم در چاپ برند my baby روی پلاستیک

برند مای بیبی یکی از معتبرترین برند های تولید کننده لوازم بهداشتی برای خردسالان می باشد. به همین علت در چاپ برند my baby روی پلاستیک بهتر است تا نکات و مواردی رعایت شود چرا که به این طریق می ‌توان چاپ با کیفیت و زیبایی را روی محصولات تولیدی این مجموعه درج کرد. از این موارد می‌ توان به طراحی طرح اشاره کرد، با توجه به اینکه مای بیبی یکی از برند های شناخته شده است لازم نیست تا از طرح های پیچیده برای محصولات آن استفاده شود و تنها چاپ برند کافیست. از موارد با اهمیت دیگر استفاده از دستگاه های به روز اتوماتیک و نیمه اتوماتیک می باشد چرا که به این ترتیب احتمال ایجاد کچلی در چاپ یا آسیب به قطعه وجود ندارد. زیرا با استفاده از دستگاه اتوماتیک و نیمه اتوماتیک می توان میزان فشار دستگاه پرس را تنظیم کرده تا از ایجاد کچلی در چاپ جلوگیری شود و در کنار آن احتمال آسیب دیدن به قطعات کاهش چشمگیری پیدا می کند. با توجه به اینکه اکثر محصولات تولیدی از جنس های پلاستیک، شیشه و سایر مواد آسیب‌پذیر ساخته می شوند در صورتی که اصول چاپ به درستی رعایت نشود احتمال شکستن و یا آسیب دیدن قطعات وجود خواهد داشت. اما به شما اطمینان می دهیم که در مجموعه چاپ صنعتی ایساتیس درصد ایجاد چنین خطاهایی بسیار پایین است و سرعت چاپ نیز بسیار بالا می باشد. در این مجموعه با استفاده از دستگاه تثبیت رنگ می توان از ماندگاری طولانی مدت چاپ اطمینان حاصل نمود و علاوه بر آن محصولات چاپ خورده در این مجموعه کاملا قابل شستشو می باشند و چاپ ایجاد شده بر اثر رطوبت یا سایر عوامل محیطی دچار افت کیفیت نخواهد شد.

راه های ارتباط با مجموعه چاپ صنعتی ایساتیس

در این مجموعه خدمات گسترده ای شامل چاپ روی قطعات تولیدی، ترکیب رنگ، طراحی طرح، فروش دستگاه چاپ، ساخت کلیشه، شابلون سازی ، ساخت فیکسچر و… انجام می شود. بنابراین شما می توانید برای کسب اطلاعات بیشتر وارد صفحه تماس با ما شده و از کارشناسان این مجموعه مشاوره رایگان دریافت کنید. علاوه بر آن پیشنهاد می ‌دهیم تا در پیج اینستاگرام و کانال تلگرام نیز همراه ما باشید و به این طریق از سایر خدمات انجام گرفته در این مجموعه دیدن نمایید. از همراهی شما عزیزان سپاس گزاریم و برایتان آرزوی سلامتی و شادی فراوان داریم.

راه های ارتباط با مجموعه چاپ صنعتی ایساتیس

برای کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه می توانید وارد لینک زیر شده و از کارشناسان این مجموعه مشاوره رایگان و اختصاصی دریافت کنید.

تماس با ما

مطالب مرتبط

چاپ سیلک یو وی روی بطری شامپو

مشاهده

اجرای چاپ طلاکوب روی لیوان و ظروف شیشه ای

مشاهده

اجرای چاپ تامپو روی تجهیزات پزشکی

مشاهده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *