چاپ برند Nature روی شیشه

چاپ برند Nature روی شیشه - چاپ صنعتی ایساتیس

چاپ سیلک یکی از پر کاربرد ترین روش هایی است که می توان با استفاده از آن طرح مورد نظر مشتریان را روی قطعات تولیدی درج نمود. این روش مدت زمان طولانی است که مورد استفاده قرار می ‌گیرد و از آن می‌ توان برای چاپ بر روی شیشه ، چاپ بر روی پلاستیک ، چاپ روی ماسک ، چاپ روی لوازم آرایشی و … استفاده نمود. برای مثال یکی از کاربرد های این روش در چاپ برند Nature روی شیشه می باشد. این چاپ با استفاده از دستگاه های اتوماتیک و نیمه اتوماتیک انجام گرفته و بسیار ظریف و زیبا می باشد. در ادامه این مطلب قصد داریم تا توضیحات کاملی در رابطه با این نوع چاپ و مراحل آن خدمت شما عزیزان ارائه دهیم. لطفاً همراه ما باشید.

ملزومات مورد نیاز در چاپ برند Nature روی شیشه

برای چاپ برند Nature روی شیشه ملزومات و دستگاه هایی مورد نیاز خواهد بود. با توجه به این که این نوع چاپ به روش سیلک اسکرین انجام می گیرد ملزومات کمتری به نسبت چاپ تامپو مورد نیاز است و احتیاجی به ساخت کلیشه و تهیه پد سیلیکونی نخواهد بود. در این روش ابتدا طراحی طرح با استفاده از فتوشاپ و یا سایر نرم ‌افزار های طراحی انجام شده و با توجه به آن شابلون و فیکسچر ساخته می شوند. این دو قطعه از مهم ترین لوازمی هستند که تهیه آن ها برای چاپ سیلک ضروری است و توسط کارشناسان با تجربه مجموعه چاپ صنعتی ایساتیس ساخته می شود. از دیگر ملزومات مورد نیاز می‌ توان به رنگ‌ چاپ سیلک اشاره کرد. در مجموعه چاپ صنعتی ایساتیس رنگ های با کیفیت آلمانی برای این چاپ استفاده شده و به این طریق می توان چاپ ماندگاری را روی قطعات مختلف ایجاد نمود. این رنگ ها در چند رنگ اصلی آبی، قرمز، زرد، سفید و مشکی عرضه می شوند و به همین علت می ‌توان با به کارگیری این رنگ های اصلی طیف رنگی مورد نظر شما را ایجاد نمود. البته مراحل ترکیب رنگ کار چندان ساده ‌ای نیست و لازم است تا کارشناسانی با تجربه این کار را انجام دهند. علاوه بر موارد گفته شده دستگاه چاپ سیلک نیز به عنوان مهم ترین لازمه چاپ شناخته می شود. در این مجموعه از دستگاه های اتوماتیک و نیمه اتوماتیک برای چاپ استفاده می شود که چاپ را به صورت یکدست تر و در کیفیت بالاتری روی قطعه ایجاد می کنند. با تهیه ملزومات لازم می توان عملیات چاپ را انجام داده که برای این کار لازم است تا مراحلی طی شود. در ادامه مراحل چاپ روی این قطعه شرح داده خواهد شد.

شما می توانید از مقاله چاپ برند Anastasia روی لوازم آرایشی نیز دیدن نمایید.

مراحل چاپ برند Nature روی شیشه

برای چاپ برند Nature روی شیشه بعد از طراحی طرح شابلون و فیکسچر ساخته می شوند. شابلون به صورت مستقیم طرح را روی قطعه ایجاد کرده و فیکسچر برای ثابت نگه داشتن قطعه در حین چاپ مورد استفاده قرار می گیرد. در واقع با استفاده از فیکسچر می ‌توان از هر گونه لرزش قطعه جلوگیری کرده و چاپ دقیق تری را ایجاد نمود. به این طریق و با تنظیم دستگاه چاپ سیلک طرح مورد نظر روی بدنه قطعه ایجاد شده و می توان آن را وارد دستگاه تثبیت رنگ کرد. برای خشک کردن رنگ و افزایش ماندگاری چاپ از روش های مختلفی استفاده می شود که با توجه به جنس قطعه و نوع چاپ می توان مناسب ترین روش تثبیت سازی رنگ را انتخاب نمود. در این میان دستگاه تثبیت رنگ یووی دارای کارایی بیشتری خواهد بود چرا که این دستگاه با استفاده از اشعه فرابنفش چاپ ایجاد شده را در کوتاه ‌ترین زمان ممکن خشک می ‌کند. به این طریق احتمال ریزش جوهر وجود نداشته و می ‌توان از ماندگاری طولانی مدت چاپ اطمینان حاصل کرد. در واقع عدم استفاده از دستگاه تثبیت رنگ باعث کاهش ماندگاری چاپ می شود. در صورتی که از روش تثبیت رنگ یووی استفاده شود احتمال پوسته پوسته شدن رنگ و یا کم رنگ شدن آن با گذشت زمان وجود ندارد و قطعه مورد نظر کاملاً قابل شست و شو می باشد. بنابراین می توان برای چاپ روی ظروف مختلف نیز از این روش استفاده کرد.

راه های ارتباط با مجموعه چاپ صنعتی ایساتیس

در صورتی که تمایل به استفاده از روش های چاپ صنعتی برای درج برند و توضیحات مختلف در رابطه با محصول روی آن دارید و علاقه مندید تا به این صورت سود بیشتری را به دست آورید، پیشنهاد می دهیم تا وارد صفحه تماس با ما شده و از کارشناسان این مجموعه مشاوره رایگان دریافت کنید. همچنین از شما دعوت می‌ کنیم تا برای بازدید از سایر خدمات انجام گرفته در این مجموعه شامل ترکیب رنگ، رنگ کاری، طراحی طرح، شابلون سازی و… ما را از طریق پیج اینستاگرام و کانال تلگرام دنبال نمایید. از همراهی شما عزیزان سپاس گزاریم و آرزومند لحظات پر از شادی و سلامتی برای شما هستیم.

راه های ارتباط با مجموعه چاپ صنعتی ایساتیس

برای کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه می توانید وارد لینک زیر شده و از کارشناسان این مجموعه مشاوره رایگان و اختصاصی دریافت کنید.

تماس با ما

مطالب مرتبط

چاپ سیلک یو وی روی بطری شامپو

مشاهده

اجرای چاپ طلاکوب روی لیوان و ظروف شیشه ای

مشاهده

اجرای چاپ تامپو روی تجهیزات پزشکی

مشاهده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *