چاپ برند parschem روی پلاستیک

چاپ برند parschem روی پلاستیک - چاپ صنعتی ایساتیس

برای درج برند روی محصولات تولیدی می توان از روش های چاپ صنعتی استفاده کرد. به این ترتیب برند شما روی محصول تولیدی نقش می بندد و نمی ‌توان به هیچ طریق آن را پاک نمود. با توجه به ماندگاری طولانی مدت چاپ می ‌توان از این روش به عنوان تبلیغی ارزان ‌قیمت و دائمی نیز یاد کرد، به همین علت بسیاری از برند ها از این روش ها استفاده می کنند. برای مثال چاپ برند parschem روی پلاستیک یکی از راهکار های برند سازی محصولات تولیدی این مجموعه می باشد و می توان به این طریق محصولات خود را شناسنامه ‌دار کرده و به بازار عرضه کرد.

نحوه چاپ برند parschem روی پلاستیک

برای چاپ برند parschem روی پلاستیک به روش چاپ سیلک اسکرین ابتدا طراحی طرح با استفاده از نرم ‌افزارهای مخصوص مانند فتوشاپ و کورل دراو انجام می گیرد و سپس می توان طرح مورد نظر را روی قطعه ایجاد کرد. بعد از آن با استفاده از این طرح شابلون و فیکسچر مورد نیاز برای چاپ ساخته می شود. از فیکسچر برای ثابت نگه داشتن قطعه و جلوگیری از لرزش آن در حین چاپ و از شابلون برای ایجاد طرح به صورت مستقیم روی قطعه استفاده خواهد شد. به همین علت کیفیت و دقت ساخت این دو قطعه دارای اهمیت بالایی می باشد و تاثیر مستقیمی روی کیفیت چاپ نهایی خواهد داشت. با تولید این قطعات طرح مورد نظر روی سطح پلاستیک چاپ شده و می توان قطعات را برای افزایش ماندگاری جوهر ها وارد دستگاه تثبیت رنگ نمود. در این دستگاه از ریزش جوهر جلوگیری شده و رنگ های به کار رفته در چاپ در مدت زمان کوتاه ثابت و کاملاً ماندگار می شود و می توان قطعات را بسته بندی کرده و به مشتریان تحویل داد. در این چاپ از پد سیلیکونی استفاده نمی ‌شود و می ‌توان طرح را به صورت مستقیم روی قطعه ایجاد نمود. همچنین با استفاده از رنگ های با کیفیت آلمانی از ماندگاری طولانی مدت چاپ اطمینان حاصل خواهد شد و از پوسته پوسته شدن جوهر ها با گذشت مدت زمان کوتاه جلوگیری می‌ شود. به این ترتیب چاپی دقیق و ظریف ایجاد شده که کاملا یکدست و برجسته است و جلوه بسیار زیبایی روی قطعه مورد نظر دارد.

پیشنهاد می دهیم تا از مقاله چاپ برند TEASE روی شیشه عطر نیز دیدن نمایید.

چاپ برند parschem روی پلاستیک به روش سیلک

مقایسه روش های چاپ برند parschem روی پلاستیک

به نظر شما به جز روش سیلک برای چاپ برند parschem روی پلاستیک از چه روش هایی می توان استفاده کرد؟ با توجه به این که در این قطعه تنها نام برند درج شده و طرح ساده و چشم ‌نوازی به کار رفته است، می ‌توان از روش های دیگری مانند چاپ تامپو و چاپ طلاکوب نیز برای این کار استفاده نمود.  چاپ تامپو دارای تفاوت های جزئی با چاپ سیلک است و در آن از پد سیلیکونی برای ایجاد طرح روی قطعه استفاده می ‌شود. به همین علت در این چاپ می ‌توان روی انواع قطعات محدب، مسطح و منبت کاری شده طرح های ظریفی را ایجاد کرد. علاوه بر آن در چاپ طلاکوب نیز می توان با استفاده از فویل های متالایز چاپی براق و چشم نواز را روی سطوح مختلف ایجاد نمود و به این طریق جلوه محصول را افزایش داد. در نظر داشته باشید که استفاده از روش مناسب با توجه به طرح نهایی، جنس قطعه، ابعاد طرح و انحنای سطح انتخاب می شود و این کار توسط کارشناسانی با تجربه انجام می ‌پذیرد تا مناسب ترین روش برای ایجاد طرح انتخاب شود. در روش تامپو و سیلک می ‌توان چاپ ماندگارتری را ایجاد کرد چرا که در این روش ها از رنگ های با کیفیت آلمانی بری چاپ استفاده خواهد شد و با به کارگیری دستگاه تثبیت رنگ ماندگاری چاپ به میزان زیادی افزایش می ‌یابد و می‌توان تا سال‌ها از تماشای آن لذت برد. در این روشها امکان ایجاد هر نوع طیف رنگی مورد نظر شما وجود دارد و می‌توان با استفاده از چند رنگ اصلی آبی، زرد، قرمز، سیاه و سفید ترکیب رنگ مورد نظر شما را ایجاد کرد. در این مجموعه رنگ سازی توسط افرادی کاملاً با تجربه انجام می‌شود تا رنگ ایجاد شده دقیقاً مطابق با نظر و سلیقه شما باشد.

راه های ارتباط با مجموعه چاپ صنعتی ایساتیس

شما عزیزان می توانید برای سفارش چاپ روی قطعات تولیدی خود وارد صفحه تماس با ما شده و به این طریق از کارشناسان این مجموعه مشاوره رایگان دریافت کنید. علاوه بر آن در صورتی که تمایل دارید تا از سایر خدمات انجام گرفته در این مجموعه شامل ترکیب رنگ، رنگ سازی، طراحی طرح، شابلون سازی ، ساخت کلیشه، فروش دستگاه چاپ و… دیدن نمایید، پیشنهاد می دهیم تا ما را از طریق پیج اینستاگرام و کانال تلگرام دنبال کنید. از همراهی تان سپاسگزاریم و آرزومند لحظاتی پر از شادی و سلامتی برای شما هستیم.

راه های ارتباط با مجموعه چاپ صنعتی ایساتیس

برای کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه می توانید وارد لینک زیر شده و از کارشناسان این مجموعه مشاوره رایگان و اختصاصی دریافت کنید.

تماس با ما

مطالب مرتبط

چاپ سیلک یو وی روی بطری شامپو

مشاهده

اجرای چاپ طلاکوب روی لیوان و ظروف شیشه ای

مشاهده

اجرای چاپ تامپو روی تجهیزات پزشکی

مشاهده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *