چاپ برند Queen روی شیشه عطر

چاپ برند Queen روی شیشه عطر به روش سیلک

چاپ بر روی شیشه یکی از خدماتی است که در مجموعه چاپ صنعتی ایساتیس در تیراژ بالا انجام می ‌شود. در این مجموعه می ‌توان روی انواع سطوح شیشه ای محدب، مقعر و مسطح چاپ با کیفیت و زیبایی را ایجاد نمود. با توجه به اینکه انواع عطر و ادکلن در بطری های شیشه ای بسته بندی می شوند، این قطعات یکی از مهم ترین محصولاتی هستند که نیازمند چاپ می باشند. به این طریق می توان برند تولیدی، مدل محصول و توضیحاتی در رابطه با آن را روی بدنه محصول چاپ کرده و آن را برای فروش عرضه کرد. در ادامه این مطلب قصد داریم توضیحات کاملی در رابطه با چاپ برند Queen روی شیشه عطر خدمت شما همراهان عزیز ارائه دهیم. لطفاً همراه ما باشید.

دلایل چاپ برند Queen روی شیشه عطر چیست؟

امروزه استفاده از روش‌های چاپ صنعتی در بسیاری از صنایع کاملاً مرسوم است و به عنوان یکی از اصلی ترین مراحل تولید به شمار می‌آید. در واقع چاپ برند Queen روی شیشه عطر راهکاری در جهت برندسازی و افزایش فروش این محصول می‌باشد. به این طریق می‌توان توضیحات کامل و مختصری در رابطه با محصول روی آن درج کرده و در کنار آن برند تولیدی را به مشتریان معرفی نمود. به این صورت فروش بیشتری برای محصولات شما ایجاد می‌شود و در صورتی که خریداران از محصولاتتان راضی باشند مجدداً از برند شما خرید خواهند کرد. در واقع به این صورت جلوه محصول تولیدی افزایش یافته و با توجه به توضیحات درج شده افراد مختلف با اعتماد بیشتری محصول را تهیه خواهند کرد. البته روش‌های دیگری نیز برای این کار وجود دارد که از آنها می‌توان به استفاده از لیبل اشاره نمود. این روش به عنوان راهکاری کوتاه ‌مدت شناخته می‌شود و به همین دلیل در میان بسیاری از تولیدکنندگان استفاده از آن مرسوم نیست. در صورتی که بخواهیم استفاده از لیبل و به کارگیری روش‌های چاپ صنعتی را با یکدیگر مقایسه کنیم می‌توان گفت که ماندگاری چاپ بسیار بالا است و به عنوان روش دائمی درج محصول شناخته می‌شود. به همین دلیل این روش مورد توجه بسیاری از تولید کنندگان معتبر قرار گرفته است. در کنار آن می‌توان گفت که جلوه چاپ بسیار بیشتر از استفاده از لیبل است و به همین دلیل باعث جلب توجه افراد بیشتری می‌شود. قیمت استفاده از لیبل یا چاپ تقریباً یکسان خواهد بود و به همین دلیل تمامی تولید کنندگان می‌توانند از روش چاپ صنعتی به جای لیبل استفاده کنند. در مجموعه چاپ صنعتی ایساتیس روی هر نوع قطعه مورد نظر شما از جنس فلز، پلاستیک، شیشه، پارچه و… می‌توان چاپ های بسیار زیبایی را ایجاد نمود و به این صورت سود بیشتری به دست آورد.

شما می توانید از مقاله چاپ سیلک برند SANDEN روی فلز نیز دیدن نمایید.

روش ‌های چاپ برند Queen روی شیشه عطر

برای چاپ برند Queen روی شیشه عطر می‌توان از روش چاپ تامپو یا چاپ سیلک استفاده کرد. با توجه به اینکه این قطعه دارای سطحی نسبتا صاف است و طرح کوچکی برای چاپ روی آن انتخاب شده دو روش سیلک و تامپو گزینه‌های مناسب‌تری نسبت به سایر روش ها هستند. البته روش مناسب چاپ بعد از طراحی طرح آن انتخاب می‌شود. در واقع با توجه به طرح نهایی و سطح صاف این قطعه روش چاپ سیلک مناسب تر خواهد بود. بنابراین نیاز است تا شابلون چاپ سیلک و فیکسچر مخصوص ساخته شود. این چاپ به صورت مستقیم انجام شده و برای آن احتیاجی به استفاده از پدهای سیلیکونی نمی‌باشد. بنابراین تنها با ساخت شابلون و قرار دادن آن در دستگاه چاپ سیلک می‌توان طرح را روی قطعه ایجاد کرد. همچنین از فیکسچر برای ثابت نگه داشتن قطعه استفاده شده و به این ترتیب از هرگونه لرزش شیشه عطر در حین چاپ جلوگیری خواهد شد. بعد از آنکه طرح مورد نظر روی سطح شیشه چاپ شد قطعات وارد دستگاه تثبیت رنگ می‌شوند. در این دستگاه جوهر قرار گرفته روی قطعه به طور کامل خشک شده و از ریزش آن جلوگیری می‌شود. در واقع استفاده از دستگاه تثبیت رنگ به افزایش دقت چاپ و ماندگاری آن کمک می‌کند و به این ترتیب می‌توان شاهد چاپی زیبا و ماندگار تا سال‌های طولانی بود. بعد از آن می‌توان قطعات را بسته بندی کرده و به این طریق خدمت مشتریان گرامی تحویل داد. در این قطعه طرح و نوشته های زیبایی روی سطح شیشه چاپ شده‌اند که با وجود استفاده از دستگاه اتوماتیک و نیمه اتوماتیک چاپ از ایجاد هرگونه کچلی روی آنها جلوگیری شده است. این چاپ بر اثر عوامل محیطی یا رطوبت کم رنگ نشده و پوسته پوسته نمی شود، بنابراین می‌توانید تا مدت‌ها از تماشای آن لذت ببرید.

راه های ارتباط با مجموعه چاپ صنعتی ایساتیس

شما نیز می توانید از روش های چاپ صنعتی برای درج برند یا طرح و تصاویر مختلف روی قطعات تولیدی تان استفاده کنید. برای کسب مشاوره رایگان در این زمینه وارد صفحه تماس با ما شده و از کارشناسان این مجموعه مشاوره رایگان دریافت کنید. امیدواریم مطالعه این مطلب اطلاعات کاملی در رابطه با چاپ روی قطعات شیشه ای در اختیار شما عزیزان قرار داده باشد. از همراهیتان سپاسگزاریم و در انتها پیشنهاد می‌دهیم تا حتماً ما را از طریق پیج اینستاگرام و کانال تلگرام نیز دنبال نمایید.

راه های ارتباط با مجموعه چاپ صنعتی ایساتیس

برای کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه می توانید وارد لینک زیر شده و از کارشناسان این مجموعه مشاوره رایگان و اختصاصی دریافت کنید.

تماس با ما

مطالب مرتبط

چاپ سیلک یو وی روی بطری شامپو

مشاهده

اجرای چاپ طلاکوب روی لیوان و ظروف شیشه ای

مشاهده

اجرای چاپ تامپو روی تجهیزات پزشکی

مشاهده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *