چاپ برند Revagen روی پلاستیک

چاپ برند Revagen روی پلاستیک - چاپ صنعتی ایساتیس

چاپ تامپو از نمونه چاپ هایی است به صورت غیر مستقیم و با کمک پد سیلیکونی انجام می شود. در مجموعه چاپ صنعتی ایساتیس با به کار گرفتن دستگاه های فوق پیشرفته، چاپ روی انواع اقلام از جمله چاپ برند Revagen روی پلاستیک مقدور شده است. در این روش می توانیم انواع قطعات گرد، خمیده، گود یا خطی و مسطح را چاپ بزنیم. چاپ تامپو توسط ماشین های اتوماتیک و نیمه اتوماتیک انجام می شود که باعث محدودیت در چاپ نخواهد شد. در این نوع چاپ پد سیلیکونی روی محفظه رنگ قرار می گیرد و بعد از برخورد با جوهر تصویر مورد نظر روی آن شکل می گیرد. در مرحله بعد پد روی قطعه قرار می گیرد و جوهر به سطح قطعه منتقل می شود. همچنین در نظر داشته باشید به دلیل استفاده از پد سیلیکونی از ایجاد کچلی در چاپ جلوگیری می شود.

بررسی کلی چاپ برند Revagen روی پلاستیک

چاپ برند Revagen روی پلاستیک با استفاده از روش چاپ تامپو انجام شده و در این چاپ رنگ های با کیفیت آلمانی مورد استفاده قرار گرفته است. در این قطعه رنگ های متنوع با توجه به رنگ زمینه به کار گرفته شده اند که جلوه بیشتری به این قطعه می بخشند. مجموعه چاپ صنعتی ایساتیس با به کار گیری دستگاه های اتوماتیک و نیمه اتوماتیک، قادر به چاپ روی تمامی محصولات تولیدی شما عزیزان است. این مجموعه با استفاده از دستگاه های پیشرفته قادر به انجام چاپ های تامپو، چاپ سیلک ، چاپ سابلیمیشن ، چاپ طلاکوب و چاپ ترانسفر با بالاترین کیفیت است. همچنین این مجموعه قادر به چاپ روی انواح سطوح محدب، مقعر، مسطح و… می باشد. شما تولید کننده گرامی می توانید با نهایت اطمینان محصول خود را به این مجموعه بسپارید و قطعاتی چاپ خورده با بالاترین کیفیت را تحویل بگیرید چرا که این مجموعه از رنگ های مرغوب و با کیفیت آلمانی برای چاپ استفاده می کند که در طول عمر چاپ و کیفیت آن نقش بسزایی خواهند داشت. همچنین این رنگ ها دارای غلظت استانداردی می باشند و به هیچ عنوان از روی سطوح مختلف پاک نمی شوند. بنابراین شما می توانید بدون نگرانی از پوسته پوسته شدن و ایجاد کچلی در چاپ محصولات خود را انبار کرده و از کیفیت چاپ اطمینان حاصل نمایید. در نظر داشته باشید مجموعه چاپ صنعتی ایساتیس برای افزایش ماندگاری طرح ها بعد از هر مرحله چاپ قطعه را درون دستگاه تثبیت رنگ قرار می دهد تا از ماندگاری چاپ اطمینان کافی به عمل بیاورد.

شما می توانید از مقاله چاپ برند Mercurial روی پلاستیک نیز دیدن نمایید.

مراحل چاپ برند Revagen روی پلاستیک

مراحلی که برای چاپ برند Revagen روی پلاستیک طی می شوند به این صورت هستند که در ابتدا طراحی طرح و لوگو انجام شده و با توجه به آن کلیشه، فیکسچر و شابلون ساخته خواهند شد. کلیشه و شابلون برای ایجاد طرح روی قطعه استفاده می شوند، همچنین فیکسچر جهت ثابت نگه داشتن قطعه و جلوگیری از هر گونه لرزش در حین چاپ به کار برده می شود. بعد از ساخت این قطعات و به کار گیری رنگ های مرغوب و درجه یک آلمانی می توانیم چاپ را انجام داده و قطعه را وارد دستگاه تثبیت رنگ کنیم. با این کار رنگ قطعه کاملاً خشک شده و ماندگاری آن در طی سالیان حفظ شده و از هرگونه پوسته پوسته شدن و کچلی جلوگیری خواهد شد. به این ترتیب چاپ کامل می شود و بعد از بسته بندی های مخصوص جهت اطمینان از سلامت قطعه چاپ خورده می توان آن ها را به خودرو های حمل و نقل انتقال داد و به دست مشتری گرامی رساند. این کار برای جلوگیری از ضربات احتمالی و هر گونه آسیب به قطعه صورت می گیرد. دقت داشته باشید که اگر در چاپ از چند رنگ استفاده شود، مراحل چاپ اضافه می شود و به شابلون و کلیشه های بیشتری نیاز خواهد بود. بعد از هر مرحله چاپ استفاده از دستگاه تثبیت رنگ الزامی می باشد و این کار جهت اطمینان از ماندگاری رنگ بعد از هر مرحله انجام می گیرد. لازم به ذکر است در این نوع چاپ طرح یه صورت مستقیم روی قطعه قرار نمی گیرد و لازم است تا از پد های سیلیکونی با کیفیت استفاده شود.

راه های ارتباط با مجموعه چاپ صنعتی ایساتیس

مجموعه چاپ صنعتی ایساتیس برای جلب رضایت شما مشتریان گرامی بر تمامی چاپ ها به صورت کامل نظارت دارد و سعی در ارائه بهترین خدمات با بالاترین کیفیت، در کمترین زمان ممکن دارد. شما عزیزان جهت دریافت مشاوره و ثبت سفارش می توانید به بخش تماس با ما مراجعه کنید. همچنین می توانید برای کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با خدمات این مجموعه از قبیل: شابلون سازی ، رنگ کاری، ساخت کلیشه و… به صفحات مجازی اینستاگرام و تلگرام مراجعه کرده و از نمایشگاه مجازی ما دیدن نمایید. از همراهی تان سپاس گزاریم و لحظات خوب و خوشی را برای شما آرزو داریم.

راه های ارتباط با مجموعه چاپ صنعتی ایساتیس

برای کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه می توانید وارد لینک زیر شده و از کارشناسان این مجموعه مشاوره رایگان و اختصاصی دریافت کنید.

تماس با ما

مطالب مرتبط

چاپ سیلک یو وی روی بطری شامپو

مشاهده

اجرای چاپ طلاکوب روی لیوان و ظروف شیشه ای

مشاهده

اجرای چاپ تامپو روی تجهیزات پزشکی

مشاهده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *