چاپ برند Stephany روی لوازم آرایشی

چاپ برند Stephany روی لوازم آرایشی - مجموعه چاپ صنعتی ایساتیس

یکی از راه حل های بسیار مناسب برای افزایش جلوه محصول تولیدی استفاده از روش های چاپ صنعتی می باشد. این روش ها در تیراژ بالا بسیار ارزان قیمت خواهند بود و می ‌توان با استفاده از آن ها علاوه بر چاپ طرح های زیبا و جلوه گر، برند تولیدی را نیز روی محصول درج کرده و به این صورت فروش بیشتری را به دست آورد. مجموعه چاپ صنعتی ایساتیس با چندین سال سابقه درخشان در عرصه چاپ آماده خدمت رسانی در این زمینه به شما بزرگواران می باشد و چاپ برند Stephany روی لوازم آرایشی تنها یکی از خدماتی است که در این مجموعه انجام گرفته است. در ادامه این مطلب قصد داریم تا توضیحات کاملی را در رابطه با این چاپ ارائه کنیم. لطفاً تا انتها با ما همراه باشید.

دلایل چاپ برند Stephany روی لوازم آرایشی

دلایل زیادی وجود دارد که باعث می شود تا بسیاری از برند ها از روش های چاپ صنعتی استفاده کنند. برای مثال چاپ برند Stephany روی لوازم آرایشی در جهت انحصاری کردن محصول تولیدی انجام شده است. به این شیوه می توان لوگو خود را روی قطعه درج کرده و به این صورت مشتریان را آگاه کرد که این محصول توسط چه برندی تولید شده است. البته می توان گفت استفاده از روش های چاپ صنعتی تیری است که دو نشان را هدف می‌گیرد و با استفاده از آن می توان از خود محصول در جهت تبلیغات نیز استفاده نمود. به این ترتیب افراد مختلف نام برند شما را روی محصول خواهند دید و این نام در ذهن آن ها حک خواهد شد. این مسئله کمک می‌ کند تا فروش شما افزایش یابد و افراد بیشتری به خرید محصولاتتان تمایل پیدا کنند. در صورتی که به تصویر این محصول نگاه کنید می توانید تاثیر چاپ را در افزایش جلوه آن مشاهده کنید. حال این محصول را بدون هیچ گونه چاپی تصور نمایید. آیا به این صورت نیز کسی تمایل به خرید خواهد داشت؟ مطمئناً تعداد کمی از آن استقبال خواهند کرد چرا که نمی توانند تشخیص دهند این محصول چیست و توسط چه برندی تهیه شده است. علاوه بر آن این قطعه بدون وجود چاپ جلوه ساده‌ای دارد که به چشم مخاطب نمی آید. بنابراین می توان گفت که مزیت های استفاده از چاپ صنعتی بی شمار است و نمی‌ توان آن ها را در این مطلب گنجاند. با توجه به هزینه نهایی چاپ که در برابر مزایای آن کاملاً ناچیز می نماید دیگر شکی باقی نخواهد ماند و توصیه می‌کنیم تا حتماً از این روش ها استفاده نمایید.

شما می توانید از مقاله چاپ برند عباس زاده روی شیشه عطر نیز دیدن نمایید.

بررسی روش چاپ برند Stephany روی لوازم آرایشی

با توجه به اینکه بدنه این محصول در رنگ مشکی و طلایی ساخته شده است برای چاپ روی آن می‌توان از روش چاپ طلاکوب استفاده کرد و به این صورت طرح مورد نظر را روی محصول درج نمود. در چاپ طلاکوب می‌توان از فویل های طلایی و نقره‌ای نیز برای چاپ استفاده کرد. اما در این قطعه انتخاب فویل طلایی رنگ هوشمندانه تر خواهد بود. برای چاپ برند Stephany روی لوازم آرایشی ابتدا طرح مورد نظر طراحی می‌شود و بعد از آن کلیشه یا قالب مورد نیاز با توجه به طرح ساخته می شود. با استفاده از کلیشه می‌توان طرح را روی قطعه منتقل کرد. برای این کار کلیشه را درون دستگاه طلاکوب قرار می دهند و با روشن کردن دستگاه این قطعه تا حدودی گرم خواهد شد. سپس فویل طلاکوب بین قالب و قطعه قرار گرفته و روی آن پرس می‌شود و با اعمال فشار و حرارت طرح مورد نظر روی بدنه لوازم آرایشی چاپ خواهد شد. سپس می‌توان آن را بسته بندی کرده و به مشتریان تحویل داد. روش طلاکوب یکی از روش هایی است که می‌توان برای چاپ به کار برد اما برای این کار از روش های دیگری مانند چاپ تامپو و چاپ سیلک نیز می‌توان برای چاپ رنگ های طلایی و نقره ای روی قطعات مورد نظر استفاده کرد. ماندگاری این روش‌ها بیشتر خواهد بود و در آن‌ها می‌توان با استفاده از رنگ های با کیفیت آلمانی به هر طیف رنگی مورد نظر خود دست یافت. برای این قطعه از روش سیلک و طلاکوب می توان استفاده کرد که این دو روش دارای تفاوت‌هایی با یکدیگر هستند و می‌توان گفت که چاپ سیلک دارای ماندگاری بیشتری می باشد البته چاپ ایجاد شده در هر دو این روش ها تا سال ها ماندگاری خواهد داشت و جایی برای نگرانی از این جهت وجود ندارد.

راه های ارتباط با مجموعه چاپ صنعتی ایساتیس

مجموعه چاپ صنعتی ایساتیس به عنوان یکی از معتبرترین شرکت ها در زمینه چاپ روی قطعات صنعتی آماده خدمت رسانی به شما تولید کنندگان گرامی می باشد. شما می توانید وارد صفحه تماس با ما شوید و به این صورت از کارشناسان ما در زمینه‌ی ترکیب رنگ، فروش دستگاه، چاپ روی قطعات تولیدی، ساخت کلیشه، شابلون، فیکسچر و … مشاوره رایگان دریافت کنید. در انتها پیشنهاد می‌ دهیم تا در تلگرام و اینستاگرام نیز ما را دنبال کنید و از سایر خدمات انجام گرفته دیدن نمایید.

راه های ارتباط با مجموعه چاپ صنعتی ایساتیس

برای کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه می توانید وارد لینک زیر شده و از کارشناسان این مجموعه مشاوره رایگان و اختصاصی دریافت کنید.

تماس با ما

مطالب مرتبط

چاپ سیلک یو وی روی بطری شامپو

مشاهده

اجرای چاپ طلاکوب روی لیوان و ظروف شیشه ای

مشاهده

اجرای چاپ تامپو روی تجهیزات پزشکی

مشاهده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *