چاپ تامپو برند Challenge

چاپ تامپو برند Challenge در ماندگاری بالا

چاپ تامپو یکی از پر کاربرد ترین روش های چاپ صنعتی می باشد چرا که در این روش می توان روی انواع قطعات شیشه ای، پلاستیکی، فلزی و… طرح های مورد نظر شما را ایجاد کرد. می توان گفت که چاپ تامپو تنها روشی است که از آن می ‌توان برای چاپ روی قطعات منبت کاری شده استفاده نمود. علاوه بر آن برای هر نوع قطعه محدب، مقعر و مسطح نیز می ‌توان این روش ها را به کار برد. چاپ تامپو برند Challenge یکی از خدماتی است که در مجموعه چاپ صنعتی ایساتیس در بالاترین کیفیت و ماندگاری چاپ شده است. در ادامه توضیحات کامل تری در رابطه با این نوع چاپ خدمت شما عزیزان ارائه خواهد شد.

نحوه چاپ تامپو برند Challenge

برای چاپ تامپو برند Challenge ابتدا طراحی طرح انجام می شود و سپس می ‌توان با توجه به آن کلیشه، فیکسچر و شابلون مورد نیاز در این نوع چاپ را ساخت. در چاپ تامپو با کمک کلیشه و شابلون می توان طرح را روی قطعه منتقل کرد. در واقع با کمک کلیشه طرح روی شابلون ایجاد شده و سپس واسطه سیلیکونی روی آن قرار خواهد گرفت. به این ترتیب طرح روی پد منتقل شده و می ‌توان با پرس واسطه سیلیکونی روی قطعه طرح را روی آن ایجاد نمود. همچنین با توجه به اینکه اکثر قطعات دارای ابعاد استوانه ای شکل هستند احتیاج است تا از وسیله ای برای ثابت نگه داشتن آن ها استفاده شود. این وسیله فیکسچر نام دارد که باعث فیکس و ثابت ماندن قطعه در حین چاپ خواهد شد. به این ترتیب چاپ روی قطعه مورد نظر در بالاترین کیفیت و ماندگاری ایجاد شده و می توان قطعات چاپ خورده را وارد دستگاه تثبیت رنگ نمود. به این ترتیب چاپ ایجاد شده کاملاً خشک می ‌شود و می ‌توان از ماندگاری طولانی مدت آن اطمینان حاصل نمود. در نهایت قطعات چاپ خورده بسته بندی شده و به این ترتیب برای مشتریان گرامی ارسال خواهند شد. در نظر داشته باشید که برای این نوع لوازم آرایشی استفاده از چاپ تامپو گزینه بهتری می باشد چرا که به این ترتیب می ‌توان از ایجاد هر گونه کچلی در چاپ جلوگیری نمود. البته در این مجموعه از روش های دیگری مانند چاپ سیلک ، چاپ ترانسفر ، چاپ طلاکوب و… نیز استفاده می شود که با توجه به طرح نهایی و انحنای سطح قطعه می توان روش مناسب برای چاپ را انتخاب نمود.

شما می توانید از مقاله چاپ برند Cerita روی لوازم آرایشی نیز دیدن نمایید.

بررسی ماندگاری چاپ تامپو برند Challenge

مطمئناً تمامی برند ها علاقمندند تا از چاپی دقیق، ظریف و زیبا روی قطعات تولیدی خود استفاده کنند چرا که به این ترتیب فروش بیشتری برای محصولاتشان ایجاد خواهد شد اما مسئله مهم تر از ظرافت و زیبایی طرح ماندگاری آن می‌باشد. در واقع ممکن است طرح زیبایی روی قطعه تولیدی شما چاپ شود اما در صورتی که این چاپ با گذشت مدت زمان کوتاه پوسته پوسته شده و از روی قطعه پاک شود نمی‌توان به اهداف تجاری خود دست پیدا کرد. به همین علت ماندگاری در چاپ تامپو برند Challenge یکی از مهمترین مواردی است که به آن توجه ویژه شده است. برای افزایش ماندگاری این چاپ از رنگ‌های با کیفیت آلمانی که دارای چسبندگی و غلظت استاندارد هستند استفاده می‌شود. به این ترتیب چاپی برجسته و با کیفیت روی قطعه ایجاد خواهد شد که با گذشت مدت زمان کوتاه احتمال پاک شدن آن از روی سطوح چاپ خورده وجود ندارد. علاوه بر آن با توجه به این که در مجموعه چاپ صنعتی ایساتیس از دستگاه تثبیت رنگ استفاده می‌شود ماندگاری تا چندین برابر افزایش یافته و می‌توان از ثبات طرح روی قطعه تا سال‌های طولانی اطمینان یافت. به این ترتیب احتمال کم رنگ شدن چاپ و یا پوسته پوسته شدن آن به هیچ عنوان وجود نداشته و تا مدت زمانی که محصول مورد نظر توسط مشتریان استفاده شود چاپ روی آن در بالاترین کیفیت ممکن حفظ خواهد شد. در نظر داشته باشید که در این مجموعه امکان چاپ هر نوع طرح و یا تصویر مورد نظر شما روی قطعات گوناگون وجود دارد و همچنین می‌توان از هر نوع طیف رنگی مورد نظر شما در چاپ استفاده نمود چرا که در این مجموعه با استفاده از چند رنگ اصلی آبی، زرد، قرمز، مشکی و سفید امکان ایجاد هر نوع طیف رنگی وجود دارد.

راه های ارتباط با مجموعه چاپ صنعتی ایساتیس

در این مجموعه می ‌توان روی انواع لوازم آرایشی چاپ های بسیار دقیق و ظریفی را ایجاد کرد. بنابراین در صورتی که یکی از تولید کنندگان لوازم آرایشی هستید پیشنهاد می دهیم تا وارد صفحه تماس با ما شده و به این ترتیب از کارشناسان این مجموعه مشاوره رایگان دریافت کنید. علاوه بر آن شما می توانید برای بازدید از سایر خدمات انجام شده در این مجموعه از پیج اینستاگرام و کانال تلگرام مجموعه نیز دیدن نمایید. از همراهی شما سپاسگزاریم و لحظات خوب و خوشی را برایتان آرزومندیم.

راه های ارتباط با مجموعه چاپ صنعتی ایساتیس

برای کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه می توانید وارد لینک زیر شده و از کارشناسان این مجموعه مشاوره رایگان و اختصاصی دریافت کنید.

تماس با ما

مطالب مرتبط

چاپ سیلک یو وی روی بطری شامپو

مشاهده

اجرای چاپ طلاکوب روی لیوان و ظروف شیشه ای

مشاهده

اجرای چاپ تامپو روی تجهیزات پزشکی

مشاهده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *