چاپ تامپو برند Kariz روی پلاستیک

چاپ تامپو برند Kariz روی پلاستیک به روش تامپو

چاپ تامپو یا Pad Printing یکی از انواع چاپ روی قطعه است که به صورت غیر مستقیم و با کمک پد سیلیکونی انجام می شود. با توجه به قیمت مناسب و کیفیت بالای چاپ صنعتی تامپو، در بسیاری از موارد این چاپ در صنعت مورد استفاده قرار می گیرد. چاپ تامپو برند Kariz روی پلاستیک توسط ماشین های اتوماتیک و نیمه اتوماتیک انجام می شود. برخلاف چاپ سیلک اسکرین که رنگ به صورت مستقیم روی قطعه انتقال پیدا می کرد در چاپ تامپو رنگ به وسیله یک قطعه سیلیکونی به اسم پد روی قطعه انتقال می یابد. در این روش چاپ به دلیل اینکه برای انتقال رنگ از پد به قطعه معمولا فشار به قطعه و پد وارد می شود با ساخت یک فیکسچر از تکان خوردن قطعه در حین چاپ جلوگیری می شود. همچنین در این نوع چاپ محدودیت تیراژ چاپ وجود نخواهد داشت.

مراحل چاپ تامپو برند Kariz روی پلاستیک

برای چاپ تامپو برند Kariz روی پلاستیک در مرحله اول به طراحی طرح مورد نظر توسط برنامه هایی نظیر فتوشاپ و کورل خواهیم پرداخت. بعد از اتمام طراحی به ساخت فیکسچر و شابلون می پردازیم که ساخت این دو قطعه بسیار ضروری و مهم خواهد بود. فیکسچر جهت فیکس نمودن محصول زیر دستگاه چاپ ساخته می شود و تاثیر بسزایی در تکان نخوردن و عدم لرزش قطعه دارد. همچنین شابلون و کلیشه که با توجه به طرح نهایی شما ساخته خواهند شد نیز نقش مهمی در چاپ دارند و بدون آن ها نمی توانید طرح را روی قطعه درج کنید. سپس با استفاده از رنگ های درجه یک آلمانی به چاپ طرح روی قطعه خواهیم پرداخت. بعد از اتمام فرایند چاپ، نیاز به خشک شدن و تثبیت رنگ وجود دارد که این امر با استفاده از دستگاه های تثبیت رنگ صورت خواهد گرفت. این مرحله هم همانند سایر مراحل بسیار حائز اهمیت است و از هرگونه کچلی و یا ریختگی رنگ جلوگیری خواهد کرد. به این ترتیب عملیات چاپ کامل شده و می توان قطعات چاپ خورده را در بسته بندی مناسب به مشتریان گرامی تحویل داد. در نظر داشته باشید که امکان چاپ این طرح با استفاده از روش سیلک نیز وجود دارد و به این طریق نیز می توان چاپ با کیفیتی را ایجاد کرد.

از شما دعوت می کنیم تا از مقاله چاپ برند CHILIK روی پنکک نیز دیدن نمایید.

کیفیت رنگ در چاپ تامپو برند Kariz روی پلاستیک

رنگ های صنعتی مختلفی در چاپ تامپو قابل استفاده هستند که از انواع آن ها می توان به رنگ سایشی، حلال، مقاوم در برابر آب و… اشاره کرد. به همین دلیل برای انتخاب رنگ مناسب لازم است تا به جنس کالا و قطعه دقت زیادی شود تا کیفیت چاپ افزایش یافته و بعد از چاپ جوهر روی قطعه ثابت باقی بماند و از پخش شدن رنگ روی کار جلوگیری شود. اگر در هنگام چاپ صنعتی تامپو قطعه به اشتباه رنگ زده شود با استفاده از محلول های PSV به راحتی و بدون آسیب رساندن به قطعه امکان پاک کردن رنگ وجود دارد. همانطور که در تصویر چاپ تامپو برند Kariz روی پلاستیک مشاهده می فرمایید این چاپ بسیار تمیز است و در ماندگاری بالا انجام شده که از عدم پوسته پوسته شدن آن در طولانی مدت اطمینان حاصل خواهد شد و قطعات در بالاترین کیفیت چاپ به دست شما مشتریان گرامی می رسند. با توجه به این مسئله به شما اطمینان می دهیم که با خیال راحت و بدون نگرانی از افت کیفیت چاپ می توانید قطعات چاپ خورده را انبار کرده و یا به بازار عرضه کنید. در ادامه در رابطه با ساخت کلیشه در این چاپ توضیحات بیشتری خدمت شما عزیزان ارائه خواهد شد.

طراحی و ساخت کلیشه در چاپ تامپو برند Kariz روی پلاستیک

روش کلیشه سازی در چاپ تامپو برند Kariz روی پلاستیک به این صورت است که طرح مورد نظر روی کلیشه قرار گرفته و در قسمت مخصوص یووی به آن نور می دهیم. سپس طرح را ظاهر کرده و به آن اسید می زنیم. با استفاده از این روش طرح مورد نظر که همان برند Kariz است روی کلیشه درج می شود. در اصل کلیشه وسیله ای است که طرح مورد نظر بر آن حک میشود و با آغشته شدن آن در رنگ به کمک شابلون و پد سیلیکونی طرح روی قطعه انتقال می یابد. چاپ صنعتی ایساتیس با بهره گیری از جدیدترین دستگاه های روز دنیا و پرسنل کارآزموده آماده ارائه انواع خدمات کلیشه سازی و خدمات چاپ برای کلیه قطعات می باشد. برای ساخت کلیشه می توان از صفحات پلاستیکی، سرامیکی و ورق های فلزی استفاده نمود که ورق های فلزی از فولاد با کیفیت ساخته می شوند. این نوع ورق ها نسبت به ورق های پلاستیکی و سرامیکی دارای کیفیت بیشتری هستند. چاپ صنعتی ایساتیس با به کارگیری بهترین ابزار ها و مواد اولیه درجه یک چاپی در بالاترین کیفیت و ظرافت را روی قطعات تولیدی شما ایجاد می کند که می توانید از ماندگاری طولانی مدت آن اطمینان داشته باشید.

راه های ارتباط با مجموعه چاپ صنعتی ایساتیس

شما عزیزان جهت دریافت مشاوره و ثبت سفارش می توانید به صفحه تماس با ما مراجعه کنید. همچنین می توانید برای کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با سایر خدمات این مجموعه از قبیل  شابلون سازی ، رنگ کاری، ساخت کلیشه و… به صفحات مجازی اینستاگرام و تلگرام مراجعه کرده و از نمایشگاه مجازی ما دیدن نمایید. با سپاس از همراهی شما

راه های ارتباط با مجموعه چاپ صنعتی ایساتیس

برای کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه می توانید وارد لینک زیر شده و از کارشناسان این مجموعه مشاوره رایگان و اختصاصی دریافت کنید.

تماس با ما

مطالب مرتبط

چاپ سیلک یو وی روی بطری شامپو

مشاهده

اجرای چاپ طلاکوب روی لیوان و ظروف شیشه ای

مشاهده

اجرای چاپ تامپو روی تجهیزات پزشکی

مشاهده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *