چاپ تامپو برند NIKE

چاپ تامپو برند NIKE در ماندگاری و کیفیت بالا

مجموعه چاپ صنعتی ایساتیس خدمات گسترده ای را در زمینه چاپ روی قطعات گوناگون ارائه می دهد. در این مجموعه از دستگاه های به روز اتوماتیک و نیمه اتوماتیک برای چاپ استفاده شده و به این طریق می ‌توان روی هر نوع قطعه از جنس های بلوری، پلاستیکی، فلزی، پارچه‌ای و … چاپ های زیبایی را ایجاد کرد. یکی از خدمات انجام گرفته در این مجموعه چاپ تامپو برند NIKE می باشد و می توان این طرح را روی هر نوع قطعه مورد نظر شما در بالاترین کیفیت ایجاد نمود. در ادامه این مطلب قصد داریم تا توضیحات کامل تری در رابطه با این نوع چاپ خدمت شما عزیزان ارائه دهیم لطفا تا انتهای این مطلب همراه ما باشید.

چاپ تامپو برند NIKE روی قطعات گوناگون

همانطور که در تصویر مشاهده می‌کنید چاپ تامپو برند NIKE روی پلاستیک انجام شده است. اما با توجه به اینکه این برند تولیدکننده انواع لوازم ورزشی، پوشاک و کفش می‌باشد از مواد اولیه گوناگونی برای تولید این محصولات استفاده می‌کند. در مجموعه چاپ صنعتی ایساتیس می‌توان با به کارگیری دستگاه‌های اتوماتیک و نیمه اتوماتیک، چاپ روی تمامی محصولات تولیدی این برند شامل کفش و کتانی، انواع پوشاک، توپ، ساک ورزشی، قمقمه و… را در بالاترین کیفیت انجام داد. در این مجموعه از روشهای گوناگونی برای چاپ استفاده می‌شود که از آن‌ها می‌توان به چاپ تامپو ، چاپ سیلک ، چاپ سابلیمیشن، چاپ طلاکوب و چاپ ترانسفر اشاره نمود به همین علت امکان ایجاد چاپ روی سطوح مختلف محدب، مقعر، مسطح و یا منبت کاری شده وجود دارد. در این مجموعه از رنگ های با کیفیت آلمانی برای چاپ استفاده می‌شود و به همین دلیل می‌توان از ماندگاری طولانی مدت طرح ها اطمینان حاصل نمود چراکه این رنگ‌ها دارای غلظت استانداردی هستند و به هیچ عنوان از روی بدنه قطعات گوناگون پاک نشده و یا پوسته پوسته نمی‌شوند. علاوه بر آن با توجه به اینکه در این مجموعه از دستگاه تثبیت رنگ استفاده می‌شود می‌توان از ماندگاری طولانی مدت چاپ تا سال‌های طولانی اطمینان حاصل کرد. بنابراین می‌توانید محصولات تولیدی خود را به نام برندتان مزین کرده و با فروش آنها سود بسیار بالایی را به دست آورید. در نظر داشته باشید که در این مجموعه می‌توان علاوه بر ایجاد لوگو هر نوع طرح، نوشته و یا تصویر مورد نظر شما را نیز روی قطعات گوناگون چاپ نمود. بنابراین می‌توانید با استفاده از طرح و تصاویر جلوه بیشتری به محصولات خود ببخشید و یا از نوشته برای اضافه کردن توضیحات به محصول تولیدی استفاده کنید.

شما می توانید از مقاله چاپ برند Kimberly روی شیشه عطر نیز دیدن نمایید.

مراحل چاپ تامپو برند NIKE

برای چاپ تامپو برند NIKE لازم است تا مراحلی طی شود. در ابتدا طراحی طرح انجام شده و با توجه به آن کلیشه، فیکسچر و شابلون ساخته می شوند. برای ایجاد طرح روی قطعه استفاده از کلیشه و شابلون الزامی است و از فیکسچر نیز می توان برای ثابت نگه داشتن قطعه و جلوگیری از هر گونه لرزش آن در حین چاپ استفاده نمود. با ساخت این قطعات و با به کار گیری رنگ های با کیفیت آلمانی چاپ انجام شده و می توان قطعات را وارد دستگاه تثبیت رنگ نمود. به این طریق طرح ایجاد شده کاملا خشک و ماندگار می ‌شود و از کمرنگ شدن و پوسته پوسته شدن آن با گذشت زمان جلوگیری خواهد شد. بعد از این مرحله می ‌توان قطعات چاپ خورده را بسته بندی کرده و خدمت مشتریان محترم تحویل داد. بسته بندی قطعات برای جلوگیری از هر گونه آسیب احتمالی به قطعه یا چاپ در حین حمل و نقل و تحویل به مشتری انجام می شود و به این طریق می توان قطعات چاپ خورده را در سلامت کامل به دست مشتریان رساند. در نظر داشته باشید که در صورتی که از طرح های گوناگون و یا رنگ های مختلف روی بدنه قطعه استفاده شود چاپ در چند مرحله انجام خواهد شد و به همین علت احتیاج به چند کلیشه و شابلون خواهیم داشت. در این صورت بعد از هر مرحله چاپ استفاده از دستگاه تثبیت رنگ الزامی خواهد بود و به این طریق می ‌توان ماندگاری چاپ را افزایش داد. در این نوع چاپ طرح به صورت مستقیم روی قطعه ایجاد نمی شود و لازم است تا از پد های سیلیکونی با کیفیت استفاده شود. با توجه به انعطاف پذیری بالای این پد ها روی هر نوع قطعه می توان چاپ یک دست و زیبایی را ایجاد نمود.

راه های ارتباط با مجموعه چاپ صنعتی ایساتیس

شما همراهان محترم می توانید برای ثبت سفارشات خود و کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با خدمات ارائه شده در این مجموعه شامل چاپ روی قطعات مختلف، رنگ کاری، شابلون سازی ، ترکیب رنگ، ساخت کلیشه و… وارد صفحه تماس با ما شده و از کارشناسان این مجموعه مشاوره رایگان دریافت کنید. همچنین از شما دعوت می‌کنیم تا از نمایشگاه مجازی این مجموعه در اینستاگرام و تلگرام نیز دیدن نمایید. از همراهی تان سپاس گزاریم و آرزومند سلامتی و شادی فراوان برای شما عزیزان هستیم.

راه های ارتباط با مجموعه چاپ صنعتی ایساتیس

برای کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه می توانید وارد لینک زیر شده و از کارشناسان این مجموعه مشاوره رایگان و اختصاصی دریافت کنید.

تماس با ما

مطالب مرتبط

چاپ سیلک یو وی روی بطری شامپو

مشاهده

اجرای چاپ طلاکوب روی لیوان و ظروف شیشه ای

مشاهده

اجرای چاپ تامپو روی تجهیزات پزشکی

مشاهده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *