چاپ تامپو بر روی لامپ

چاپ تامپو بر روی لامپ

شاید شما عزیزان بعد از شنیدن عبارت چاپ ناخودآگاه چاپ روی کاغذ به ذهنتان بیاید . اما چاپ بر روی کاغذ و مقوا تنها یکی از ابتدایی ترین روش های چاپ می باشد که از قدیم مورد استفاده قرار خواهند گرفت. اما انواع متفاوتی از چاپ وجود دارد که چاپ تامپو بر روی لامپ یا به عبارت دیگر چاپ صنعتی یکی از مهمترین انواع این چاپ ها می باشد. چاپ تامپو امکان چاپ بر روی انواع لوازم شیشه ای ، پلاستیکی ، پارچه ای ، سفالی ، فلزی ، چوبی و … را برای شما فراهم می کند . استفاده از چاپ تامپو برای چاپ لوگوی سازمانی یا اطلاعات مربوط محصول شما می تواند تاثیر بسیار زیادی در فروش آن محصول و جذب مخاطب شما داشته باشد.در ادامه به بررسی بیشتر فواید و جزییات این چاپ خواهیم پرداخت.

 

کیفیت چاپ تامپو بر روی لامپ

مجموعه چاپ صنعتی ایساتیس با استفاده از دستگاه های  تمام اتوماتیک روز دنیا  و پرسنل کار آزموده و مجرب ، با کمترین هزینه و بالاترین کیفیت ، افتخار این را دارد که بیش از 10 سال ارائه دهنده انواع خدمات چاپ صنعتی در سراسر کشور عزیزمان ایران می باشد. رنگ و متریال به کار رفته در اجرای چاپ تامپو بر روی لامپ در این مجموعه از بهترین و با کیفیت ترین متریال موجود در بازار بوده که این خود موجب می شود که بعد از چاپ هیچ گونه اثری از رنگ پریدگی و یا چاپ ناقص مشاهده نفرمایید. همچنین اجرای مراحل مختلف جهت ایجاد ثبات در رنگ توسط پرسنل مجرب مجموعه ایساتیس باعث شده که این مجموعه تمامی چاپ های انجام شده ی خود را از لحاظ کیفیت و ماندگاری ضمانت نماید. این مراحل شامل تشخیص دقیق جنس محصول ، استفاده از رنگ مناسب با جنس محصول ، طراحی دقیق و با کیفیت ، ساخت کلیشه و شابلون ، استفاده از پد مناسب جهت چاپ ، انتخاب نوع چاپ ، اجرای فرآیند خشک کردن و ثبات رنگ بعد از چاپ ، بسته بندی و … می باشند که باید برای داشتن یک چاپ کامل و بی نقص تمامی مراحل بالا با نهایت دقت و حوصله انجام گیرد تا چاپی بدون ایراد داشته باشیم و میزان خسارات و خرابی کار را به حداقل ممکن برسانیم.

 

نقش طراحی در چاپ تامپو بر روی لامپ

شاید مهمترین و تاثیر گذار ترین مرحله در چاپ تامپو بر روی لامپ ، طراحی طرح اولیه برای انتقال آن بر روی لامپ باشد . ظرافت در طراحی ، انتخاب فونت مناسب برای متن های موجود در طرح ، ترکیب رنگ مناسب و رعایت مراحل چاپ  برای قطعه هایی که دارای چاپ چند رنگ هستند تنها بخشی از مواردی است که باید در طراحی رعایت شود. به هر میزان که طراحی یک طرح برای چاپ تامپو دقیق تر و با کیفیت تر باشد ، به همان میزان کیفیت چاپ و نتیجه آن بهتر و زیباتر خواهد شد. بنابراین اولین و مهمترین مرحله برای انجام فرآیند چاپ تامپو ، طراحی طرح مقدماتی می باشد.

 

مراحل مقدماتی برای چاپ تامپو بر روی لامپ

همانطور که در قسمت قبل به آن اشاره کردیم ،طراحی طرح مورد نظر با رعایت اصول طراحی برای چاپ تامپو ، اولین مرحله برای چاپ تامپو بر روی لامپ می باشد . ( توجه داشته باشید با توجه به اینکه در این مطلب در رابطه با چاپ بر روی لامپ صحبت می کنیم ، دیگر در رابطه با فرآیند انتخاب نوع چاپ مناسب برای قطعه صحبت نخواهیم کرد.تنها لازم است به این مهم اشاره کنیم که برای هر نوع از قطعات با توجه به جنس و شکل ظاهری که دارند یک نمونه چاپ در نظر گرفته می شود تا با استفاده از آن بتوانیم به بهترین شکل عملیات انتقال طرح بر روی قطعه را انجام دهیم .) بنابراین بعد از انتخاب نوع چاپ ( تامپو – سیلک اسکرین – ترانسفر و … ) و آماده سازی طرح مقدماتی ، باید با توجه به جنس قطعه ، رنگ مورد استفاده در این چاپ به درستی انتخاب شود . به دلیل تنوع بسیار زیاد جنس رنگ ها ، انتخاب رنگ مناسب و هماهنگ با جنس قطعه می تواند کمک بسیار زیادی در کیفیت رنگ  و تثبیت آن بر روی قطعه داشته باشد.توجه داشته باشید که برای چاپ بر روی هر جنسی نظیر شیشه،پلاستیک ،چوب و … باید از رنگ متناسب با همان قطعه و جنس استفاده شود .در غیر این صورت شاید در ابتدا رنگ و چاپ زیبایی بر روی قطعه داشته باشیم اما به مرور زمان ممکن است شاهد رنگ پریدگی و کدر شدن چاپ بر روی قطعه باشیم . بعد از انجام چاپ تامپو بر روی لامپ ، فرآیند بسته بندی با نهایت دقت توسط پرسنل مجموعه چاپ صنعتی ایساتیس انجام خواهد شد تا از قطعه و چاپ روی آن در برابر ضربه و گرد و غبار موجود در محیط محافظت گردد.

 

 

راه های ارتباط با مجموعه چاپ صنعتی ایساتیس

برای کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه می توانید وارد لینک زیر شده و از کارشناسان این مجموعه مشاوره رایگان و اختصاصی دریافت کنید.

تماس با ما

مطالب مرتبط

چاپ سیلک یو وی روی بطری شامپو

مشاهده

اجرای چاپ طلاکوب روی لیوان و ظروف شیشه ای

مشاهده

اجرای چاپ تامپو روی تجهیزات پزشکی

مشاهده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *