چاپ ترانسفر حیوانات فانتزی

چاپ ترانسفر حیوانات فانتزی روی لوازم و اسباب بازی کودک

چاپ ترانسفر یکی از روش هایی است که می توان از آن روی اسباب بازی و لوازم مربوط به کودکان استفاده کرد. با استفاده از این روش می ‌توان تصاویر و طرح‌ های فانتزی که مورد توجه کودکان قرار می ‌گیرند را روی لوازم مربوطه ایجاد نمود. برای مثال چاپ ترانسفر حیوانات فانتزی یکی از طرح ‌هایی است که می توان آن را روی اجسام مختلف در جنس های پلاستیکی، شیشه ای، فلزی و… چاپ نمود. این روش در مجموعه چاپ صنعتی ایساتیس با استفاده از دستگاه‌ های به‌روز اتوماتیک و نیمه اتوماتیک انجام می گیرد و دارای مراحلی می باشد. به همین علت در ادامه قصد داریم تا توضیحات کاملی را در رابطه با این نوع چاپ خدمت شما ارائه کنیم. لطفاً تا انتهای این مطلب همراه ما باشید.

اصول چاپ ترانسفر حیوانات فانتزی

برای چاپ ترانسفر حیوانات فانتزی نیازمند رعایت موارد بسیار زیادی خواهیم بود تا به این طریق بتوان چاپ قابل قبول و با کیفیتی را روی قطعات مختلف ایجاد کرد. در این روش بهتر است از رنگ های CMYK استفاده شود چرا که این رنگ ها دارای کیفیت بسیار بالایی می باشند و با به کارگیری شان می توان از جلوه زیبا و ماندگار طرح نهایی اطمینان حاصل کرد. این چاپ نیاز به متخصصانی با تجربه و ماهر خواهد داشت تا عملیات چاپ را انجام دهند. در واقع کارکنان مبتدی قادر به انجام این نوع چاپ نیستند و مهارت خاصی برای آن نیاز خواهد بود و به این طریق می توان طرح نهایی را کاملا شبیه به طرح مورد نظر شما ایجاد کرد. یکی از دیگر موارد مهم در این نوع چاپ وجود یک کارشناس رنگ شناس است چرا که تعیین درصد رنگ های به کار رفته در چاپ کار بسیار مشکلی می باشد و در صورتی که کارشناسی متبحر در این زمینه تصمیم‌گیری نکند احتمال تغییر در رنگ ها بسیار بالا خواهد رفت. در این نوع چاپ ابتدا طرح مورد نظر طراحی شده و سپس می توان آن را روی کاغذ مخصوص چاپ کرد. سپس با استفاده از پرینتر جوهر افشان طرح مورد نظر روی کاغذ مخصوص چاپ می شود و با به کارگیری دستگاه چاپ ترانسفر که دارای پرس حرارتی است چاپ طرح انجام خواهد گرفت. در این روش می توان هر نوع طرح مورد نظر شما و یا تصاویر متنوع را روی قطعات گوناگون چاپ نمود که باعث کارایی های بسیار بالای چاپ ترانسفر می شود.

شما می توانید از مقاله چاپ برند سان روی توپ فوتبال نیز دیدن نمایید.

چاپ ترانسفر حیوانات فانتزی - چاپ صنعتی ایساتیس

کیفیت و ماندگاری چاپ ترانسفر حیوانات فانتزی

چاپ ترانسفر حیوانات فانتزی دارای ماندگاری بسیار زیادی می باشد، البته این در صورتی است که اصول چاپ ترانسفر به صورت دقیق رعایت شده و از ملزومات با کیفیت برای چاپ استفاده شود. همانطور که در قسمت قبل توضیح کلی در رابطه با آن دادیم، ملزومات این چاپ شامل کاغذ مخصوص، پرینتر جوهر افشان، جوهر مخصوص، چسب نسوز و دستگاه ترانسفر است. علاوه بر آن در این چاپ احتیاج به ساخت کلیشه و فیکسچر نیز خواهیم داشت که برای ثابت نگه داشتن قطعات در حین چاپ به کار می‌رود و باعث می‌شود تا از لرزش قطعه جلوگیری به عمل آید. علاوه بر آن کلیشه نیز نقش تاثیرگذاری در انتقال طرح روی قطعه خواهد داشت. تصور کنید که کیفیت یکی از این قطعات و ملزومات به اندازه کافی بالا نباشد! مطمئناً تاثیر آن در افت کیفیت چاپ بسیار بالا خواهد بود. در مجموعه چاپ صنعتی ایساتیس تمامی تلاش همکاران ما در این است تا از قطعات و ملزومات با کیفیت چاپ استفاده کنند. علاوه بر آن متخصصین با تجربه این مجموعه چاپی ماندگار را برای شما به ارمغان می آورند که کاملا قابل شستشو می باشد. بنابراین می‌توان از ماندگاری چاپ اطمینان حاصل کرد. در صورتی که از این روش روی ظروف مختلف استفاده شود می‌توانید به راحتی آنها را بشویید بدون آنکه نگران تغییر کیفیت چاپ باشید. در این مجموعه علاوه بر چاپ ترانسفر روش های دیگری از جمله چاپ تامپو ، چاپ سیلک و چاپ طلاکوب نیز به کار می روند که با استفاده از آنها می‌توان روی دیگر قطعات گوناگون چاپ‌های باکیفیتی را ایجاد نمود برای مثال چاپ روی چرم ، چاپ روی دستکش کار ، چاپ روی بطری پت و… از جمله خدماتی هستند که با استفاده از روش های گوناگون چاپ در این مجموعه انجام گرفته اند.

راه های ارتباط با مجموعه چاپ صنعتی ایساتیس

شما همراهان محترم می توانید برای ثبت سفارش خود در زمینه چاپ روی قطعات تولیدی، شابلون سازی ، طراحی طرح، ترکیب رنگ، ساخت فیکسچر، کلیشه سازی و… وارد صفحه تماس با ما شوید و از کارشناسان مجموعه مشاوره رایگان دریافت کنید. علاوه بر آن پیشنهاد می دهیم تا در اینستاگرام و تلگرام نیز ما را دنبال کرده و به این طریق از سایر خدمات انجام گرفته دیدن نمایید. از همراهی تان بسیار سپاس گزاریم.

راه های ارتباط با مجموعه چاپ صنعتی ایساتیس

برای کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه می توانید وارد لینک زیر شده و از کارشناسان این مجموعه مشاوره رایگان و اختصاصی دریافت کنید.

تماس با ما

مطالب مرتبط

چاپ سیلک یو وی روی بطری شامپو

مشاهده

اجرای چاپ طلاکوب روی لیوان و ظروف شیشه ای

مشاهده

اجرای چاپ تامپو روی تجهیزات پزشکی

مشاهده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *