چاپ روی بازی فکری لیوان چینی

چاپ روی بازی فکری لیوان چینی با ماندگاری طولانی

امروزه انواع بازی فکری در میان اکثر خانواده ها جذابیت یافته و فروش بیشتری را برای این محصولات به ارمغان آورده است. به همین علت بسیاری از برند های ایرانی به تولید انواع و اقسام بازی فکری پرداخته اند. به طور معمول این بازی ها دارای چاپ هایی هستند که توضیحاتی را در رابطه با آنان به خریداران ارائه می دهد. برای مثال چاپ روی بازی فکری لیوان چینی برای درج برند و آدرس سایت تولید کننده محصول انجام شده است و یکی از شیوه های بازاریابی ارزان قیمت و کارآمد برای این محصول می باشد. در ادامه این مطلب قصد داریم تا در رابطه با این نوع چاپ توضیحات کامل و دقیقی را خدمت شما عزیزان ارائه دهیم.

دلایل چاپ روی بازی فکری لیوان چینی

بازی لیوان چینی دارای تعداد زیادی لیوان است که در رنگ های مختلف تولید شده ‌اند و لحظات سرگرم کننده ای را برای افراد مختلف ایجاد می کنند. در صورتی که این لیوان ها بدون هیچ گونه چاپی به فروش برسند جلوه زیبایی نخواهند داشت و به این طریق خریداران محترم نمی توانند در رابطه با تولید کننده این محصول اطلاعاتی را به دست آورند، به همین علت چاپ روی بازی فکری لیوان چینی امری ضروری در تولید این محصول خواهد بود. به این ترتیب می ‌توان آدرس سایت تولید کننده و نام برند تولیدی را روی محصول درج کرده تا خریداران بتوانند وارد سایت شده و از دیگر محصولات نیز دیدن کنند. در واقع این روش راهی برای تبلیغ محصول با استفاده از خود آن می ‌باشد و به این ترتیب می ‌توان با هزینه کم بازاریابی محصول را انجام داده و سود بسیار زیادی را به دست آورد. علاوه بر آن با توجه به این که در این قطعات طرح های زیبایی نیز روی بدنه محصول چاپ شده جلوه آن افزایش خواهد یافت و باعث جلب توجه افراد مختلف می شود، البته رنگ های مورد استفاده در این چاپ در افزایش جلوه محصول نقش بسزایی دارند و در صورتی که از رنگ هایی که دارای جلوه بیشتری هستند استفاده شود می توان خریداران بیشتری را جذب نمود. در مجموعه چاپ صنعتی ایساتیس با استفاده از دستگاه های به روز اتوماتیک و نیمه اتوماتیک چاپ امکان ایجاد هر نوع طرح، تصویر یا نوشته مورد نظر شما روی قطعات تولیدی وجود خواهد داشت و به این طریق می توان جلوه بیشتری به محصولات مختلف بخشید. همچنین در این مجموعه با وجود استفاده از رنگ های با کیفیت آلمانی و دستگاه تثبیت رنگ ماندگاری چاپ افزایش یافته و تا سال ها از روی قطعه پاک نخواهد شد.

شما می توانید از مقاله چاپ تامپو برند NIKE نیز دیدن نمایید.

روش های چاپ روی بازی فکری لیوان چینی

برای چاپ روی بازی فکری لیوان چینی می توان از روش‌ های گوناگونی استفاده نمود. در واقع با توجه به طرح مورد نظر و رنگ های مورد استفاده روش چاپ متفاوت خواهد شد. در این قطعات استفاده از روش چاپ سیلک انتخاب بهتری خواهد بود و با استفاده از آن می توان چاپ دقیق تری را روی قطعه ایجاد کرد. برای این کار ابتدا طرح مورد نظر طراحی شده و سپس شابلون و فیکسچر که دو قطعه ضروری در چاپ هستند ساخته خواهند شد. به این ترتیب می توان با استفاده از فیکسچر لیوان ها را در دستگاه چاپ سیلک ثابت کرده و از شابلون برای ایجاد طرح روی آن ها استفاده نمود. بعد از انجام عملیات چاپ قطعات وارد دستگاه تثبیت رنگ می ‌شوند و در این دستگاه جوهر ایجاد شده روی آن ها کاملاً خشک خواهد شد. در واقع استفاده از این دستگاه باعث می شود تا ماندگاری چاپ چندین برابر افزایش یافته و بر اثر عوامل محیطی یا استفاده های طولانی مدت تغییری در کیفیت چاپ ایجاد نشود. در انتها قطعات بسته بندی شده و به این صورت خدمت مشتریان گرامی تحویل داده می شوند. در این مجموعه از روش های دیگری نیز برای چاپ استفاده خواهد شد که از آن ها می ‌توان به روش چاپ تامپو ، چاپ ترانسفر ، چاپ سابلیمیشن و چاپ طلاکوب اشاره نمود. بنابراین در این مجموعه می توان روی هر نوع قطعه مورد نظر شما در جنس های مختلف پلاستیکی، شیشه ای، فلزی، پارچه ای و… طرح مورد نظر شما را ایجاد نمود و با استفاده از دستگاه های اتوماتیک و نیمه اتوماتیک از ایجاد هرگونه کچلی در چاپ جلوگیری کرد.

راه های ارتباط با مجموعه چاپ صنعتی ایساتیس

شما عزیزان می توانید برای کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با روش‌ های چاپ مورد استفاده در این مجموعه و سایر خدمات ارائه شده شامل رنگ کاری، چاپ روی قطعات گوناگون، ترکیب ‌رنگ، شابلون سازی و… وارد صفحه تماس با ما شده و از کارشناسان این مجموعه مشاوره رایگان دریافت کنید. علاوه بر آن پیشنهاد می ‌دهیم تا از طریق پیج اینستاگرام و کامل تلگرام  نیز همراه ما باشید و هرگونه نظرات، پیشنهادات و انتقادات خود را به این طریق با ما در میان بگذارید. از همراهی شما سپاس گزاریم و لحظات خوب و خوشی را برای شما آرزومندیم.

راه های ارتباط با مجموعه چاپ صنعتی ایساتیس

برای کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه می توانید وارد لینک زیر شده و از کارشناسان این مجموعه مشاوره رایگان و اختصاصی دریافت کنید.

تماس با ما

مطالب مرتبط

چاپ سیلک یو وی روی بطری شامپو

مشاهده

اجرای چاپ طلاکوب روی لیوان و ظروف شیشه ای

مشاهده

اجرای چاپ تامپو روی تجهیزات پزشکی

مشاهده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *