چاپ روی خط کش

چاپ روی خط کش - چاپ صنعتی ایساتیس

خط کش یکی از لوازم ضروری برای اندازه گیری و خط کشی به حساب می آید. با توجه به این موضوع برای چاپ روی این وسیله لازم است تا از دستگاه های پیشرفته استفاده شود تا به این صورت دقت لازم برای ایجاد درجه بندی روی این قطعه به کار گیرد. در غیر این صورت احتمال ایجاد چاپی نامناسب با درجه بندی نادرست وجود دارد و نمی ‌توان از خط کش برای اندازه گیری دقیق استفاده کرد. در مجموعه چاپ صنعتی ایساتیس با استفاده از قطعات با کیفیت و با به کارگیری دستگاه‌ های پیشرفته اتوماتیک و نیمه اتوماتیک می توان چاپ روی خط کش را در بالاترین کیفیت و دقت ایجاد کرده و به مشتریان محترم تحویل داد.

نکات مهم در چاپ روی خط کش

چاپ روی خط کش به عنوان مرحله آخر تولید این محصول شناخته می ‌شود و با استفاده از این روش می ‌توان درجه های مورد نیاز خط کش را روی آن ایجاد نمود. تصور خط کش بدون درجه بندی امری غیر ممکن است و به این صورت این قطعه تنها یک تکه پلاستیک خواهد بود و کارایی خاصی ندارد. اما زمانی که از روش ‌های چاپ صنعتی استفاده می ‌شود و درجه بندی روی این قطعه انجام شده و اعدادی در کنار درجه ها چاپ می‌ شوند، می توان نام این تکه پلاستیک را خط کش نامید و از آن برای خط کشی استفاده نمود. با توجه به این که خط کش های موجود در تصویر از پلاستیک شفاف تولید شده ‌اند، استفاده از رنگ مشکی برای چاپ درجه مناسب تر خواهد بود و به این طریق می توان چاپی با کیفیت و خوانا را ایجاد کرد. در این نوع چاپ  موارد بسیار زیادی دارای اهمیت خواهد بود که از آن ها می ‌توان به ساخت کلیشه و شابلون مناسب اشاره کرد. در صورتی که این قطعات در نهایت دقت و ظرافت ساخته نشوند نمی توان چاپ قابل قبولی را روی قطعه ایجاد کرده و احتمال کاهش دقت خط کش وجود دارد. بنابراین لازم است تا کارشناسانی با تجربه، با استفاده از دستگاه های پیشرفته این دو قطعه ضروری در چاپ را تهیه کنند. علاوه بر آن رنگ های مورد استفاده در چاپ نیز دارای اهمیت خواهد بود و در صورتی که از رنگ ‌های بی ‌کیفیت استفاده شود احتمال پاک شدن جوهر از روی خط کش و ناخوانا شدن درجه بندی ها وجود دارد. به این صورت دیگر نمی توان از این وسیله استفاده کرده و در واقع خط کش مجدداً به یک تکه پلاستیک بی ارزش تبدیل می ‌شود.

شما می توانید از مقاله چاپ برند ATLAS WAX روی پلاستیک نیز دیدن نمایید.

نحوه چاپ روی خط کش

برای چاپ روی خط کش می توان از دستگاه چاپ تامپو استفاده نمود، چرا که با استفاده از این دستگاه می توان چاپ بسیار ظریف و زیبایی را روی قطعات مختلف ایجاد کرد. روش تامپو برای چاپ روی قطعات بسیار ریز تا بسیار بزرگ کاملاً مناسب است و با استفاده از این روش ابعاد چاپ یا قطعه دارای اهمیت چندانی نخواهد بود. بنابراین در میان روش‌های مختلفی که برای چاپ وجود دارد از جمله چاپ سابلیمیشن، چاپ سیلک ، چاپ ترانسفر و چاپ طلاکوب به کارگیری روش تامپو مناسب تر خواهد بود. در این روش ابتدا طراحی طرح انجام شده و سپس کلیشه و شابلون مورد نیاز در چاپ ساخته می‌شود. از دیگر قطعات ضروری در چاپ فیکسچر می‌باشد که برای ثابت نگه داشتن خط کش در حین ایجاد طرح مورد استفاده قرار می‌گیرد و به این صورت می‌توان از لرزش قطعه و کاهش دقت چاپ جلوگیری کرد. به این ترتیب فیکسچر نیز توسط کارشناسان مجموعه ساخته شده و سپس می‌توان با استفاده از دستگاه تامپو چاپ بسیار ظریفی را روی این قطعه ایجاد نمود. در نهایت قطعات وارد دستگاه تثبیت رنگ شده و جوهر ایجاد شده روی آن‌ها کاملاً خشک و ماندگار می شود. در صورتی که از رنگ‌های با کیفیت آلمانی برای چاپ استفاده شود و سپس با استفاده از دستگاه تثبیت رنگ جوهر ایجاد شده کاملاً خشک و ماندگار شود، می توان از ماندگاری طولانی مدت چاپ اطمینان حاصل کرد. به این طریق چاپ ایجاد شده تا سال ها ماندگار خواهد بود و به همین علت می توان از خط کش چاپ خورده برای مدت زمان طولانی استفاده نمود. در نظر داشته باشید که در این مجموعه امکان چاپ روی انواع خط کش فلزی و استیل نیز وجود دارد و می‌توانید هرگونه سفارشات خود را ثبت کرده و در کوتاه‌ترین زمان ممکن تحویل بگیرید.

راه های ارتباط با مجموعه چاپ صنعتی ایساتیس

در صورتی که قصد دارید تا با ایجاد چاپ روی قطعات تولیدی خود جلوه بیشتری به آن ها بخشیده و کارایی محصولاتتان را افزایش دهید، پیشنهاد می دهیم تا وارد صفحه تماس با ما شده و از کارشناسان این مجموعه، در این زمینه مشاوره رایگان دریافت کنید. علاوه بر آن از شما دعوت می ‌کنیم تا برای بازدید از سایر خدمات انجام گرفته شامل ترکیب رنگ، طراحی طرح، شابلون سازی ، ساخت کلیشه، فروش دستگاه چاپ و … ما را از طریق پیج اینستاگرام و کانال تلگرام دنبال کنید. از همراهی شما عزیزان سپاس گزاریم و لحظات خوب و خوشی را برایتان آرزومندیم.

راه های ارتباط با مجموعه چاپ صنعتی ایساتیس

برای کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه می توانید وارد لینک زیر شده و از کارشناسان این مجموعه مشاوره رایگان و اختصاصی دریافت کنید.

تماس با ما

مطالب مرتبط

چاپ سیلک یو وی روی بطری شامپو

مشاهده

اجرای چاپ طلاکوب روی لیوان و ظروف شیشه ای

مشاهده

اجرای چاپ تامپو روی تجهیزات پزشکی

مشاهده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *