چاپ روی شیشه عطر رنگی

چاپ روی شیشه عطر رنگی - چاپ صنعتی ایساتیس

بطری یکی از لوازمی است که از آن می توان برای بسته بندی محصولات تولیدی مایع استفاده نمود. به همین علت این محصول در صنایع مختلف بسیار مورد استفاده قرار می گیرد. هنگامی که شما محصول مورد نظر خود را تولید می کنید بهتر است تا با درج برندتان روی بدنه این محصول، آن را از سایر محصولات مشابه تمایز ببخشید. به این طریق شرایطی ایجاد خواهد شد تا بتوانید تبلیغات موثری را انجام داده و درآمد خود را افزایش دهید. چاپ روی شیشه عطر رنگی یکی از مهم ترین خدماتی است که در مجموعه چاپ صنعتی ایساتیس و در جهت برند سازی انجام گرفته است. در ادامه این مطلب توضیحات کاملی در رابطه با این نوع چاپ ارائه خواهد شد که امیدواریم مورد توجه تان واقع شود.

دلیل چاپ روی شیشه عطر رنگی

به نظر شما چه دلایلی باعث می‌شود تا برندهای مختلف تمایل به ایجاد چاپ روی محصولات تولیدی خود داشته باشند؟ مطمئناً هیچ برندی بدون دلیل این کار را انجام نخواهد داد و با صرف هزینه به دنبال افزایش سود فروش محصولات خود خواهد بود. چاپ روی شیشه عطر رنگی روشی است که کمک می‌کند تا بتوان از محصول تولیدی در جهت تبلیغات نیز استفاده نمود و به همین علت این روش مورد توجه بسیاری از برندها قرار گرفته است. همانطور که در تصویر مشاهده می‌کنید چاپ روی بطری در رنگ‌های متفاوت انجام گرفته و با استفاده از این روش جلوه‌ی محصول از سادگی خارج شده و نمای آن کاملاً تغییر کرده است. به این طریق هنگامی که مشتریان این گونه محصولات را خریداری کنند، می‌توانند نام برند تولیدی را مشاهده کرده و در صورتی که از کیفیت محصول راضی بودند مجدداً آن را تهیه نمایند. در واقع می‌توان گفت که این روش باعث بازگشت مشتری برای شما خواهد شد که این مسئله برای بسیاری از تولیدکنندگان از جذب مشتری جدید با اهمیت تر است. با توجه به اینکه هزینه چاپ در تیراژ بالا بسیار کاهش خواهد یافت تمامی تولید کنندگان می‌توانند با صرف هزینه‌ای ناچیز سود بسیار زیادی را به دست آورند و به این طریق فروش محصولاتشان را افزایش دهند. البته راه حل‌های دیگری نیز برای درج برند تولیدی روی محصول وجود دارد که از آنها می‌توان به استفاده از لیبل اشاره کرد. این روش توسط برخی از برندها انجام می‌گیرد اما کارخانجات معتبر به هیچ عنوان از آن استفاده نمی کند چرا که لیبل های کاغذی و پلاستیکی دارای کیفیت‌های پایینی هستند و به راحتی می‌توان آنها را از روی محصول جدا کرده و علاوه بر آن امکان پوسته پوسته شدن آنها نیز وجود دارد و جلوه زیبایی به محصول تولیدی شما نمی دهند.

شما می توانید مقاله چاپ روی سکه پلاستیکی را نیز مطالعه نمایید.

چاپ روی بطری های رنگی - به روش سیلک

مراحل چاپ روی شیشه عطر رنگی

چاپ روی شیشه عطر رنگی را می‌توان به روش چاپ سیلک یا چاپ تامپو انجام داد. این دو روش تا حدودی شبیه به یکدیگر هستند و تفاوت‌های جزئی دارند. برای مثال در چاپ تامپو از پد سیلیکونی برای ایجاد طرح روی قطعه استفاده می‌شود و به همین علت این نوع چاپ برای هر نوع قطعه‌ای مناسب خواهد بود. اما در روش سیلک عملیات چاپ به صورت مستقیم انجام می‌گیرد و این نوع چاپ برای قطعات صاف، محدب و مقعر کاملاً مناسب می‌باشد. علاوه بر آن در چاپ ‌سیلک احتیاج به ساخت کلیشه نخواهد بود و می‌توان عملیات چاپ را تنها با ساخت شابلون انجام داد اما در چاپ تامپو علاوه بر شابلون، کلیشه مخصوص نیز مورد نیاز است و نمی‌توان از این مسئله چشم‌پوشی کرد‌. با توجه به طرح مورد استفاده در این قطعه چاپ ‌سیلک برای آن مناسب تر خواهد بود به همین علت می‌توان از این روش استفاده نمود. برای این کار ابتدا طراحی طرح صورت می‌گیرد، سپس محل قرار گیری توضیحات و نوشته‌ها انتخاب می‌شود. بعد از آن شابلون و فیکسچر مناسب برای چاپ ساخته می‌شوند که شابلون برای ایجاد طرح روی قطعه و فیکسچر برای ثابت نگه داشتن بطری در حین چاپ به کار می‌روند. سپس با توجه به رنگ زمینه بطری‌ها، جوهر مناسب انتخاب شده و عملیات چاپ انجام خواهد گرفت. به این طریق می توان در کوتاه‌ترین زمان ممکن چاپ‌های درخشان و با کیفیتی را روی بطری‌های رنگی ایجاد نمود و سپس آنها را وارد دستگاه تثبیت رنگ کرد تا به این طریق جوهر قرار گرفته رویشان خشک و ماندگار شود. برای این کار می‌توان از دستگاه یووی استفاده کرد که با استفاده از اشعه فرابنفش باعث افزایش چشمگیر ماندگاری جوهر می‌شود. به این طریق چاپ ایجاد شده تا مدتها روی قطعه باقی خواهد ماند و بر اثر عوامل محیطی مانند رطوبت یا شستشوی مداوم محصول از روی سطح آن پاک نخواهد شد.

راه های ارتباط با مجموعه چاپ صنعتی ایساتیس

شما عزیزان می توانید برای سفارش چاپ روی انواع قطعات تولیدی خود وارد صفحه تماس با ما شوید و در این زمینه از کارشناسان مجموعه چاپ صنعتی ایساتیس مشاوره رایگان دریافت نمایید. علاوه بر آن پیشنهاد می دهیم تا در اینستاگرام و تلگرام نیز ما را دنبال کنید و به این صورت از جدیدترین خدمات صورت گرفته در این مجموعه دیدن نمایید. از همراهی شما سپاس گزاریم و آرزومند سلامتی و شادی فراوان برای شما همراهان گرامی هستیم.

راه های ارتباط با مجموعه چاپ صنعتی ایساتیس

برای کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه می توانید وارد لینک زیر شده و از کارشناسان این مجموعه مشاوره رایگان و اختصاصی دریافت کنید.

تماس با ما

مطالب مرتبط

چاپ سیلک یو وی روی بطری شامپو

مشاهده

اجرای چاپ طلاکوب روی لیوان و ظروف شیشه ای

مشاهده

اجرای چاپ تامپو روی تجهیزات پزشکی

مشاهده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *