چاپ روی فلاسک

چاپ روی فلاسک - چاپ صنعتی ایساتیس

یکی از راهکار های تبلیغات برای برند های معتبر استفاده از محصولات کاربردی مختلف به عنوان هدایای تبلیغاتی می باشد. برای مثال با استفاده از چاپ روی فلاسک تمامی برند های خودروسازی می توانند تبلیغات هدفمندی را انجام داده و سود قابل توجه ای را به دست آورند. علاوه بر آن تولیدکنندگان لوازم خانگی از جمله تولید کنندگان فلاسک ‌چای می‌ توانند برند تولیدی و یا توضیحاتی را در رابطه با محصول روی آن درج کرده و این محصولات را برای فروش عرضه کنند. به این طریق محصول تولیدی شناسنامه دار شده و مزایایی را برای صاحب برند در بردارد. در ادامه توضیحات کامل تری در رابطه با این نوع چاپ ارائه می ‌شود که امیدواریم مورد توجه شما قرار گیرد.

اصول چاپ روی فلاسک

چاپ روی فلاسک با استفاده از دستگاه های به روز و با کیفیت چاپ انجام می گیرد و به همین علت می ‌توان چاپ یک دست، زیبا، با کیفیت و بدون ایجاد هیچ گونه کچلی را به دست آورد. برای این نوع چاپ می توان از رنگ های بسیار زیبا استفاده کرده تا جلوه فلاسک بیشتر شود. رنگ ‌های انتخابی با توجه به پس زمینه یا رنگ فلاسک در نظر گرفته می ‌شوند و جلوه بیشتری به بدنه این محصول می بخشند. در مجموعه چاپ صنعتی ایساتیس از رنگ های با کیفیت آلمانی برای چاپ استفاده می شود تا طرح ایجاد شده کاملاً یکدست و زیبا باشد و از پوسته پوسته شدن آن در گذر زمان جلوگیری شود. به این طریق انواع فلاسک چاپ خورده کاملاً قابل شست و شو خواهند شد و در اثر عوامل محیطی مانند رطوبت، گرما و سرما احتمال از بین رفتن چاپ ایجاد شده کاهش چشم گیری می یابد. برای چاپ با توجه به طرح ایجاد شده می ‌توان از روش های مختلفی استفاده نمود. برای مثال روش چاپ تامپو ، چاپ سابلیمیشن، چاپ سیلک ، چاپ ترانسفر و چاپ طلاکوب از جمله روش هایی هستند که می توان با استفاده از آن ها چاپ بر روی پلاستیک را انجام داده و طرح های متفاوتی را ایجاد کرد. بنابراین در ابتدای فرایند چاپ ابتدا طراحی طرح انجام گرفته و سپس با استفاده از آن روش نهایی چاپ انتخاب خواهد شد. طراحی طرح برای افزایش جلوه آن دارای اهمیت فراوان می باشد و بهتر است تا کارشناسانی با تجربه این کار را انجام داده و طراحی را در بهترین شکل ممکن انجام دهند. در این مورد باید توجه داشته باشید که هرچه طرح نهایی ساده تر باشد شاهد چاپی زیبا تر خواهیم بود.

شما می توانید از مقاله چاپ برند Elite روی شیشه نیز دیدن نمایید.

چاپ روی فلاسک به روش تامپو

فرایند چاپ روی فلاسک

همان طور که گفته شد برای چاپ روی فلاسک ابتدا طراحی طرح انجام می گیرد و سپس با توجه به آن روش چاپ انتخاب می ‌شود. در این قطعه با وجود چاپ لوگو و نوشته استفاده از روش تامپو کارآمد تر می ‌باشد. به همین علت از این روش استفاده شده و با تهیه فیلم لیتوگرافی از طرح کلیشه، فیکسچر و شابلون ساخته می ‌شوند. کلیشه و شابلون برای چاپ روی قطعه به کار می‌ روند و از فیکسچر نیز برای جلوگیری از حرکت فلاسک در حین چاپ استفاده خواهد شد. در نظر داشته باشید که با توجه به طرح و رنگ های به کار رفته مراحل چاپ انتخاب شده و به همین علت چاپ روی این قطعه در چند مرحله انجام می گیرد. بعد از هر مرحله قطعات چاپ خورده وارد دستگاه تثبیت رنگ می شوند تا جوهر قرار گرفته روی آن ها کاملاً خشک و ماندگار شود. سپس چاپ بعدی انجام گرفته و این روند تکرار می‌ شود تا چاپ برای آخرین بار روی فلاسک ایجاد شود. سپس قطعات برای بار آخر وارد دستگاه تثبیت کننده رنگ شده و به این صورت جوهر قرار گرفته روی آن ها خشک می شود. استفاده از این دستگاه باعث می شود تا از پوسته پوسته شدن طرح در گذر زمان جلوگیری شده و قطعات چاپ خورده کاملاً قابل شست و شو شوند. به این ترتیب می‌ توان فلاسک ها را بسته بندی کرده تا از ایجاد هرگونه آسیب روی آن ها در حین حمل و نقل جلوگیری شود و فلاسک ها را به مشتریان محترم تحویل داد. در این مجموعه با استفاده از دستگاه های پیشرفته امکان چاپ تصویر نیز روی قطعات پلاستیکی و انواع فلاسک وجود دارد و می توان طرح های بی نظیری را ایجاد کرد و با افزایش جلوه این محصولات فروش آن ها را چندین برابر نمود.

راه های ارتباط با مجموعه چاپ صنعتی ایساتیس

در این مجموعه خدمات گسترده ای شامل چاپ روی لوازم گوناگون مانند چاپ روی لوازم آرایشی ، چاپ بر روی شیشه ، چاپ بر روی پارچه ، ترکیب رنگ، طراحی طرح، شابلون سازی ، ساخت کلیشه و… انجام می گیرد. شما می توانید برای کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با این خدمات وارد صفحه تماس با ما شوید و از کارشناسان این مجموعه مشاوره رایگان دریافت کنید. همچنین پیشنهاد می ‌دهیم تا ما را از طریق شبکه ‌های اجتماعی تلگرام و اینستاگرام دنبال کرده و به این صورت از جدید ترین خدمات انجام گرفته در این مجموعه دیدن نمایید. از همراهیتان سپاس گزاریم و برای شما آرزوی سلامتی و شادی فراوان داریم.

راه های ارتباط با مجموعه چاپ صنعتی ایساتیس

برای کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه می توانید وارد لینک زیر شده و از کارشناسان این مجموعه مشاوره رایگان و اختصاصی دریافت کنید.

تماس با ما

مطالب مرتبط

چاپ سیلک یو وی روی بطری شامپو

مشاهده

اجرای چاپ طلاکوب روی لیوان و ظروف شیشه ای

مشاهده

اجرای چاپ تامپو روی تجهیزات پزشکی

مشاهده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *