چاپ سه برند معروف روی شیشه عطر

چاپ سه برند معروف روی شیشه عطر

عطر یکی از محصولاتی است که بسته بندی آن نقش بسیار مهمی در افزایش فروشش دارد. به همین علت تمامی تولیدکنندگان این محصول به دنبال شیشه عطر هایی با جلوه بسیار زیبا و متمایز از سایر محصولات مشابه می گردند. به طور معمول رنگ شیشه عطر و چاپ هایی که روی آن قرار می گیرد نقش تعیین ‌کننده ‌ای در افزایش جلوه‌ این محصول دارد. به همین علت بسیاری از تولیدکنندگان عطر و ادکلن از چاپ برای درج برند و توضیحاتی در رابطه با محصول استفاده می کنند. برای مثال چاپ سه برند معروف روی شیشه عطر که توسط کارشناسان مجموعه چاپ صنعتی ایساتیس انجام گرفته است یکی از راهکار هایی است که می توان جلوه عطر و ادکلن را از سادگی خارج کرده و فروش آن را افزایش داد.

روش های چاپ سه برند معروف روی شیشه عطر

برای چاپ سه برند معروف روی شیشه عطر می ‌توان از روش ‌های گوناگونی مانند چاپ سیلک ، چاپ تامپو ، چاپ ترانسفر و چاپ طلاکوب استفاده نمود. اما در ابتدای امر رنگ زدن این محصول حائز اهمیت می باشد. برای این که بتوانیم جلوه بیشتری به شیشه های عطر ببخشیم بهتر است تا ابتدا رنگ کاری این قطعات انجام شود. در مجموعه چاپ صنعتی ایساتیس یکی از خدمات انجام شده رنگ کاری قطعات گوناگون، به خصوص ظروف و لوازم شیشه ای می باشد و می توان رنگ یک دست، زیبا و کاملاً ماندگاری را روی محصولات مورد نظر شما ایجاد نمود. همانطور که در تصویر مشاهده می کنید برای این قطعات از رنگ های بسیار زیبای سفید، مشکی، آبی و صورتی به کار گرفته شده است و با استفاده از رنگ های با کیفیت آلمانی امکان تهیه هر نوع طیف رنگ مورد نظر شما وجود دارد. پس از آن می توان طراحی طرح را انجام داده و با استفاده از آن روش مورد نیاز برای چاپ را انتخاب نمود. برای این قطعات استفاده از روش سیلک کاملا مناسب می باشد و می توان با استفاده از این روش توضیحات کاملی  را روی شیشه عطر درج نمود. برای این کار ابتدا شابلون و فیکسچر ساخته می ‌شوند و سپس با استفاده از دستگاه چاپ سیلک طرح مورد نظر روی شیشه ایجاد خواهد شد. در نهایت قطعات برای افزایش ماندگاری چاپ وارد دستگاه تثبیت رنگ یووی شده و چاپ ایجاد شده روی آن ها کاملا خشک و ماندگار می شود. به این ترتیب در اثر عوامل محیطی و شست ‌و شوی قطعه احتمال پوسته پوسته شدن و از بین رفتن چاپ وجود ندارد و می ‌توان از ماندگاری طولانی مدت آن اطمینان حاصل کرد.

شما می توانید از مقاله چاپ روی پیکسل نیز دیدن نمایید.

موارد مهم در چاپ سه برند معروف روی شیشه عطر

در چاپ سه برند معروف روی شیشه عطر موارد بسیار زیادی حائز اهمیت می باشند که از مهم ترین این موارد رنگ پس زمینه است. با توجه به این که انواع عطر و ادکلن برای زنان و مردان به صورت جداگانه تهیه می شوند، می ‌توان رنگ هایی را با توجه به سلیقه کلی این افراد در نظر گرفته و قطعات را با استفاده از آن ها رنگ کاری نمود. برای رنگ چاپ نیز بهتر است تا ابتدا رنگ قطعه در نظر گرفته شده و با توجه به آن رنگ تیره تر یا روشن تر برای چاپ انتخاب شود. همچنین با توجه به این که رنگ مورد استفاده در صنعت چاپ در کیفیت های گوناگون به فروش می رسد انتخاب رنگ با کیفیت دارای اهمیت زیادی می باشد. در مجموعه چاپ صنعتی ایساتیس از رنگ های با کیفیت آلمانی برای چاپ استفاده می شود و به همین علت می توانید از کیفیت بسیار بالای آن ها اطمینان حاصل کنید. از دیگر موارد با اهمیت ساخت شابلون و فیکسچر است. این قطعات نقش بسیار مهمی در چاپ دارند و در صورتی که از مواد اولیه درجه یک ساخته نشده باشند نمی ‌توان از دقت چاپ نهایی اطمینان حاصل کرد. به همین علت بهتر است تا کارشناسانی با تجربه ساخت شابلون و فیکسچر را بر عهده بگیرند. به این ترتیب می ‌توان چاپی کاملا دقیق، یک دست، برجسته و زیبا را روی قطعات مورد نظر شما ایجاد نمود و با استفاده از آن فروش بیشتری برای این محصولات به دست آورد.

راه های ارتباط با مجموعه چاپ صنعتی ایساتیس

شما همراهان محترم می توانید برای کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با خدماتی که در این مجموعه انجام می گیرد از جمله ترکیب رنگ، طراحی طرح، رنگ کاری، فروش دستگاه چاپ و… وارد صفحه تماس با ما شده و از کارشناسان این مجموعه مشاوره رایگان دریافت کنید. علاوه بر آن از شما دعوت می‌کنیم تا در اینستاگرام و تلگرام همراه ما باشید و به این طریق از سایر خدمات انجام گرفته دیدن نمایید.

راه های ارتباط با مجموعه چاپ صنعتی ایساتیس

برای کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه می توانید وارد لینک زیر شده و از کارشناسان این مجموعه مشاوره رایگان و اختصاصی دریافت کنید.

تماس با ما

مطالب مرتبط

چاپ سیلک یو وی روی بطری شامپو

مشاهده

اجرای چاپ طلاکوب روی لیوان و ظروف شیشه ای

مشاهده

اجرای چاپ تامپو روی تجهیزات پزشکی

مشاهده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *