چاپ سیلک بر روی شیشه روغن آرگان

چاپ سیلک بر روی شیشه روغن آرگان

از انواع چاپ بر روی  قطعات مختلف  می توان به  چاپ سیلک اشاره کرد. مجموعه چاپ صنعتی ایساتیس یکی از کارخانه های قدرتمند در زمینه چاپ بر روی قطعه خدمات متنوعی را در این زمینه به شما عزیزان ارائه می دهد. استفاده از رنگ طلایی در چاپ سیلک بر روی شیشه روغن آرگان سبب شده است که این رنگ به صورت برجسته بر روی شیشه قرار بگیرد و جلوه و زیبایی خاصی را به قطعه می دهد.  تمامی رنگ های به کار رفته از با کیفیت ترین رنگ های بازار بوده که در این نوع چاپ بسیار چشم گیر بوده و ماندگاری بالایی در چاپ خواهد داشت . در ادامه به بررسی بیشتر این نوع چاپ خواهیم پرداخت .

 

مزایای چاپ سیلک بر روی شیشه روغن آرگان

روش های زیادی برای چاپ بر روی شیشه وجود دارد که هر کدام مرحله ای مختص به خود را دارد و باید برای هر نوع چاپ ، مشخصاتی از قبیل ابعاد هندسی و جنس قطعه مورد بررسی قرار بگیرد. چاپ سیلک بر روی شیشه روغن آرگان از نوع چاپ طلاکوب بوده است . روش های دیگر چاپ ، مانند چاپ تامپو به این صورت بوده که با استفاده از پد های سیلیکونی رنگ از روی کلیشه بر روی قطعه منتقل خواهد شد که به دلیل شکل استوانه ای وابعاد این قطعه از این نوع چاپ صرف نظر شده است . بعد از انتخاب روش چاپ باید چاپ شابلون سازی انجام شده و انتخاب رنگ باید به صورتی باشد که رنگ طلاکوب مناسب با جنس قطعه انتخاب شود . این رنگ ها کیفیت بالایی را داشته و در گذر زمان و عوامل محیطی به راحتی دچار رنگ پریدگی نشده و یا از بین نخواهد رفت . تمامی روند چاپ بر روی قطعه توسط نیروهای مجرب و کارشناسان مجموعه چاپ صنعتی ایساتیس و با استفاده از دستگاه های تمام اتوماتیک مدرن انجام می گردد . چاپ سیلک بر روی این شیشه به صورتی باید با دقت انجام گردد که در چاپ ، رنگ ها بر روی هم قرار نگرفته و سبب تداخل رنگ ها با هم نشود . این مشکل می تواند محتوای چاپ شما را نامشخص کند .

 

طراحی و رنگ چاپ سیلک بر روی شیشه روغن آرگان

طراحی این نوع چاپ مرحله ای مهم بوده که  باید با دقت بالایی انجام شود و تمامی اصول طراحی برای چاپ بر روی این قطعه باید به درستی انجام گیرد . رنگ های استفاده شده در مجموعه چاپ صنعتی ایساتیس که  برروی قطعه ها استفاده می شوند از بهترین کیفیت ، بهترین جنس های موجود در بازار می باشد . در بعضی از رنگ ها شما عزیزان مشاهده خواهید نمود که در گذر زمان قطعه رنگ پریده شده و رنگ های روی قطعه از بین خواهد رفت اما رنگ های به کار رفته در چاپ سیلک بر روی شیشه روغن آرگان به هیچ عنوان از بین نرفته و رنگ پریده نخواهد و در برابر عوامل محیطی مقاوم خواهد بود . روش چاپ و رنگ های انتخاب شده در چاپ این قطعه توسط نیروهای این مجموعه انتخاب شده و به این علت که این قطعه استوانه ای شکل بوده است ، بهترین روش در چاپ این قطعه چاپ سیلک اسکرین می باشد . همچنین طراحی چاپ این قطعه به صورتی است که چاپ های آن باید به صورت متقارن انجام شود.  پس از انجام فرایند چاپ ، رنگ های چاپ قطعه توسط دستگاه های تثبیت کننده ی رنگ مقاوم تر شده و می تواند به ماندگاری بیشتر این رنگ ها در گذر زمان کمک نماید . پس از اتمام مراحل چاپ بر روی قطعه با دقت بالا ، قطعه چاپ شده درون بسته بندی قرار خواهد گرفت تا در برابر عوامل محیطی و گرد و غبار محافظت شده  و دراثر جا به جایی آسیب نبیند .

 

راه های ارتباطی با کارشناسان مجموع چاپ صنعتی ایساتیس

در صورتی که برای شما عزیزان سوالاتی در زمینه کلیشه سازی ، شابلون سازی و روش انجام طراحی چاپ صنعتی قطعه مورد نظرتان پیش آمده است می توانید با مراجعه به صفحه تماس با ما در سایت www.isatisprint.com   با کارشناسان این مجموعه تماس حاصل فرمایید.

راه های ارتباط با مجموعه چاپ صنعتی ایساتیس

برای کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه می توانید وارد لینک زیر شده و از کارشناسان این مجموعه مشاوره رایگان و اختصاصی دریافت کنید.

تماس با ما

مطالب مرتبط

چاپ سیلک یو وی روی بطری شامپو

مشاهده

اجرای چاپ طلاکوب روی لیوان و ظروف شیشه ای

مشاهده

اجرای چاپ تامپو روی تجهیزات پزشکی

مشاهده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *