چاپ سیلک و تامپو با برند الکتروکویر روی لوازم الکتریکی

چاپ سیلک و تامپو روی لوازم الکتریکی

معمولا برای نوشتن اطلاعات روی محصولات مختلف از روش های چاپ صنعتی استفاده میکنند. این نوع چاپ ها میتواند در صنعت الکترونیک کاربردهای متفاوتی داشته باشد. از این روش چاپ سیلک  میتوان روی قطعات مختلف با جنس های مختلف استفاده کرد و نتیجه کاری با کیفیت داشت. با استفاده از این نوع چاپ،میتوان این نوع قطعات را از سادگی خارج کرد. چاپ سیلک و چاپ تامپو یکی از پرکاربردترین روش های چاپ هستند. در صنعت چاپ، چاپ صنعتی میتواند از مهمترین و کاربردی ترین مشاغل باشد،پیشرفت در این زمینه تحولی برای تولیدکنندگان به همراه دارد.

کاربردهای چاپ سیلک

مجموعه چاپ سیلک و تامپو با برند الکترو کویر ،در زمینه چاپ قطعات الکترونیکی ،خدمات بسیار وسیعی را در اختیار مصرف کنندگان قرار داده است. امروزه هر شرکت و هر برندی برای تبلیغات از روشهای چاپ صنعتی استفاده می کند. در واقع از روش های مختلفی میتوان برای چاپ هر محصولی استفاده کرد که این کاملا به سلیقه فرد بستگی دارد. چاپ سیلک و تامپو چاپی  است که باید توسط افراد خبره و حرفه ای انجام شود. در این نوع چاپ  بر اساس شکل و نوع قطعه و جنس  قطعه باید طراحی با استفاده از به روز ترین دستگاه چاپ و استفاده از ابزار، چاپ  لوازم الکتریکی انجام شود. در چاپ های الکترونیکی برای انتقال رنگ  از ،پدهای سیلیکونی استفاده میشود. برند چاپ الکتروکویر با استفاده از دستگاه های پیشرفته و به روز میتواند بهترین کیفیت چاپ را در زمینه الکترونیک به شما ارائه دهد.

جالب است بدانید که چاپ تامپو میتوان تنها نوع چاپ صنعتی باشد که روی قطعاتی که منبت کاری شدند هم اجرا میشود. چاپ تامپو یکی از روش های کاربردی،چاپ صنعتی است. در این نوع چاپ شما میتوانید هر نوع قطعه با هر فرمتی را مقعر یا محدب یا منحنی طراحی و با ظرافت بالایی چاپ کنید.

چرا باید از چاپ سیلک استفاده نماییم؟

دلایلی مختلفی وجود دارد که باعث میشود که چاپ روی قطعات الکترونیکی را انجام دهیم. یکی از دلایل مهم آن تبلیغات برند مورد نظر و حک کردن مشخصات قطعه روی هر ابزار است. امروزه با افزایش برندهای مختلف در زمینه صنعت ابزارهای مشابهی هم تولید می شود. برای اینکه هر ابزار با برند مخصوص و مشخصات مربوط به خودش تولید شود می توان، چاپ های صنعتی تامپو و سیلک از برند الکترو کویر بر روی ابزار آلات استفاده کرد.

استفاده از طرح های کاربردی و زیبا بر روی این محصولات به این ابزار زیبایی و جلوه میدهند.  این نوع چاپ سیلک میتواند به مشتریان برای شناخت بیشتر ابزار کمک کند. از مزایای چاپ سیلک و چاپ تامپو میتوان مقاوم بودن در برابر حرارت را نام برد و کیفیت خود را از دست نمیدهند.

در چاپ سیلک  میتوان مشخصات خود برند هم ثبت کرد مانند نام شرکت ،شماره های تماس و لوگوی خود را درج کنند. در این نوع از چاپ ابتدا طرح ، طراحی می شود و بعد طرح ها را با روش های مخصوص فیکس کرده و بعد مراحل دیگر چاپ اعمال می شود. استفاده از این تکنیک در زمینه چاپ قطعات الکتریکی به دلیل رقابت بالا  در این زمینه رونق بیشتری به این بازار چاپ صنعتی داده است. برند الکتروکویر از چاپ سیلک و چاپ تامپو در طراحی قطعات الکترونیک برای مخاطبین خود استفاده میکند. برای اطلاعات بیشتر و مشاهده نمونه و اجرا این طراحی ها از این سایت کمک بگیرید.

مهارت چاپ روی این قطعات را از برند الکترو کویر بخواهید که رعایت استانداردها و دقت بالا در این زمینه چاپ باعث  ایجاد یک طرح خاص میشود. کیفیت مساله ای است که در همه موارد حرف اول را میزند.کیفیت بالا سیلک و چاپ تامپو این برند باعث جذب مخاطبان بسیاری در صنعت چاپ صنعتی شده است. چاپ برای هر محصول باید متناسب با کاربرد آن محصول باشد. البته در بعضی از قطعات الکترونیکی بسته به نوع کارایی دستگاه امکان دارد بعد از چاپ تداخل رنگی و چاپ کیفیت خود را از دست بدهند .بهتر است قبل از چاپ بر روی این قطعات شناخت دقیق بر روی محصول داشته باشیم. برند الکترو کویر در چاپ این نوع قطعات از نیروی متخصص در زمینه چاپ سیلک و تامپو استفاده کرده است.

مقایسه چاپ سیلک  با چاپ لیزری

عدم دقت و تمرکز برای چاپ این نوع قطعات الکترونیکی میتواند نارضایتی کامل برای مشتریان به همراه داشته باشد و اثر گذاری منفی را در این زمینه داشته باشد.   طرفداران و مخاطبان این نوع دستگاه به قدری افزایش یافته است، که این چاپ صنعتی میتواند جایگزین خدمات دستگاه های لیزر باشند. چاپ تامپو با توجه با امکانات زیادی که دارد قیمت نسبتا کم و ماندگاری بالاتری در مقایسه با چاپ های دیگر دارد.

بهترین روش برای چاپ سیلک

جهت سفارش و ارتباط با مجموعه الکترو کویر میتوانید مطالب این سایت را به طور کامل مطالعه کرده و چنانچه قصد سفارش و چاپ قطعات خود را  این زمینه داشتید مشاورین مجموعه ما شما را راهنمایی میکنند.این سایت با همکاری با کارشناسان متخصص در این زمینه ،سفارشات شما را به کیفیت بالا و با رعایت استانداردها در صنعت تولید و طراحی میکنند. چاپ سیلک و چاپ تامپو از خدمات چاپ  صنعتی است که برند الکترو کویر در جهت سفارشات بالا و  در انواع سطوح قطعات الکتریکی به خوبی و با ماندگاری بالا  طراحی و تولید میکند. تبلیغات قطعات  الکتریکی خود را به ما بسپارید.

راه های ارتباط با مجموعه چاپ صنعتی ایساتیس

همچنین شما عزیزان می توانید از روش های چاپ صنعتی برای درج برند یا طرح و تصاویر مختلف روی قطعات تولیدی تان استفاده کنید. برای کسب مشاوره رایگان در این زمینه وارد صفحه تماس با ما شده و از کارشناسان مجموعه چاپ صنعتی ایساتیس مشاوره رایگان دریافت کنید. امیدواریم مطالعه این مطلب اطلاعات کاملی در رابطه با چاپ روی قطعات شیشه ای در اختیار شما عزیزان قرار داده باشد. از همراهیتان سپاسگزاریم و در انتها پیشنهاد می‌دهیم تا حتماً ما را از طریق پیج اینستاگرام و کانال تلگرام نیز دنبال نمایید.

راه های ارتباط با مجموعه چاپ صنعتی ایساتیس

برای کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه می توانید وارد لینک زیر شده و از کارشناسان این مجموعه مشاوره رایگان و اختصاصی دریافت کنید.

تماس با ما

مطالب مرتبط

چاپ سیلک یو وی روی بطری شامپو

مشاهده

اجرای چاپ طلاکوب روی لیوان و ظروف شیشه ای

مشاهده

اجرای چاپ تامپو روی تجهیزات پزشکی

مشاهده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *