چاپ سیلک نام مونا بهرام روی پلاک های طلقی

چاپ سیلک روی قطعه طلقی

امروزه روش های مختلفی در چاپ صنعتی وجود دارد. چاپ های صنعتی از نوع چاپ سیلک را میتوان  برای درج کردن مشخصات روی  محصولات استفاده کرد. در نظر داشته باشید این سایت  می توان بر روی قطعه های متفاوت چاپ با کیفیت را شکل دهد که از نمونه های این نوع چاپ میتوان به چاپ سیلک روی پلاک های طلقی اشاره کرد.

سایت ما با استفاده از دستگاه های به روز و ماشین آلات صنعتی پیشرفته و با داشتن نیروی حرفه ای در این زمینه ،چاپ در طرح های  مختلف، با برند های مختلف را انجام میدهد محصولاتی که برای چاپ های صنعتی استفاده میشوند معمولا جنس های مختلفی را دارند. در این مقاله به توضیح و نحوه چاپ روی پلاک های طلقی می پردازیم. پلاک طلق دار از جنس ،پلاستیک فشرده هستند. چاپ سیلک با نام مونا بهرام در پلاک های طلقی، نمونه ای از چاپ با کیفیت در این زمینه است.

چاپ سیلک با کیفیت

نمونه این چاپ های سیلکی را روی پلاک های طلقی ماشین میتوان مشاهده کرد. دقت لازم داشتن ،رای انجام این نوع چاپ های صنعتی، لازمه داشتن یک کار با کیفیت است. رعایت کادربندی و همچنین استفاده از رنگ های مناسب در چاپ و رعایت کردن فاصله گذاری مناسب می توان طرح و چاپ را نسبت به طرح های دیگر خاص تر و برند شما را نسبت به برندهای دیگر شکیل تر جلوه دهد.

معمولا برای چاپ پلاک های طلقی از سیلک استفاده میکنند. چون ورقه های طلقی صاف و به صورت صفحه ای هستند .به همین دلیل  این چاپ میتواند برای این ورقه ها مناسب باشد و عامل دیگری که باعث شده است که برای چاپ پلاک های طلقی از چاپ سیلک استفاده کنیم، این است که سایزبندی  در این چاپ زیاد اهمیت ندارد. این چاپ برای پلاک های طلقی در مقایسه با چاپ تامپو راحت تر و سرعت و دقت بیشتری را دارد. چرا که در چاپ تامپو استفاده از پد های سیلیکونی باعث میشود که چاپ در دو مرحله انجام شود. در صورتی که سیلک در یک مرحله چاپ را به طور کامل انجام میدهد.

ویژگی پلاک های طلقی

پلاک های طلقی ،چاپی با کیفیت و منحصر به فردی را برای تمامی مشتریان در نظر گرفته است.در مرحله اول این چاپ، طرح، توسط طراحان زبده و متخصص طراحی میشود و بعد از ساخت شابلون میتوان رنگ مورد نظر را در یک مرحله به محصول مورد نظر انتقال داد. بعد از انجام این مراحل به مهمترین بخش در سیلک یعنی تثبیت کردن  رنگ مورد نظر میرسیم. این مرحله اگر به درستی انجام نشود احتمال دارد که به مرور زمان رنگ این پلاک های طلقی پاک شود.و رنگ ها روی این قطعه به صورت پوسته پوسته ظاهر شوند.

برای اطلاعات بیشتر در چاپ های صنعتی و چاپ سیلک بر روی پلاک های طلقی میتوانید از اطلاعات این سایت استفاده کنید و همچنین می توانید  طرح های متفاوتی را با برند خود داشته باشید. همچنین برای مشاهده چاپ های تبلیغاتی و مشاهده نمونه کارها از سایت ما دیدن کنید.

سیلک امروزه جز مشاغل پرطرفدار در زمینه چاپ صنعتی است. این نوع چاپ را میتوان از پرکاربردترین نوع چاپ نام برد. در سیلک با توجه به اینکه رنگ ها بر روی قطعه به صورت مستقیم پاشیده می شوند به همین علت هم روی کیفیت رنگ  محصولات، تاثیر بسیاری دارد و باعث میشود که قطعه مورد نظر رنگ شفاف تری داشته باشد.

هزینه چاپ سیلک

چاپ های سیلک هم به صورت دستی و هم به صورت ماشینی انجام میشوند. با در نظر گرفتن گستره ی کاری در زمینه چاپ صنعتی و همچنین با نوسان قیمت ها نمیتوان قیمت قطعی و مشخصی را برای چاپ محصولات در نظر گرفت. مواردی چون جنس صفحات ، ظرافت و طراحی ، کیفیت، نوع جنس و مقدار حجم استفاده شده ، و اینکه شما چاپ با چه کیفیتی را در نظر گرفتید؟ همه این موارد می تواند در قیمت چاپ سیلک تاثیر گذار باشد. برای دریافت اطلاع بیشتر در این زمینه می توانید به قسمت های مختلف سایت ما مراجعه کنید و اطلاعات مورد نظر خود را به دست آورید. مزایای دیگر سیلک  این است که رنگ بندی  نوع طرح محصولات باعث شده است که این قطعات، سادگی و خام بودن اولیه را نداشته باشد و نظر خیلی از تولیدکنندگان را جلب کند.

دلایل محبوبیت چاپ های سیلک

این روش روشی موثر و وپرطرفداری است . رنگ های که ما در چاپ سیلک ،برای تولید و طراحی پلاک های طلق دار استفاده میکنیم رنگ هایی هستند که دارای غلظت بالا و حالت چسبندگی به صورت استاندارد را دارند. لازم به ذکر است که این نوع رنگ در قطعه ها، ریزش جوهری ندارند از ماندگاری بالایی برخوردارند. نکته دیگر این است که این نوع چاپ میتوان صرفه اقتصادی هم برای تولید کنندگان داشته باشد.

تولید و چاپ با کیفیت انتظاراتی است که یک تولید کننده در مقابل محصولش دارد. معمولا تولید کنندگان روشی را برای چاپ محصولشان  انتخاب میکنند که هم از نظر اقتصادی مقرون به صرفه باشد و هم چاپ با کیفیتی داشته باشد. به همین خاطر،خدماتی که این سایت برای شما عزیزان درنظرگرفته است در راستای جلب رضایت شماست.

راه های ارتباط با مجموعه چاپ صنعتی ایساتیس

در مجموعه چاپ صنعتی ایساتیس می توان روی هر نوع قطعه مورد نظر شما از جنس های فلزی، شیشه ای، پلاستیکی، پارچه‌ای و… چاپ های بسیار با کیفیتی را ایجاد نمود. در صورتی که تمایل دارید با استفاده از این روش ها جلوه محصولات خود را افزایش داده و فروش بیشتری به دست آورید، پیشنهاد می دهیم تا وارد صفحه تماس با ما شده و از کارشناسان این مجموعه مشاوره رایگان دریافت کنید. علاوه بر آن از شما دعوت می ‌کنیم تا در پیج اینستاگرام و کانال تلگرام نیز همراه ما باشید. از شما برای مطالعه این مطلب سپاسگزاریم و لحظات خوب و خوشی را برایتان آرزومندیم.

راه های ارتباط با مجموعه چاپ صنعتی ایساتیس

برای کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه می توانید وارد لینک زیر شده و از کارشناسان این مجموعه مشاوره رایگان و اختصاصی دریافت کنید.

تماس با ما

مطالب مرتبط

چاپ سیلک یو وی روی بطری شامپو

مشاهده

اجرای چاپ طلاکوب روی لیوان و ظروف شیشه ای

مشاهده

اجرای چاپ تامپو روی تجهیزات پزشکی

مشاهده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *