چاپ طرح روی قیف عروسکی آشپزخانه

چاپ طرح روی قیف عروسکی آشپزخانه - چاپ صنعتی ایساتیس

امروزه محصولات آشپزخانه در طرح های فانتزی عرضه می شوند چرا که این طرح ها با استقبال افراد مختلف رو به رو شده اند. به طور معمول روی این گونه لوازم چاپ های زیبایی ایجاد می شود تا به وسیله آن ها بتوان فرایند تولید محصول را کامل نمود. در واقع می ‌توان گفت که چاپ به عنوان یکی از مهم ترین مراحل تولید بسیاری از لوازم و قطعات شناخته می شود و به این صورت می ‌توان فروش قابل توجهی را به دست آورد. چاپ طرح روی قیف عروسکی آشپزخانه یکی از انواع چاپی است که در مجموعه چاپ صنعتی ایساتیس انجام گرفته است. در ادامه این مطلب قصد داریم تا توضیحات کاملی را در این رابطه به شما همراهان محترم ارائه دهیم. لطفاً تا انتهای این مطلب همراه ما باشید.

مزایای چاپ طرح روی قیف عروسکی آشپزخانه

چاپ طرح روی قیف عروسکی آشپزخانه برای تولیدکننده این محصول دارای مزایای بسیار زیادی می‌باشد چرا که به این طریق می توان طراحی محصول را کامل نمود. در واقع به این طریق جلوه فانتزی و زیبایی به قیف بخشیده می‌شود که باعث خواهد شد تا افراد بیشتری از خرید آن استقبال کنند. در گذشته به جای چاپ از لیبل نیز برای ایجاد طرح صورت روی عروسک ها و لوازم آشپزخانه استفاده می‌شد، اما متاسفانه این روش ها دارای ماندگاری نبودند و با گذشت مدت زمان کوتاه از روی بدنه پلاستیکی محصولات بلند می‌شدند، علاوه بر آن به این صورت جلوه زیبایی روی محصول ایجاد نمی شد. امروزه اکثر تولیدکنندگان از روش‌های چاپ صنعتی استفاده می‌کنند و به این صورت طرح های مورد نظر خود را روی قطعات مختلف از جنس های پلاستیکی، شیشه ای، فلزی، چوبی و… ایجاد می نمایند. در صورتی که به تصویر این محصول بنگرید، می ‌توانید ظرافت و زیبایی این نوع چاپ را مشاهده کنید. در صورتی که از چاپ روی این محصول استفاده نمی شد مراحل تولید محصول کامل نبود و افراد بسیار کمی برای خرید آن هزینه می‌کردند. بنابراین می ‌توان گفت که امروزه صنعت چاپ به عنوان مکملی برای تمامی صنایع تولیدی تبدیل شده و دارای کاربردهای بسیار زیادی می باشد و می توان برای چاپ طرح یا نام برند از این روش ها استفاده کرد.

شما می توانید از مقاله چاپ روی خودکار نیز دیدن نمایید.

چاپ طرح روی قیف عروسکی آشپزخانه به روش تامپو

روش چاپ طرح روی قیف عروسکی آشپزخانه

در مجموعه چاپ صنعتی ایساتیس از روش های گوناگونی برای چاپ طرح روی قطعات گوناگون استفاده می‌شود که از این روش ها می توان به چاپ سیلک ، چاپ تامپو ، چاپ ترانسفر و چاپ طلاکوب اشاره کرد. در چاپ طرح روی قیف عروسکی آشپزخانه استفاده از روش تامپو مناسب تر خواهد بود و به این صورت می‌توان طرح زیبا و منحصر به فردی را روی بدنه این محصول ایجاد کرد. با توجه به رنگ های بکار رفته در چاپ؛ چاپ تامپو در چند مرحله انجام می گیرد و به این صورت می‌توان اجزای چهره عروسک را کامل نمود. برای این کار ابتدا طراحی طرح انجام گرفته و سپس شابلون و کلیشه های مورد نیاز ساخته می شوند. علاوه بر آن برای ثابت نگه داشتن قطعه در حین چاپ طراحی و ساخت فیکسچر نیز الزامی خواهد بود. به این صورت اولین مرحله چاپ، با استفاده از دستگاه چاپ تامپو انجام گرفته و قطعات وارد دستگاه تثبیت رنگ می ‌شوند. بعد از آن مراحل بعدی چاپ انجام می گیرد و پس از هر بار ایجاد جوهر روی قطعه، استفاده از دستگاه تثبیت رنگ الزامی خواهد بود. به این صورت می‌توان از ماندگاری جوهر روی بدنه عروسک اطمینان حاصل کرد و چاپی زیبا و با کیفیت را ایجاد نمود. پس از اتمام مراحل چاپ قطعات در بسته بندی مناسب قرار می گیرند و از هرگونه آسیب احتمالی به آنها جلوگیری می شود و به این صورت قیف ها به مشتریان محترم تحویل داده خواهند شد.

ملزومات چاپ طرح روی قیف عروسکی آشپزخانه

برای چاپ طرح روی قیف عروسکی آشپزخانه احتیاج به ملزوماتی می باشد و تنها به این صورت می‌توان عملیات چاپ را انجام داد. کیفیت این ملزومات در کیفیت نهایی چاپ تأثیرگذار خواهد بود و به همین علت در مجموعه چاپ صنعتی ایساتیس تلاش می‌شود تا بهترین لوازم برای چاپ به کار گرفته شوند. از این لوازم می‌توان به رنگ‌های با کیفیت آلمانی اشاره کرد. برخلاف رنگ های بی کیفیت که با گذشت زمان کوتاهی پوسته پوسته شده و از روی قطعه پاک شده و یا بر اثر عوامل محیطی و شست‌وشو کمرنگ می‌شوند، رنگ های آلمانی به هیچ عنوان دچار چنین مشکلاتی نخواهد شد و دارای ماندگاری طولانی مدت می باشند. بنابراین می‌توان اطمینان حاصل کرد که طرح ایجاد شده تا مدت ها روی محصول باقی بماند و کیفیت آن کاهش پیدا نکند. در این مورد استفاده از دستگاه تثبیت رنگ نیز حائز اهمیت است و در صورتی که از این نوع دستگاه استفاده نشود نمی‌توان از ماندگاری جوهرها اطمینان حاصل نمود. در مجموعه چاپ صنعتی ایساتیس با استفاده از جوهر با کیفیت و دستگاه تثبیت رنگ ماندگاری طرح چاپ شده افزایش می یابد و می توان از کیفیت آن اطمینان حاصل کرد. از سایر ملزومات چاپ تامپو می‌توان به پد سیلیکونی اشاره نمود که در کیفیت های متفاوت در بازار به فروش می رسند. در صورتی که از پد بی کیفیت برای چاپ استفاده شود احتمال ایجاد کچلی در چاپ بسیار بالا خواهد رفت. بنابراین بهتر است تا با استفاده از واسطه های سیلیکونی با کیفیت از ایجاد چنین مشکلاتی جلوگیری به عمل آید.

راه های ارتباط با مجموعه چاپ صنعتی ایساتیس

شما همراهان محترم می توانید برای کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با این نوع چاپ و قیمت آن وارد صفحه تماس با ما شوید و از کارشناسان مجموعه چاپ صنعتی ایساتیس مشاوره رایگان دریافت کنید. علاوه بر آن از شما دعوت می‌کنیم تا در اینستاگرام و تلگرام نیز ما را دنبال کرده و به این صورت از جدیدترین خدمات انجام گرفته در این مجموعه دیدن نمایید.

راه های ارتباط با مجموعه چاپ صنعتی ایساتیس

برای کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه می توانید وارد لینک زیر شده و از کارشناسان این مجموعه مشاوره رایگان و اختصاصی دریافت کنید.

تماس با ما

مطالب مرتبط

چاپ سیلک یو وی روی بطری شامپو

مشاهده

اجرای چاپ طلاکوب روی لیوان و ظروف شیشه ای

مشاهده

اجرای چاپ تامپو روی تجهیزات پزشکی

مشاهده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *