چاپ طلاکوب روی شیشه محصولات آرایشی بهداشتی

چاپ طلاکوب روی شیشه آرایشی بهداشتی

چاپ طلاکوب معمولا به چاپ های داغ گفته میشود که به  روش لترپرس  انجام میشود. طلاکوب علاوه بر رنگ طلایی ، شامل رنگ های مختلفی مانند  رنگ های نقره ای ، آبی،  قرمز. . . است. طلاکوب یک روش قدیمی در زمینه چاپ  است که میتوان با این روش مارک یا مشخصات مربوط به محصول را روی محصول چاپ کرد.  مشخصات هر کدام از محصولات لوازم آرایش روی آنها درج شده است.

چاپ طلاکوب بر روی لوازم آرایشی

استفاده از لوازم آرایش امروزه برای خانم ها واقایان نیز امری ضروری میباشد. تنوع لوازم آرایشی در بازار بسیار بالا رفته است. مثل خرید رنگ مو، کرم پودر، ریمل و. . . محصولات دیگر که قبل خرید آن ها مارک و مشخصات درج شده روی آنها را بررسی میکنیم این اطلاعات بر روی این محصولات چاپ شده است و چاپی که برای این محصولات استفاده میشود از نوع چاپ  طلاکوب است. این چاپ مانند سایر روش های چاپ صنعتی روی محصولات با جنس شیشه ، چوب و حتی پلاستیک هم قابل اجرا است و میتوان طرح ها با کیفیت بالایی را روی قطعات طراحی کرد.

روش چاپ طلاکوب

در این روش چاپ مانند دیگر چاپ های صنعتی ابتدا طرح  را به طور کامل روی شیشه های لوازم آرایشی اجرا کرده سپس قالب مورد نظر را که نقش مهمی در شکل گیری طرح دارد که برای ساخت آن بهتر است از مواد اولیه مناسب و مرغوب استفاده شود را به کار میبریم. مرحله بعدی استفاده از فویل های مخصوص چاپ  طلاکوب است. در صنعت چاپ لوازم آرایشی بهداشتی بیشترین رنگی که مورد استفاده قرار میگیرد، رنگ طلایی  و نقره ای است که بسیار پر فروش و پرطرفدار در صنعت چاپ لوازم آرایشی و بهداشتی است.

چاپ طلاکوب بر روی محصولات به دو روش انجام میشود روش گرم  و روش سرد. در مقایسه این دو روش با هم از نظر ماندگاری روش گرم بهتر است چرا که این روش ماندگاری بالایی دارد و بالعکس روش چاپ سرد از ماندگاری  کمتری برخوردار است.

بیشترین کاربرد چاپ به صورت طلا کوب

همانطور که گفتیم در محصولات لوازم آرایشی و بهداشتی بیشتر از  چاپ طلاکوب استفاده می شود. بعد از انجام مراحل ذکر شده به قسمت طلاکوب میرسیم. دستگاه های طلاکوب هم به صورت اتوماتیک و نیمه اتوماتیک برای درج برند و مشخصات بر روی شیشه های آرایشی بهداشتی  استفاده می شوند. در این مرحله از چاپ ، کنترل فشار این دستگاه های پرس و میزان حرارت بسیار اهمیت دارد. کم بودن فشار و حرارت باعث میشود که چاپی با کیفیتی پایین داشته باشیم و برچسب ها به راحتی از روی محصول پاک و کنده شوند. اما اگر فشار و حرارت این دستگاه بالا باشد باعث فشرده شدن و شکستن دستگاه میشود. پس در نتیجه انتخاب فشار و حرارت مناسب از جمله مواردی است که بر کیفیت و عمر چاپ تاثیر دارد. طراحی دقیق و مدرن بر روی لوازم آرایش علاوه بر این که جنبه تبلیغات دارد میتواند بر جلوه این محصولات تاثیر بسیاری داشته باشد.

چاپ طلاکوب خود را به کجا بسپاریم!

سایت ما با در نظر گرفتن این خدمات در چاپ طلاکوب میتواند خروجی بسیار قوی و با ماندگاری بالایی به شما عزیزان ارائه دهد.  استفاده از مواد اولیه مرغوب و درجه یک می تواند نشانه اعتبار ما در زمینه چاپ طلاکوب باشد. از آنجا که تنوع در محصولات لوازم آرایشی و بهداشتی بسیار بالا رفته و برندهای متفاوتی در این زمینه فعالیت می کنند بهتر است برای شناخته شدن بیشتر محصولات ازاین روش چاپ صنعتی استفاده کنید.

نکات مهم در چاپ طلاکوب

نوع طرح، اجرا و رنگ بندی در طراحی این چاپ بسیار اهمیت دارد تا بتوان علاوه بر کیفیت محصول جلوه خاصی به خود محصول بدهد تا مخاطب را جذب کند و روی فروش محصولات و تبلیغات آن اثرگذار باشد. البته که طراحی این طرح ها با نرم افزار های مربوط به طراحی انجام میشود.

چاپ برندهای مختلف لوازم آرایشی و بهداشتی این فرصت را برای تولید کنندگان فراهم کرده است تا بتوانند تبلیغات و فروش خود را در این زمینه گسترش دهند. چاپ های صنعتی بر شکل ظاهری این محصولات بسیار تاثیر دارند. هر برند معروف معمولا لوگوی مخصوص به خودش را دارد .  اما چاپ با کیفیت و با سلیقه در طراحی در این نوع لوازم اهمیت بیشتری دارد. چرا که امکان دارد مخاطب در هنگام خرید نام برند محصول را فراموش کرده باشد و با دیدن چاپ مربوط به محصول شما، برند شما را به یاد آورد. استفاده از چاپ طلاکوب در مقایسه با استفاده از لیبل در محصولات آرایشی و بهداشتی  بسیار کاربردی تر و ماندگارتر است.

طلاکوب را میتوان به عنوان یکی از چاپ های ظریف و زیبا در صنعت چاپ معرفی کرد و همین ظرافت باعث شده که نظر بسیاری از تولیدکنندگان را به خود جلب کند. در واقع تفاوت طلاکوب نسبت به چاپ های سیلک و تامپو در این است که  در طلاکوب  به جای استفاده از رنگ و جوهر از فایل های مخصوص طلاکوب  با رنگ های خاص و جلوه دهنده استفاده میشود.

راه های ارتباط با مجموعه چاپ صنعتی ایساتیس

شما نیز می توانید با استفاده از روش های چاپ صنعتی برند خود را روی محصولات تولیدیتان درج کرده و به این ترتیب فروش بیشتری را به دست آورید. برای کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه می توانید وارد صفحه تماس با ما شده و از کارشناسان این مجموعه مشاوره رایگان و اختصاصی دریافت کنید. همچنین پیشنهاد می دهیم تا از نمایشگاه مجازی ما در پیج اینستاگرام و کانال تلگرام نیز دیدن نمایید. از همراهی شما سپاس گزاریم.

راه های ارتباط با مجموعه چاپ صنعتی ایساتیس

برای کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه می توانید وارد لینک زیر شده و از کارشناسان این مجموعه مشاوره رایگان و اختصاصی دریافت کنید.

تماس با ما

مطالب مرتبط

چاپ سیلک یو وی روی بطری شامپو

مشاهده

اجرای چاپ طلاکوب روی لیوان و ظروف شیشه ای

مشاهده

اجرای چاپ تامپو روی تجهیزات پزشکی

مشاهده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *