چاپ سیلک بر روی مخزن دستگاه ساکشن

چاپ سیلک بر روی مخزن دستگاه ساکشن اتاق عمل در چاپ ایساتیس

چاپ سیلک از قبیل چاپ هایی میباشد که شما به طور عادی در زندگی روزمره بسیار مشاهده میکنید و با اجناسی سر و کار دارید که مطمئنا از چاپ سیلک برای چاپ کردن طرح مورد نظر روی محصول استفاده شده است. چاپ سیلک بر روی مخزن دستگاه ساکشن یکی از بهترین چاپ های انجام شده توسط مجموعه چاپ صنعتی ایساتیس می باشد که از رنگ های درجه یک و مرغوب جهت چاپ استفاده می شود. که با مقایسه آن می‌توان فهمید که این چاپ نسبت به بقیه چاپ ها ماندگاری بالایی داشته است. در چاپ سیلک بر خلاف چاپ تامپو مراحل چاپ به یک مرحله کمتر خواهد رسید که در ادامه مطلب به آن خواهیم پرداخت.

مراحل چاپ سیلک بر روی مخزن دستگاه ساکشن

در نظر داشته باشید در چاپ سیلک بر روی مخزن دستگاه ساکشن در ابتداء به طراحی طرح شما توسط طراحان ما با نرم افزار های مخصوص خواهیم پرداخت و سپس بعد از تایید طرح نهایی به سراغ ساخت شابلون و فیکسچر اختصاصی محصول خواهیم پرداخت که مجموعه ایساتیس جهت سهولت کار شما تولید کننده گرامی این امکان را فراهم آورده که خود به ساخت شابلون ها و فیکسچر های مخصوص بپردازد. در نظر داشته باشید شابلون جهت در آوردن طرح بر روی محصول و فیکسچر جهت نگه داشتن محصول در اثر لغزش و تکان ها ساخته میشوند. سپس با به کار گرفتن کاردری مجرب به چاپ طرح به روی محصول میپردازیم. در نظر داشته باشید که چاپ سیلک برای محصولاتی استفاده خواهد شد که سطحی صاف و یا استوانه ای دارند همچنین باید به این موضوع اشاده کرد که اگر بر روی محصول مانع ای وجود داشته باشد مانند ( لیوان دسته دار ) نمیتوان برای چاپ روی آن از چاپ سیلک استفاده کرد. مصرف کننده گرامی باید توجه داشته باشد که مجموعه ایساتیس از بهترین رنگ های آلمانی جهت چاپ استفاده میکند که در حفظ کیفیت چاپ تاثییر بسیار دارد. بعد از درج طرح ، رنگ مخصوص یووی جهت تثبیت رنگ ، محصول را به محفظه یووی انتقال میدهیم. در این محفظه نور یووی به صورت مستقیم به طرح چاپ شده بروی محصول می تابد. که برای حفظ رنگ چاپ شده بروی محصول ، براق شدن رنگ چاپ و برجسته شدن رنگ آن استفاده میکنیم.

بیشتر بخوانید: چاپ سیلک بر روی شیشه روز مادر

مقایسه چاپ تامپو با چاپ سیلک بر روی مخزن دستگاه ساکشن

همانطور که در بخش قبلی به آن اشاره کردیم چاپ سیلک و یووی تنها بر روی سطوح صاف و استوانه ای که بدون حضور مانع بر سر راه چاپ باشد امکان پذیر است و شما نمیتوانید به عنوان مثال یک لیوان دسته دار را برای چاپ با دیگر فناوری ها به داخل فیکسچر بفرستید. زیرا دسته آن مانع از چرخیدن لیوان بر زیر شابلون خواهد شد و مطمئنا چاپ شما کیفیت بالایی نخواهد داشت. اما چاپ تامپو با وجود یک مرحله اضافه ( استفاده از پد های سیلیکونی ) ابتدا رنگ را به روی پد انتقال میدهد و سپس بر روی محصول بارگزاری میکند ، میتوان هر نوع طرح را بر روی سطوح شیب دار ، استوانه ای ، منحنی و … را چاپ کرد. در مجموعه ایساتیس از بهترین ابزار و رنگ ها و ماشین های اتوماتیک و نیمه اتوماتیک و همچنین کادری مجرب استفاده می شود که از این نظر اطمینان حاصل نماید که کار شما تولید کننده گرامی بدون ذره ای نقص انجام می شود. تولید کننده گرامی میتواند برای محصول خود از هر نوع چاپ به سلیقه خود استفاده نماید. اما ما به شما استفاده از چاپ سیلک را پیشنهاد میدهیم زیرا این چاپ از ماندگاری بالاتری نسبت به بقیه چاپ ها از جمله چاپ تامپو، چاپ طلاکوب و چاپ ترانسفر بر خوردار است و همچنین طرح شما بسیار شکیل تر چاپ خواهد شد. طبق تصویر مربوط به چاپ سیلک بر روی مخزن دستگاه ساکشن میتوانید شاهد تمیزی و کیفیت این نوع چاپ باشید.

راه های ارتباطی با مجموعه ایساتیس

تولید کنندگان و پخش کنندگان محصولات در نظر داشته باشند جهت ارتباط با مجموعه چاپ صنعتی ایساتیس میبایست با مراجعه به سایت www.isatisprint.com و وارد شدن به صفحه تماس با ما به تلفن های تماس مجموعه دست پیدا خواهید یافت، میتوانید جهت ثبت سفارش چاپ سیلک و دریافت مشاوره رایگان از چاپ ایساتیس با مشاوران ما تماس حاصل نمایید. همچنین شما متقاضی عزیز میتوانید با مراجعه به شبکه های مجازی مجموعه نظیر اینستاگرام و تلگرام از توضیحات و تصاویر چاپ ها دیدن فرمایید. همچنین در نظر داشته باشید که فقط از راه های ارتباطی که به شما معرفی کردیم به ثبت سفارش خود بپردازید. همچنین با کمال احترام و تشکر از شما مشتری گرامی خواهشمندیم بعد از به سر انجام رسیدن سفارشاتتان جهت بهبود در نحوه خدمات مجموعه ایساتیس به درج نظر خود در انتهای مطلب بپردازید.

راه های ارتباط با مجموعه چاپ صنعتی ایساتیس

برای کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه می توانید وارد لینک زیر شده و از کارشناسان این مجموعه مشاوره رایگان و اختصاصی دریافت کنید.

تماس با ما

مطالب مرتبط

چاپ سیلک یو وی روی بطری شامپو

مشاهده
چاپ سیلک روی لوازم آرایش برند i'm matt

بررسی بیشتر چاپ سیلک روی لوازم آرایشی برند I’m Matt

مشاهده
چاپ سیلک روی قطعه طلقی

چاپ سیلک نام مونا بهرام روی پلاک های طلقی

مشاهده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *