چاپ سیلک یو وی روی بطری شامپو

در مجموعه چاپ صنعتی ایساتیس به چاپ سیلک یو وی به چشم یک چاپ همه کاره نگاه می شود. این شیوه چاپی زیر شاخه ای از چاپ دیجیتال است. در چاپ یو وی برای خشک نمودن مرکب از تکنولوژی UV (ultraviolet) بهره برداری می شود. هیچ ماده و متریالی یافت نمی شود که نتوان با کمک این فن آوری نوین چاپی بر آن طرحی چاپ کرد. جالب این جا است که قابلیت یو وی تنها مخصوص صنعت چاپ نیست. امروزه از قابلیت های آن در جاهای دیگری بیرون از حوزه چاپ نیز استفاده می کنند. مثلا در سالن های آرایش از این توانایی تکنولوژیک برای خشک کردن لاک ناخن استفاده می کنند. چاپ سیلک یو وی روی بطری شامپو یکی از بهترین روش ها و ماندگارترین آنها در چاپ صنعتی است.

فن آوری یو وی در چاپ سیلک یو وی

اساسا در چاپ سیلک یو وی تکیه اصلی فن آوری بر تابش های فرابنفش است. کارکرد این تابش ها در این است که جوهر یو وی را به سرعت خشک و آماده بهره برداری می کنند. چاپگرها در این نوع چاپ پیشرفته، به خاطر ماندگاری، کیفیت برتر جوهر، شفافیت تصویری و از همه مهم تر سرعت چاپ، از بقیه چاپگرها یک سر و گردن بالاترند. چاپ سیلک یو وی روی بطری شامپو با چاپگرهای پیشرفته مجموعه چاپ صنعتی ایساتیس همه این ویژگی ها را با هم به محصول شما می بخشد. فروش بطری های شامپو و فرآورده های بهداشتی وابستگی تامی به زیبایی ظاهری محصول دارد.

چاپ روی بطری شامپو

چاپ یو وی : درخششی که خاموش نمی شود!

در چاپ سیلک یو وی رنگ ها تابناک و درخشان به چشم می آیند. در چاپ های معمولی، جوهرهای استفاده شده بر پایه حلال عمل می کنند. این نوع جوهر به وسیله هوا خشک می شود. به همین دلیل فرایند خشک شدن آن تدریجی است. برای اینکه جوهر از سطح به درون متریال رخنه کند، به زمان نیاز دارد. همین واقعیت به نتیجه نهایی کار و زیباشناسی بصری آن لطمه می زند. رنگ ها و نوشته ها در شیوه های معمولی چاپ و پس از بازه زمانی خشک شدن، مات و پریده رنگ به چشم می آیند. ضمن اینکه ماندگاری آنها نیز تضمین شده نیست و ممکن است رنگ ها و نوشته های چاپ شده با تماس دست برداشته شوند. چاپ یو ویایساتیس هیچ کدام از این ناهنجاری ها را ندارد. بلکه یک زیباشناسی بصری تضمین شده است.

اگر به دنبال بهترین و ماندگارترین و در عین حال سریع ترین چاپ بر روی بطری های شامپو تولیدی تان می گردید، ما در ایساتیسبعد از چهارده سال تجربه و آزمون، چاپ سیلک یو وی را به شما پیشنهاد می دهیم. جوهر در این شیوه مدرن چاپی، به محصول نهایی شما یک نمای زنده و دلربا می بخشد. با این چاپ فرآورده نظافتی و بهداشتی شما (بطری شامپو یا هر محصول نظافتی و بهداشتی دیگری) در میان برندهای دیگر، شاخص خواهد بود.

چاپگرهای مدرن، رایانه ها و چاپ سیلک یو وی

چاپگرها در چاپ سیلک یو وی بر پایه فن آوری رایانه ای کار می کنند. در واقع بخش های مهمی از کار از طریق رایانه هدایت می شود. اگر مثلا بخواهیم بطری های شامپو را با این فن آوری چاپ کنیم باید در گام اول بطری را در دستگاه ثابت و فیکس کنیم. بعد از این کار یک نازل با یک رفت و آمد محاسبه شده و دقیق جوهر یو وی را بر بدنه بطری اسپری می کند. این نازل قبلا به الگوهایی که با رایانه طراحی شده اند متصل شده است و از آنجا مدیریت می شود.

پس از اسپری شدن جوهر، تابش های فرابنفش دستگاه به سرعت آن را خشک می کنند. همانطور که می بینید جوهر برای تثبیت خود بر بدنه بطری شامپوی شما نیازی به یک بازه زمانی وقت گیر ندارد. بطری ها با این روش پشت سر هم و بدون اتلاف وقت به طرح و برند شما آراسته می شوند. با این چرخه تولیدی سریع و مطمئن، شما به یک فرآورده شاخص، متمایز، زنده و چشمگیر دست خواهید یافت.

یکی از مزایای برتر چاپ سیلک یو وی این است که خطری برای محیط زیست ندارد. هم نوع جوهر به کار رفته و هم شیوه های چاپی آن کاملا با محیط زیست سازگارند. این نیز مزیت دیگری است که می تواند به شاخص شدن محصول شما بینجامد.

چاپ صنعتی ایساتیس و اخلاق تولید

چاپ سیلک یو وی در مجموعه چاپ صنعتی ایساتیس هر جعلی را ناممکن می کند. چگونه؟ به این شکل که این نوع چاپ این قابلیت را دارد که شماره سریال تولید کند. با این کار محصول شما دارای یک شناسنامه مخصوص به خود می شود که کار شبیه سازی و جعل برند شما را ناممکن می کند. در نتیجه شما با استفاده از این شیوه چاپی یک محصول زیبا و چشم گیر خواهید داشت که شبیه سازی و جعل آن برای کسی ممکن نیست. به همین دلیل است که در محصولات پزشکی و دارویی، برچسب فرآورده ها با این شیوه، چاپ می شوند. این کار اقتصاد زیر زمینی و غیر مجاز را زمینگیر می کند و به توانمندی بازار قانونی می انجامد. در داروسازی برای جلوگیری از تقلب و جعل دارو از جوهر نامرئی یو وی استفاده می کنند. این جوهر با چشم غیر مسلح دیده نمی شود. بلکه تنها زمانی که تابش های یو وی بر آن بتابند، محتویات خود را آشکار می کند.

تماس با ما

اگر تولید کننده ای هستید که به دنبال چاپ سیلک یو وی بر بطری شامپو خود هستید، به بهترین جای ممکن آمده اید. مجموعه چاپ صنعتی ایساتیس با بیش از چهارده سال تجربه در زمینه چاپ مدرن آماده است که پیشرفته ترین چاپگرها و مجرب ترین کادر فنی خود را در اختیار شما بگذارد. کافی است که به بخش تماس با ما در وب سایت شرکت رفته و با کارشناسان ما مشاوره کنید. همه مشاوره ها بدون استثنا رایگان اند.

ما در مجموعه چاپ صنعتی ایساتیس همه تجربه خود را به کار می بریم تا برندتان را به شاخص ترین برند بازار تبدیل کنیم.

 

 

 

راه های ارتباط با مجموعه چاپ صنعتی ایساتیس

برای کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه می توانید وارد لینک زیر شده و از کارشناسان این مجموعه مشاوره رایگان و اختصاصی دریافت کنید.

تماس با ما

مطالب مرتبط

اجرای چاپ طلاکوب روی لیوان و ظروف شیشه ای

مشاهده

اجرای چاپ تامپو روی تجهیزات پزشکی

مشاهده
چاپ طلاکوب روی شیشه آرایشی بهداشتی

چاپ طلاکوب روی شیشه محصولات آرایشی بهداشتی

مشاهده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *