چاپ سیلک برند GEL روی بطری

چاپ سیلک برند GEL روی بطری - چاپ صنعتی ایساتیس

با استفاده از روش‌ های چاپ صنعتی می‌ توان روی قطعات گوناگون از جنس های شیشه ای، پلاستیکی، فلزی، پارچه ای و… چاپ های بسیار زیبایی را ایجاد نمود. به این ترتیب قطعات از سادگی خارج شده و می‌ توان فروش بیشتری را برای آن ها به دست آورد. در مجموعه چاپ صنعتی ایساتیس چاپ روی قطعات گوناگونی انجام شده که از آن ها می‌ توان به چاپ سیلک برند GEL روی بطری اشاره نمود. در ادامه این مطلب توضیحات کاملی در رابطه با این نوع چاپ خدمت شما عزیزان ارائه می شود که امیدواریم این مطلب مورد توجه تان قرار گیرد.

دلایل چاپ سیلک برند GEL روی بطری

دلایل گوناگونی وجود دارد که باعث ایجاد چاپ سیلک برند GEL روی بطری می شود. از این دلایل می توان به برند سازی محصول اشاره نمود. در واقع امروزه با افزایش برند های تولیدی گوناگون چاپ برند روی محصول لازم و ضروری است و به عنوان مرحله آخر تولید محصول شناخته می ‌شود. به این ترتیب می توان برند خود را از سایر محصولات مشابه متمایز کرده و آن را به مشتریان عرضه کرد. علاوه بر آن استفاده از این روش ها باعث می شود که جلوه محصول از سادگی خارج شده و طرح و نقش های زیبایی روی آن شکل بگیرد. به طور معمول می توان هر نوع طرح، تصویر یا نوشته مورد نظر شما را روی قطعات مختلف چاپ کرد. برای این کار از روش‌های گوناگونی مانند چاپ سیلک ، چاپ تامپو ، چاپ ترانسفر ، چاپ طلاکوب و چاپ سابلیمیشن استفاده می شود. بنابراین می توان روی هر نوع قطعه با سطح محدب، مقعر، مسطح و منبت کاری شده طرح‌های مورد نظر شما را ایجاد نمود. همان طور که در تصویر مشاهده می کنید روی این بطری علاوه بر برند و نوشته های در رابطه با محصول؛ طرح های زیبایی نیز چاپ شده که باعث افزایش جلوه آن خواهد شد. با توجه به رنگ زمینه از رنگ سفید که دارای نمای بیشتری می‌باشد روی قطعه استفاده شده که جلوه بسیار زیبایی را به این بطری بخشیده است. به این ترتیب مشتریان در هنگام خرید محصول می توانند اطلاعاتی در رابطه با برند تولیدی و ویژگی‌های محصول خریداری شده به دست آورند و تا مدت زمانی که از این بطری استفاده می ‌کنند شاهد چاپ روی آن باشند. این نوع چاپ در اثر عوامل محیطی و رطوبت دچار افت کیفیت نخواهد شد و می‌توان روی محصولاتی که دائماً در معرض رطوبت هستند نیز از چاپ استفاده نمود.

شما می توانید از مقاله چاپ برند Elizkita و Zehouki روی لوازم آرایشی نیز دیدن نمایید.

بررسی کلی چاپ سیلک برند GEL روی بطری

برای انجام چاپ سیلک برند GEL روی بطری لازم است تا مراحلی طی شود. همان طور که گفته شد برای این طرح از روش سیلک اسکرین استفاده می شود. در این روش می توان چاپ را با استفاده از شابلون انجام داد و نیازی به استفاده از پد های سیلیکونی نخواهد بود. به همین علت چاپ سیلک به عنوان چاپ مستقیم نیز شناخته می ‌شود. در این نوع چاپ ابتدا طراحی طرح انجام شده و با توجه به آن شابلون و فیکسچر ساخته می ‌شوند. از فیکسچر برای ثابت نگه داشتن قطعه و از شابلون برای ایجاد طرح روی آن استفاده می ‌شود. به این ترتیب مراحل چاپ کامل شده و می توان قطعات را وارد دستگاه تثبیت رنگ نمود. در این دستگاه جوهر ایجاد شده به طور کامل خشک شده و می ‌توان از ماندگاری آن در طولانی مدت اطمینان یافت. در نهایت قطعات بسته بندی شده و خدمت مشتریان گرامی تحویل داده می شوند. در این چاپ از رنگ‌ های با کیفیت آلمانی استفاده می شود، چرا که این رنگ ها دارای غلظت و چسبندگی استانداردی هستند و زمانی که از آن ها روی سطوح صیقلی استفاده می شود احتمال ریزش جوهر وجود ندارد. علاوه بر آن این رنگ ها بعد از چاپ پوسته پوسته نشده و یا در اثر استفاده از محصول در طولانی مدت کم رنگ نخواهند شد. به این ترتیب و با توجه به کارگیری دستگاه تثبیت رنگ می توان از ماندگاری چاپ در طولانی مدت اطمینان یافته و نگرانی از این جهت نداشت. با توجه به این مسئله امکان انبار کردن قطعات چاپ خورده در تیراژ بالا فراهم است. بنابراین شما می توانید محصولات خود را انبار کرده و یا مستقیماً به بازار عرضه کنید.

راه های ارتباط با مجموعه چاپ صنعتی ایساتیس

شما عزیزان می توانید برای سفارش چاپ روی قطعات تولیدی خود و یا استفاده از سایر خدمات انجام شده در این مجموعه شامل ترکیب رنگ، طراحی طرح، شابلون سازی ، ساخت کلیشه، رنگ کاری و… وارد صفحه تماس با ما شده و به این طریق از کارشناسان مجموعه چاپ صنعتی ایساتیس مشاوره رایگان دریافت کنید. علاوه بر آن پیشنهاد می دهیم تا در پیج اینستاگرام و کانال تلگرام نیز همراه ما باشید و از نمایشگاه مجازی این مجموعه دیدن کنید. از همراهی تان سپاسگزاریم و لحظات خوب و خوشی را برای شما آرزومندیم.

راه های ارتباط با مجموعه چاپ صنعتی ایساتیس

برای کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه می توانید وارد لینک زیر شده و از کارشناسان این مجموعه مشاوره رایگان و اختصاصی دریافت کنید.

تماس با ما

مطالب مرتبط

چاپ سیلک یو وی روی بطری شامپو

مشاهده

اجرای چاپ طلاکوب روی لیوان و ظروف شیشه ای

مشاهده

اجرای چاپ تامپو روی تجهیزات پزشکی

مشاهده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *