اجرای چاپ طلاکوب روی لیوان و ظروف شیشه ای

چاپ طلاکوب یکی از تخصص های برتر چاپ صنعتی ایساتیس است. چهارده سال تجربه کاری به این شرکت این اعتماد را بخشیده است که خود را در این زمینه متخصص بداند. کادر مجرب، دستگاه های پیشرفته و فن آوری به روز از ایساتیس یک مجموعه قابل اعتماد ساخته است. چاپ طلاکوب روی لیوان و ظروف شیشه ای یکی از مدرن ترین راه ها برای تبلیغ برند شما است. لیوان و ظرف های شیشه ای از پر مصرف ترین ظروف در محیط های کاری و در فضای پر امن خانه اند. در واقع می توان آن ها را ظرف هایی دانست که همیشه در دیدرس مردم اند. ما این لیوان ها و ظروف را با طلاکوبی برند تجاری تان به سفیران برندتان تبدیل می کنیم. برای اینکه به دقت با مفهوم چاپ طلاکوب آشنا شوید و ارزش تجاری و تبلیغاتی لیوان ها و ظرف های شیشه ای طلاکوب شده را بهتر بدانید لطفا ما را تا پایان این مقاله همراهی بفرمایید.

چاپ طلاکوب چیست؟

چاپ طلاکوب یکی از متداول ترین شیوه های چاپ صنعتی در مجموعه چاپ صنعتی ایساتیس است. از این روش در کنار روش های دیگری مانند چاپ سیلک، چاپ تامپو و دیگر شیوه های چاپی، برای نقش زدن طرح و تبلیغات بر کالاها و قطعات انتخاب شده استفاده می کنیم.

چاپ طلاکوب به نام دیگری هم شناخته می شود. در عرف صنعت چاپ به آن چاپ داغی هم می گویند. علاوه بر چاپ بر لیوان و ظروف شیشه ای از آن در چاپ طرح ها بر پوشه های دکمه دار پلاستیکی، سررسید و تقویم، کاتالوگ، هدایای تبلیغاتی و چاپ بر روی پارچه هم بهره می برند. در شیوه چاپی ما، رنگ از راه فویل های طلاکوب بر روی لیوان ها و ظروف شیشه ای انتقال داده شده و به طرح برگزیده شده و برندتان، جان می بخشد. در مجموعه ما از این روش برای چاپ بر لوازم صوتی و تصویری، قطعات تلویزیون، قطعات خودرو، لوازم آرایشی، یخچال ها و هزاران قطعه و کالای دیگر نیز استفاده می شود.

چاپ طلاکوب روی لیوان شیشه ای

شیوه های چاپ : گام به گام تا طلاکوب شدن

در چاپ طلاکوب از ورق های متالایز استفاده می شود. این ورق ها در واقع ورق هایی مقوایی اند که با فیلم های آلومینیومی لمینیت و روکش شده اند. به آن ها ورق های طلا هم گفته می شود. نام چاپ طلاکوب نیز از همین ورق ها اقتباس شده است. این نوع چاپ حساسیت بالایی می طلبد. به همین دلیل هم در مجموعه چاپ صنعتی ایساتیس پیش از اجرای چاپ، یک کارشناسی دقیق انجام می شود. برای اینکه به یک چاپ پرکیفیت بر کالاهای شیشه ای، قطعات صنعتی و پلاستیکی برسیم، باید پیش از هر چیز ضخامت مناسب فویل های طلاکوب را محاسبه کنیم.

چاپ گرم و چاپ سرد

اصولا چاپ طلاکوب در مجموعه ایساتیس به دو شکل انجام می گیرد. یکی از این دو روش به طلاکوب گرم موسوم است و دیگری به نام طلاکوب سرد معروف است. در چاپ گرم شیوه کار به این شکل است که لایه رنگ از روی فیلم پلی استر با نیروی فشار و قدرت گرما به سطح کالای مورد نظر انتقال داده می شود. مثلا برای چاپ طرح و برند شما بر روی لیوان و ظروف شیشه ای، طرح انتخابی تان با فشار باد یا روغن، بسته به اینکه دستگاه از چه نوعی باشد، بر روی بدنه ظروف حک می شود. در این دستگاه ها از کلیشه برای چاپ استفاده می کنند. فشار نیز همسان نیست بلکه به شکلی موضعی بر روی نقاط انتخابی متمرکز می شود.

در نتیجه نوعی اختلاف فشار پدید می آید که بخشی از بدنه را طلاکوبی کرده و به بقیه قسمت های فویل فشاری وارد نمی آورد. این تفاوت فشار، در نهایت طرح چاپی انتخاب شده را بر بدنه لیوان یا ظرف شیشه ای حکاکی و چاپ می کند.

چاپ طلاکوب سرد با کمک چسب صورت می گیرد. در این شیوه چسب درست برابر با مساحت سطح طلاکوب شده، بر بدنه ظرف یا قطعه مالیده می شود. بعد از این کار، به قسمت چسب اندود شده، رنگ می پاشند. طبیعی است که تنها بخش های چسب خورده رنگ را جذب می کنند و بقیه بخش ها خنثی و بی رنگ می مانند. در این روش، چاپ دارای برجستگی نیست. دلیل آن هم فشار یکنواختی است که بر همه سطح کار به صورتی برابر توزیع می شود. البته این روش در مقایسه با روش چاپ گرم از کیفیت پایین تری برخوردار است. قیمت آن هم از شیوه چاپ گرم ارزان تر است.

چاپ طلاکوب و خلاقیت چاپ صنعتی ایساتیس

شاید در نگاه برخی چاپ طلاکوب یک روش قدیمی به چشم بیاید؛ اما مجموعه چاپ صنعتی ایساتیس با روش های خلاقانه و تجربه ممتد خود در زمینه چاپ صنعتی، به نوسازی این روش پرداخته است. در مجموعه ما، گستره متنوعی از رنگ ها موجود است که شما عزیزان می توانید از رنگ های طلاکوب آلمانی و رنگ های طلایی استفاده کنید. ما با استفاده از امکانات چاپ تامپو و چاپ سیلک و دستگاه های پیشرفته ویژه آن ها، طرح های انتخابی شما را بر روی لیوان ها و ظروف شیشه ای طلاکوب می کنیم. به این شکل که پس از ساختن کلیشه و سپس طراحی و آماده سازی آن، با کمک دستگاه های چاپ تامپو و سیلک، نمایی شبیه به چاپ طلاکوب را بر ظروف شما شبیه سازی می کنیم.

تماس با ما : فرصتی برای دیده شدن

برای آشنایی بیشتر با شیوه کار ما در مجموعه چاپ صنعتی ایساتیس و چاپ طلاکوب بر روی لیوان و ظروف شیشه ای کافی است که به بخش تماس با ما رفته و با کارشناسان ما تماس بگیرید. همه مشاوره های مجموعه ما رایگان اند. هر سوالی که داشته باشید، کارشناسان خبره ما با شکیبایی به شما پاسخ خواهند داد. با چاپ طلاکوب ما، برند شما همچون طلا در همه جا خواهد درخشید.

 

راه های ارتباط با مجموعه چاپ صنعتی ایساتیس

برای کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه می توانید وارد لینک زیر شده و از کارشناسان این مجموعه مشاوره رایگان و اختصاصی دریافت کنید.

تماس با ما

مطالب مرتبط

چاپ سیلک یو وی روی بطری شامپو

مشاهده

اجرای چاپ تامپو روی تجهیزات پزشکی

مشاهده
چاپ طلاکوب روی شیشه آرایشی بهداشتی

چاپ طلاکوب روی شیشه محصولات آرایشی بهداشتی

مشاهده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *