چاپ طرح جغد روی بانکه

چاپ طرح جغد روی بانکه - چاپ صنعتی ایساتیس

تمامی خانواده ها علاقه مندند تا لوازمی فانتزی و زیبا برای منزل و به خصوص آشپزخانه خود تهیه کنند. به همین علت می‌ توان روی لوازم پلاستیکی، شیشه ای، فلزی و… که در فضای آشپزخانه به کار می روند، از روش های چاپ صنعتی استفاده کرده و طرح های زیبایی را روی آن ها درج کرد. برای مثال چاپ طرح جغد روی بانکه یکی از روش هایی است که می توان بانکه های ساده را تغییر داده و جلوه بسیار زیبایی به آن ها بخشید. این نوع چاپ دارای مزایای بسیاری برای تولید کنندگان این محصول می باشد. به همین علت در ادامه این مطلب قصد داریم تا توضیحات کاملی در این زمینه خدمت شما عزیزان ارائه دهیم. لطفاً تا انتها ما را همراهی کنید.

بررسی کلی چاپ طرح جغد روی بانکه

چاپ طرح جغد روی بانکه برای افزایش جلوه این محصول انجام می پذیرد و به این طریق می توان بانکه های ساده و تک رنگ را از این حالت خارج کرده و جلوه بسیار زیبایی به آن ها بخشید. با توجه به این که امروزه لوازم فانتزی مورد پسند بسیاری از افراد قرار گرفته است، استفاده از روش ‌های چاپ صنعتی و چاپ چنین طرح هایی باعث می ‌شود تا خریداران بیشتری مشتاق تهیه محصولات تولیدی شما شوند. بنابراین در صورتی که یکی از تولید کنندگان لوازم آشپزخانه باشید، پیشنهاد می دهیم تا حتماً برای افزایش جلوه این محصولات از چاپ استفاده کنید. در مجموعه چاپ صنعتی ایساتیس می توان روی قطعات پلاستیکی، فلزی، چوبی، شیشه ای و… چاپ های با دوام و بسیار زیبایی را ایجاد نمود. بنابراین می توان روی هر نوع ظروف و لوازم آشپزخانه طرح مورد نظر شما را ایجاد کرد. در این مجموعه از روش های گوناگون مانند چاپ سیلک ، چاپ تامپو ، چاپ ترانسفر و چاپ طلاکوب استفاده می‌ شود که به این طریق امکان چاپ هر نوع طرح و تصویر روی قطعات مختلف به صورت محدب، مقعر، مسطح و منبت کاری شده وجود دارد. بنابراین می‌ توانید طرح مورد نظر خود را ارسال کرده تا در بالاترین کیفیت روی محصولاتتان ایجاد شود. البته در این مجموعه امکان طراحی طرح توسط طراحان خلاق و با تجربه وجود دارد، بنابراین می توانید در این زمینه با طراحان ما مشورت کرده و طرح های جدید و زیبایی را انتخاب کنید. در ادامه این مطلب روش چاپ روی انواع لوازم پلاستیکی آشپزخانه برای شما عزیزان شرح داده می شود که امیدواریم مورد توجه تان قرار گیرد.

شما می توانید از مقاله چاپ برند Anika روی لوازم آرایشی نیز دیدن نمایید.

بررسی روش و ملزومات چاپ طرح جغد روی بانکه

برای چاپ طرح جغد روی بانکه می توان از روش چاپ سیلک استفاده نمود. در این روش امکان چاپ روی قطعات مسطح، مقعر و محدب وجود دارد. بنابراین در صورتی که قصد داشته باشید روی انواع بانکه و جار طرح ‌های مورد نظر و نوشته هایی را ایجاد کنید، می توان این روش را مورد استفاده قرار داد. برای این کار ابتدا طرح مورد نظر طراحی شده و با استفاده از آن شابلون و فیکسچر ساخته می شود. با توجه به حالت استوانه‌ ای جار از فیکسچر برای ثابت نگه داشتن آن در حین چاپ استفاده خواهد شد تا بانکه به هیچ عنوان دچار لرزش نشده و کیفیت نهایی چاپ را پایین نیاورد. همچنین شابلون برای ایجاد رنگ ها روی بانکه به کار می رود. در چاپ سیلک رنگ ها به صورت مستقیم روی قطعه منتقل خواهند شد و برای این کار از واسطه سیلیکونی استفاده نمی شود. در واقع می ‌توان گفت که استفاده از پد سیلیکونی دلیل تفاوت چاپ سیلک و تامپو می باشد و در صورتی که از چاپ تامپو برای این کار استفاده شود، می ‌توان پد های سیلیکونی منعطف در ابعاد و اندازه های متنوع به کار برد. بعد از آن که طرح مورد نظر روی قطعه قرار گرفت برای جلوگیری از ریزش جوهر؛ قطعات بلافاصله وارد دستگاه تثبیت رنگ شده و چاپ ایجاد شده روی آن ها خشک و ماندگار می شود. سپس می توان بانکه ها را بسته بندی کرده و تحویل مشتریان داد. در این نوع چاپ از رنگ های با کیفیت آلمانی استفاده شده که دارای طیف رنگی گسترده ای می باشند. بنابراین امکان ایجاد رنگ مورد نظر شما کاملاً فراهم است و می توان با توجه به رنگ بانکه رنگ مناسبی را برای چاپ در نظر گرفت.

راه های ارتباط با مجموعه چاپ صنعتی ایساتیس

شما عزیزان می توانید برای سفارش چاپ روی انواع ظروف و لوازم آشپزخانه یا سایر قطعات صنعتی وارد صفحه تماس با ما شده و از کارشناسان این مجموعه مشاوره رایگان دریافت کنید. علاوه بر آن پیشنهاد می دهیم تا برای بازدید از سایر خدمات شامل ترکیب رنگ، شابلون سازی ، طراحی طرح، فروش دستگاه چاپ، ساخت فیکسچر و… ما را از طریق شبکه ‌های اجتماعی اینستاگرام و تلگرام دنبال کنید. از همراهی شما عزیزان سپاس گزاریم و برایتان آرزوی سلامتی و شادی فراوان داریم.

راه های ارتباط با مجموعه چاپ صنعتی ایساتیس

برای کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه می توانید وارد لینک زیر شده و از کارشناسان این مجموعه مشاوره رایگان و اختصاصی دریافت کنید.

تماس با ما

مطالب مرتبط

چاپ سیلک یو وی روی بطری شامپو

مشاهده

اجرای چاپ طلاکوب روی لیوان و ظروف شیشه ای

مشاهده

اجرای چاپ تامپو روی تجهیزات پزشکی

مشاهده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *